Ilk yazan kiz olsa???

Bu bir kizi basitlestirirmi? Yoksa mutlu mu eder sizi? Konusmak isteseniz kendiniz yazmazmisiniz konusmazmisiniz onla? Arada baya mesafeler olmasinin da etkisi varmi?
Güncellemeler:
Bu arada bu cocuk daha 21 yasinda bende 19 belirtmek istedim.

0|0
19

En İyi Erkek Görüşü

  • eregn bir erkekse o kızın heyecanını anlamayacağı için dalga bile geçer ilerde. kızımmm ilk sen bana yazdın ne konusuonnn yaaa alla allaaa vs vs diyebilir.

    0|0
    0|0
    • Yani yazmim diyorsun

    • Hepsini Göster
    • Nesi kucuk ya kazik kadar insanlariz daa iste :( baska sehirlerde kaliyoz bide. O İstanbul bende kendi memleketimizde . Gorusme sansida yok. Anlican sadece internet uzerinden gorusebiliriz istesek.

    • yuz yüze konuşup görüşebileceğin birini bulman ruh sağlığın için daha iiyi olur. kendini bu turden bir ilişkiye kaptırma yazık edersin kendine.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • bu anlayış sadece ve sadece türkiyede var ==> ilk adımı mutlaka erkek atmalı yok öyle bişi seviyorsan git belirt.

    0|0
    0|0
  • beni mutlu eder bende konuşmak istersem yazarım arada mesafe olması sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • Ara sıra kızın daha önce yazması lazım

    0|0
    0|0
  • ilk zamandan kız yazdımı tanışıyorum genelde.

    0|0
    0|0
    • Kim olursa olsun tanisirsin yani

    • Hepsini Göster
    • tanışmasına tanışırım ama partner olarak seçebilmem için kriterlerim var...Onlar olmazsa sadece tanıştığımla kalırım

    • Ne gibi

  • niye basitleştirsinki aksine hoşuma gider

    0|0
    0|0
    • Hosuna gidince senin icin o kiz ciddi mi olur yoksa eglenmelikmj

    • onu ilerleyen zamanlarda kızın karakteri ve davranışları belirler hemen karar verilen bişey değil o dediğin

  • birşey farketmez aslında

    0|0
    0|0
    • Yani konusursun? Ama ne amacla

    • Hepsini Göster
    • Yani ne amacla derken vakit gecsin aman gibisinden mi yoksa dalga mi geversin yoksa ciddiye alirmjydin onu merak ettm

    • ciddiye alırım tabi her an yeni bir ilişki başlangıcı olabilir

      ama buluşmalarda tanımaya çalışırım yani amacım bu olur

  • YAZAN OLSA YAZMADIKLARI İÇİN BİR ŞEY DİYEMEYECEM

    0|0
    0|0
  • Bence basitleştiriyor beni görünce dibi düşüyor ben napıyorum dersiniz ayak işlerini :D

    0|0
    0|0
    • Sana yazmasi hoslandigini belli etmesi basit mi sence. ? Ya gercwkten seviyorsa ne kadar kotusun

    • Sen de haklısın ama zor kızlar daha iyi sanki

Kızlar Ne Diyor 1

  • ilk adımı erkek atmazsa erkeği şımartır kızlar pişman olursunuz sora o yüzden bekleyin annem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...