Aşık olma duygusunu kaybetme ihtimali diye bir şey var mı sizce?

Hani derler ya hayatınızda sadece bir kişiye aşık olursunuz gerisi boş falan ben gerçekten bu durumu yaşıyorum galiba,kimseyi sevemiyorum sevdiğimi sanıyorum olmuyor,ilişki yürümüyor ya da ben doğru kişiyi bulamıyorum.. Bu sene yeni üniye geçiş yaptım sizce yine erkeklerden uzak mı durmalıyım yani korkuyorum sanırım güven sorunum var ya da denemeli miyim o kadar yoruldum ki artık ..
Aşık olma duygusunu kaybetme ihtimali diye bir şey var mı sizce?
Cevapla