Eşime gelen mesaj ..... bu kızı ne yapayım ben ?

yeni evliyiz . 3 senelik bir birlikteliğin sonucunda evlendik . çok gel-gitlerimiz oldu ama sonunda mutlu sonla bitirdik nihayet . tam derin nefes almışken eşimin teline bir mesaj geldi gördüm . kızın biri beduular falan etmiş benle evlendi diye . aldım teli aradım kızı . açtı ne var ne istiyorsun dedim mahkeyeme veririm seni vs dedim ç. kızın birşeyden korktuğu yok bağırmaya başladı . bana yaşlı,moruk bilmem ne herşeyi söyledi . bende ona tabi .sinirimi bozdu . saçını başını yolasım geliyor . eşime sordum biz ayrıyken bir kaç gün takılmışlar . eşim onu basit bir kız olarak görmüş birşeyler yaşanmış . kız bunu kafaya takmış . arada böle mesajlar atıyormuş . bu kızı ne yapmalı böelerinden nefret ediyorum .
Eşime gelen mesaj ..... bu kızı ne yapayım ben ?
Cevapla