Normalde açık kahve ve ela arası olan göz rengim, fotoğraflarda bildiğin koyu kahve- siyah gibi çıkıyor.
Neden olabilir? ve nasıl bir çözüm bulabilirim?
Mesela bakınız;
link
Neden olabilir? ve nasıl bir çözüm bulabilirim?
Mesela bakınız;
link
Göz makyajiniz gözlerinizin güzelligini bozmus gibi,bunu söylemek istedim.
Ayrica da ela tonlari isiga göre fazlaca renk degistirir.Cok fazla koyulasip acilabilir bu göz rengi.Bir de photoshop olunca daha fazla koyulasmasi mümkün.
Doğrudur canım rimeli çok abartıyorum
flash acınca benımde ole oluyo dha acık cıkması gerekırken daha koyu cıkıyo falan.. garip garip işler :D
fotoğraflarda koyu kahve normalde açık kahve güneşte yeşil gölgede mavi öyle gider o
audlywkasdukasdja :D :D :D
link
benimde dudaklar mor çıkıyo
bir çözüm bulmalıyım
Cevap
13Cevap
Linkteki fotoğrafta ışıkla çok oynanmış ondandır. Ne teninin ne de saçının gerçekte bu renk olmadığı açık. Onlar da normalinden farklı bence. Neden sadece gözlerine takıldın ki :/
Çünkü çok fazla duymaya başladım "aa fotoğraflarda koyu kahve duruyordu gözlerin" gibisinden :/
Bu fotoğrafın kontrastıyla oynamışsın ondan kahverengi gözüküyor. Flaşlı ya da güneş ışığı altında göz normalden açık bile görünüyor. Gölgedeysen koyu görünüyor
İyi bir kameraya ihtiyacınız var ya da şöyle yapın camin önünde durup yüzünüze odaklı bir foto çekin yanlız aydınlık ne kadar cok obkadar iyi ;)
Evet bazı resimlerinde baya elalığını belli ediyor. Bir resmin var kıpkırmızı çıkmış :D
Hangisi gı o özelden at bakim bir :D
O faceyi aç artık, dertleşmeyi dedikodu yapmayı özledim lan :(
La oralar birmi facele. whatsapp de anlarım.
Amk ordan anında sohbet edilemio
Skype olur bak kullanıyorum. Benim eski niki arat
Nası yaf. :D İçelim bebeim :D
Dökül bende dökülcem çok darallardayım :(
ohhh :D
fotoğrafla o kadar oynarsan kahverengi de olur, sarı da olur. olur da olur.
Tazeleme yaptım sadece fotoya karanlıktı diye. Alalala ^^
Şeffaf lens kullanıyorum ben her fotoğrafta sarı çıkıyor parlıyor dişi Edward oldum gerçekten
Bende de öyle kahve ela arası ama fotoda siyah anlam veremedim :D
fotoya bakmadım ama belki görmek istediğin gibi görüyorsundur gerçekte
ısıktandır. pıkseldendırdır
ela göz güneşte belli olur
ben görüyorum ela rengi :))
anladık güzelsin
Her gün söylüyorsun zaten. Tekrar etme ^^
Ehe :D
Benimkiler de daha açık çıkıyor ne hikmetse :D
Çekim yaptıgınız aletle ilgili olabilir mi
O değilde kipriklerin mizrak gibi o ne lan.
^^
Koyu kahve senin gözlerin birde benimkilere bak
ışığı anlatçamda fotonlara kadar ineyim mi?
böyle kalman daha iyi bence,gayet hoş:)
belki de güneşte açiliyordur.
saç renginde hoşmuş
O akmış hali. Normalde daha canlı bir kızıl ^^
kızıl candır :D
makine ile ilgilidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar