Okuldan birine çok pis aşık oldum...

Okuldan birine aşık oldum bütün kızlar onun peşinde facebook da fake bir hesap açıp onunla konuştum konuşuyoruz iyi bir çocuk ama sevgilisiinin olduğunu söylüyo ben inanmıyorum buna. Sadece adımı biliyo ve bazı düşuncelerimi yakın bir arkadaş gibiyiz sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler:
Bi ark.mda onu eklmiş ve onun arkadaşlarından benim kim olduğumu öğrenmiş sen ... ... mısın dedi hayır dedim sonra o kiz kimki merak ettim şimdi dedim ve oda değişik biri okulda görmedim dedi bende değişik? Yani ne biliyim çirkin dedi sonra konüştuk felan sana bisey söylüyücem dedim o çirkin dediğin kız varya o benim üzgünüm çirkinim dedim hadii by dedi beni arkadaşlıktan çıkardı ama ben onu çok seviyorum ne yapmalıyım

0|0
15

En İyi Erkek Görüşü

  • seviyorsan git konuş bence :d

    0|0
    0|0
    • Ama cocuk bana bakar mı bilmiyorum o yüzden korkuyorum

    • Hepsini Göster
    • Çünkü çocuk çok havalı biri yani böyle cıktıgı kızlar aşırı güzel

    • sen şimdi öyle şey söyledin ki onu begenmiyorsun sevmiyorsun cünkü en iyi si o ve sen sacede hayranlık duyorsun bence

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Sevgilim var diyen biriyle konuşmaya çalışman pek iyi değil bence. Üsteleme boşver.

    0|0
    0|0
    • Çocukta benle konuşuyo on dk önce yarı aç konuşalım felan yazdı

    • Önemli olan konuşması değil. Senin O'na temiz duygular besleyerek açılman. Sert ol biraz. O seninle konuşmak istesin.

  • tatlım uzatma, onu seviyorsan beni de seviyorsun hayırdır de, kahve ısmarlat kendine rahat ol oda olsun @yıl2013

    0|0
    0|0
  • Çok pis aşık olmuşsun bütün okul onun peşinde. Nasıl bir varlık merak ettim :)

    0|0
    0|0
    • Çok yakışıklııı

    • Hepsini Göster
    • Haklısın ama bu aşk hiç aklımdan çıkmıyo hem

    • O zaman biraz belli etmeye çalış ona. O da sana sıcak bakarsa zamanla söyler sana. Olmazsa geçmiş olsun. Her rüzgar gemicinin istediği yönde esmez.

  • Sevgilisi yoksa yazmaya devam

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...