• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Evlilik mi güzel, bekarlık mı ?

nanelipastam
nanelipastam Takip Et
Yoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Bekarlık sultanlıksa evlilik ne o zaman ?

link

link

link

link
Evlilik mi güzel, bekarlık mı ?
Cevapla
Evlilik Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Observer
    Observer Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    Hırsız olayına sesli güldüm :)

    Evlilik kötü birşey; çünkü ömür boyu aynı insanın kahrını çekeceksin, varını yoğunu bir kişiyle paylaşacaksın ve onunla devam edeceksinyola. sorumlulukların artacak. Hep hesap vereceğin biri olacak hayatında. Eskiden yoldan karşıya geçerken bir sola bir sağa sonra bir daha sola bakıyordun, şimdi son soldan sonra bir daha sağa bakacaksın, sıkıntı... Bekarken başın ağrıdığında bir ağrıkesici alıyordun, evliyken başın ağrıdığında antibiyotik niyetine eşin 'Dişim çok fena!' diyecek ve senin ağrını bastıracak. Gecenin bir vakti diş kliniği aramak için yollara düşeceksin. Bekarken tek başına parktaki banka yatsan da olurdu; ama evlenince bu olmayacak. Bekarken kafan esince elıp başını gidebiliyordun uzaklara, evlenince gidemeyeceksin. Eşinin ailesinin yaşadığı problemler seninde problemin olacak. Çocuğun olmazsa bir dert, olsa bir dert... Onun mama, bez, hastane, okul masrafı olacak... Amaaaan evlilik sıkıntıdan başka birşey değil işte.

    Evlilik olağan üstü birşey; çünkü yükünü yarı yarıya hafifletecek biriyle devam edeceksin hayata. Hesap vereceğin biri olacak hayatında ve kendine çeki düzen vereceksin. Bekar akşamlarında olduğu gibi evde saf saf oturup televizyon seyretmeyeceksin, seni en iyi anlayan insanla sohbet edebilecek ve günün kritiğini yapabileceksin. Bir şey alacağın zaman tek başına karar vermeyeceksin, ilgili şeyi en az senin kadar düünen biriyle karar vereceksin; böylece daha az hata yapacaksın. Bu harika oluşumların yanı sıra bekarken sende asla olmayan seni dünyanın hakimi olduğuna inandıracak bir de çocuğun olacak. Böylece dünyada yaşanılabilecek en büyük mutluluk olduğuna oy birliğiyle karar verilmiş olan o muhteşemi sende yaşamış olacaksın...

    1
    3 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :) + evet bende cok güldüm ona :)

      Yorumla
    • Observer
      Observer
      +1 yıl

      zevkli insanlar bir ayrı oluyor :)

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ;))

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Tasardur
    Tasardur Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43 , eic 44%
    +1 yıl

    Bekarlık sulatnlık der iken sanırsam sultanlarım haremi var ona istinaden soylemıs yediğin önunde yemediğin ardında misali :P

    neyse işin şakaı bir yana.. Bilmiyorum ohaa alan denecek belkide..

    Evliliğin n güzel yanı bana göre ;

    link

    link

    https://www.youtube.com/watch?v=uo_MUeL1i98



    bunun ötesi yoktur :))

    ben Eşim olan akdın için ölürüm ;) bu kadar ;)

    2
    21 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      son link harika muhteşemmm ;))

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      kesinlikle.. yanlız oradakı o anneın yuzundekı ifadeye dikkatli bak.. kadının çektiği acnın yanıdna o gulucuklerle nasıl mutlu olduguna..


      kesinlikle evlilik kadar daha guzel birşey varsa oda 2 kişinin meyvesi olan çocuktur ;)

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      len :) aynı kafadayız seninle

      inşallah allah gönlüne göre birini çıkarır

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      Amin Kardeşim.. Çıkarsın da Artık Oda mutlu olsun bende ;)

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      :))

      programa gönderelim mi seni KS olarka

      hemde temsilen :D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      hayy kafalarınıza kurbannn :D

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      Buda gelsin ;) hatta bununla güncelleyebilirsin :D Loquere nin profilinden çaldım :D

      link

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      bende çaldım bunu :D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      mılletı rahatsız etmeym sımdı :D ama cok anlamlı güzell :D

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      bu adamı seçmelisin en iyi cevap :D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      o zatennn ama belkı bı gelen olurr :DDD

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      o benım hayata karşı en ıyı cevabım sen ne dıyosun arkadaşş :)))))

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      gelin biz sizi tanıstıralım herşey yeniden başlasın :D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      nasıl tanısıyoruz zaten tanısıyoruz yenıden baslayan nee :D

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      owww yeah.. bende Bunu en iyi cevap Seciyorum :D))


      "o benım hayata karşı en ıyı cevabım sen ne dıyosun arkadaşş :)))))"


      Şuanki Ben :D - - > link

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      <3 <3 galp galp :)

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      hihih :D)

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      senide görürüz:))

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      sen nasıl genceciksin ben nasıl böyleyim hiç düşündün mü:)

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      düşünme zamanın gelmiş:)

      Yorumla
  • tin-abutut
    tin-abutut Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    özellikle sondaki karikatüre bayıldım, evliliği istiyorum ama bir yandan da korkuyorum, bekarlıkta güzel ama bir çocuk ve sevip sevilebileceğim bir adamla yuvam olsun isterim. bir adam olursa onun hayatını cennete cevirebilirm ikiside güzel bence

    1
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      Allah gönlune göre versin :))

      Yorumla
    • tin-abutut
      tin-abutut
      +1 yıl

      aminnn cümlemizin

      Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    link

    1
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ahahaha :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

14

Cevap

40

Cevap

  • purple-flame
    purple-flame Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    kadınlar evliliğe daha düşkündür.

    bi bok var sanırlar. neden? çünkü beynini skeceği bir hödük bulmuşlardır. artık tepe tepe kullanı istedikleri kadar stres atabilirler.

    erkekler ise kaçar ve haklıdırlar. it gibi çalışıp ev bakmak zorundadır. ailesi için kendisini unutması gerekir gencecik körpe yaşında. ateşten gömleği bir giydinmi bittin.

    birde madalyonun diğer tarafı var tabi. diyelim ki anlaşamadın ve ayrılmak istedin. ne mümkün! ölene kadar sadece bir kağıda imza attın diye yemeyip içmeyip nbafaka vereceksin.

    ver erkeklerin haline var. la olm aklınız varsa bu kızların kurduğu kumpasa düşmeyin .

    0
    14 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      hahahaha :D yapma be morumtırak :D

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      valla bırak morarmayı bu evlilik kurumu adamı renkten renge sokar

      hatta

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      sokar çıkarır

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      yazık la sana :D

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      Allah acımamış kuluda acımasın mk :D

      mesaim bitti :)

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      görüsürz morcivet :D

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      Yani kisaca evlilik cüzdanı na atilan imza Allahim beninde belami ver demektir bir erkek icin:)

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ahahaa :D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      neyi görüyoruz beyaa ,:)

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      TASARDUR un gözyaşları serisini :)

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ahahaha :D

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      evlensin bu ..

      2. yıl adayı 4 dönmeze bir bok bilmiyom :D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      hahahaytt :)

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      Ya cocuk olsun sıkıntı yok :D Dır dır ıcın kulak tıkacı var :D

      yada dedemın yaptıgı gıbı ısıtme cıhazını tek tuşla kapatabılıyosun :D

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      ehuehu :D)) yok :D

      Yorumla
  • WhiteShadovv
    WhiteShadovv Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Hangi sultan bulaşığı çamaşırı kendi yıkıyor ? :D

    evlilik güzeldir

    bi taraf ateş iken bir taraf su olmayı becerebiliyorsa zaten ölümsüzdür o evlilik

    1
    3 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      sana dıyecek kelıme bulamıyorum :)+

      Yorumla
    • WhiteShadovv
      WhiteShadovv
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Tasardur
      Tasardur
      +1 yıl

      :D)) Bu güzelmiş :D

      Yorumla
  • yokumki
    yokumki Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    ehehe :D 2si de güzel bence zamanı gelince

    https://www.youtube.com/watch?v=Jr3yFUx-2o4
    1
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ;)) + güzel şarkı teşekkürler ;)

      Yorumla
    • yokumki
      yokumki
      +1 yıl

      reccaaa ederimm :))

      Yorumla
  • ruyaprens
    ruyaprens Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    linkler çok iyidi :) bbide şöyle bişey var ömrünü vereceğin yılların birlikte geçecek olan kişiyi iyi seçersen ya da eşin i biri ise ozamn ewlilik gibisi yoktur sanırım bir bekar olarak böyle düşünüyorum :)

    0
    3 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      aynen öylee :)

      Yorumla
    • ruyaprens
      ruyaprens
      +1 yıl

      yani bulursa öyle brini ewlenrim hberin olsun :P

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      tamam :)

      Yorumla
  • amudakalkansolucann
    amudakalkansolucann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Etrafında kız olmayan erkeğe güzel galiba evlilik...

    Bilmiyorum yani öyle bir tahmin yürüteyim dedim. Bi tane olması hiç olmamasından iyidir belki. :D

    0
    0 Yorumla
  • masmavigokyuzu
    masmavigokyuzu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 71%
    +1 yıl

    3le 4e bayıldım :)

    1 evlilik sultanlıktır diyor, 2-3-4 bekarlık

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :)) :D

      Yorumla
  • Elmalı_turta
    Elmalı_turta Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 39%
    +1 yıl

    Denizci bir koca bulup evli bekar olmak lazım.

    Evli birine bağlı

    bekar özgür.

    0
    4 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      haha :)

      Yorumla
    • purple-flame
      purple-flame
      +1 yıl

      işte bu yaa

      Yorumla
    • Elmalı_turta
      Elmalı_turta
      +1 yıl

      olayı çözdüm kuzular

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ondan da boyle bır cevap beklenırdı zaten :)+

      Yorumla
  • LosAngelasDp
    LosAngelasDp Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    kim ne derse desim gerekirse evimi bok götürsün ama BEKARLIK HARİKA :D

    0
    6 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      sana bısey demıyorum zaten :)) devamm :)

      Yorumla
    • LosAngelasDp
      LosAngelasDp
      +1 yıl

      aferin kanka seni seviyorum biliyosun:D:D:D

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      bilirimm :))

      Yorumla
    • LosAngelasDp
      LosAngelasDp
      +1 yıl

      adam olucan da ben görmem:D öpüldün prenses:d

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      nedenmıişş o :)

      Yorumla
    • LosAngelasDp
      LosAngelasDp
      +1 yıl

      bilmeeeemmmm:D sen söyle:D

      Yorumla
  • ObudibiObudibi
    ObudibiObudibi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    evlilik güzel bence

    bir emanet korur gibi ki zaten kadın erkeğin erkek te kadının birbirine emanetidir

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      uvvv :)

      Yorumla
  • Mahfi
    Mahfi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    İyi bir eş kadar huzur veren, kötü bir eş kadar insanı huzursuz eden bir şey yok. Bu da cevabın evlilikte ya da bekarlıkta değil evleneceğin insanda olduğunu gösteriyor.

    0
    0 Yorumla
  • josef98
    josef98 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    yaşın gelmişse bence helalinden evlenmek tüm zamanını eşin ve çocuklarınla geçirmek gibisi yok bekarım ama evlilik daha hayırlı hem maddi hem manevi açıdan

    0
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • josef98
      josef98
      +1 yıl

      :) ne

      Yorumla
  • Robeen
    Robeen Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Son bir kaç aydır bekar olunca haliyle evlilik diyo insan :D

    0
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      naptın boşandın mı :)

      Yorumla
    • Robeen
      Robeen
      +1 yıl

      sevgilimle karı koca gibiydik o yüzden dedim :D

      Yorumla
  • eL-Amin
    eL-Amin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Belli bir yaşa kadar bekarlık o yaştan sonrada evlilik çok güzel :)

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ivet :)

      Yorumla
  • mızmızzz
    mızmızzz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    evliliği yaşamadığım için ne desem yalan olur ama şimdi mutluyum ben

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      daim olsun inşallah :)

      Yorumla
  • böcüğümm
    böcüğümm Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 43%
    +1 yıl

    her ikisnin de ayrı güzelliği vardır ama şuanlık bekarlık güzel

    0
    0 Yorumla
  • ankaralim2
    ankaralim2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    BEKARIM BEKAR YAŞIYORUM YASIM DAHA 23 DEN 24 :D ama sorsan evlilik sultanlık derim lan ev temizleyen sultanmı olur

    1
    3 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • ankaralim2
      ankaralim2
      +1 yıl

      gülme bak zaten bekar yaşamak özgürlük diye kıcımızı yırttık şimdi sap gibi ortada kaldık :)

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      hahah :D

      Yorumla
  • rcpbrnsz
    rcpbrnsz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    bir an önce evlenmek istiyorum çünkü nefsime yenik düşüp zina yaparım diye çok korkuyorum.Elizabettende bıktım hayırlısı :)

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ;))

      Yorumla
  • birnick
    birnick Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Evlilik daha güzel bence. Evli değilim ama düşüncem bu.

    0
    0 Yorumla
  • Adımı-KS-Koydum
    Adımı-KS-Koydum Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    cik.s evlenip başımı yakamam sonrası çocuk ve yaşlanmayı beklemek, berbat bir hayat ..

    0
    0 Yorumla
  • hayal-et
    hayal-et Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    30 da evlenıceksın kızda 25. ikısınında guzel yanları vardır ve zamanında yasamak gerekır.

    0
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      aynen bellı bır yastan sonra tadı olmuyor görduklerımden yola cıkarsam :)

      Yorumla
    • hayal-et
      hayal-et
      +1 yıl

      herkesın duygu ve dusuncelerı kendı kımlıgıyle bazen uyusmaz. katlanma baslar. ten uyumu onemlıdır bıde.

      Yorumla
  • TurkishPilot
    TurkishPilot Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    sevdiğin insanla evlendiktwn sonra evlilik güzeldir tabi

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
  • Tobikoo
    Tobikoo Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Güzel bir şeydir herhalde sevdiğin adamla ortak bir hayat yaşamak

    0
    0 Yorumla
  • Barcelona
    Barcelona Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    bekarlık daha güzel gibi geliyor şuan bana ama tabiki evliliğide tatmak lazım zamanı gelince..

    0
    0 Yorumla
  • Oan75
    Oan75 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı.

    Uygun zamanda her ikisi de güzel 18 inde bekar 28 ya da 30 unda evli olmalı..Tadını çıkarmalı.

    0
    0 Yorumla
  • ostoop
    ostoop Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    evlilik mükemmel bir şey ama doğru insanıbullabilirsen

    0
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      tabi ki:)

      Yorumla
    • ostoop
      ostoop
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • karsliyim
    karsliyim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    evlenince bu soruya tekrar dönecegim sekerim :) bilemiyorum

    0
    2 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      dön bakalım :))

      Yorumla
    • karsliyim
      karsliyim
      +1 yıl

      saka bir yana aslinda bir insanin e$ine bagli olabilir. bir e$ hayati cennete veya cehenneme cevirebilir

      Yorumla
  • muradi
    muradi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    evlilik kadar güzel bişey yok bence düzenli bir hayat sevdiğin bir eşin ve çocukların oluyor

    1
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :) güzell

      Yorumla
  • yksromeo
    yksromeo Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    eve geldiğinde kapıyı hanımının güler yüzle karşılaması güzel şey olsa gerek...

    0
    5 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      evett en önemlısı güler yüzlü bir eş :))

      Yorumla
    • yksromeo
      yksromeo
      +1 yıl

      hep hayalimdir...imrenmişimdir hep...

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      gercek olur ınsallah Allah gonlune göre versin :)

      Yorumla
    • yksromeo
      yksromeo
      +1 yıl

      Ramazanda ayında, iyi dileklerin için Thank's...

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • Bamba2712
    Bamba2712 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    tabii ki evlilik daha iyi

    hayatın bir düzeni oluyor en azından...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl



    elbette kıyaslanamayacak kadar ciddi olduğum bir konu olan bekarlık

    0
    0 Yorumla
  • newborn
    newborn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    karsındaki kişiye bağlı bence.

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      haklıısn :)

      Yorumla
  • atskyfall
    atskyfall Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Evlilikte imparatorluk oluyor :)

    0
    0 Yorumla
  • boomerangg
    boomerangg Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    İkisinin de güzel yanları var

    0
    0 Yorumla
  • weyes
    weyes Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bekarlık iyide çok kötü koyuyor bana ya :'(

    0
    7 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      neden ? :)

      Yorumla
    • weyes
      weyes
      +1 yıl

      Muhtelif +18 ihtiyaclar :P

      Yorumla
    • weyes
      weyes
      +1 yıl

      Gerci bir tek o değil o isin farklı boyutu insan arada bir sarılıp ağlayacak birini arıyor bea :(

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      yaaaa

      Yorumla
    • weyes
      weyes
      +1 yıl

      yani simdi işyerindeyim.zaten fazla sosyal hayatı olan biri değilim.burdan cıkıp direk eve gitmek yerine biriyle bulussam kotumu olurdu :O

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      iyi olurdu :)

      Yorumla
    • weyes
      weyes
      +1 yıl

      Eşşek adam olacak benim düzgün giden bir beraberliğim olmayacak :D

      Yorumla
  • SouLMan
    SouLMan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Evlilik iyidir, sorumluluk iyidir.

    1
    0 Yorumla
  • kremşanti
    kremşanti Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Evlenmek eglenmektirrrrrrr

    0
    1 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Tony-montana
    Tony-montana Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    En güzeli evlilik hayatında sadece birinin olması

    0
    0 Yorumla
  • StraightSoldier
    StraightSoldier Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevgililik hayatı güzel.

    0
    0 Yorumla
  • Lersss
    Lersss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evlilik doğanın kanunudur. ama lanettir

    0
    0 Yorumla
  • mankurt87
    mankurt87 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    3 . link 10 numara :)

    0
    3 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      evet ;)

      Yorumla
    • mankurt87
      mankurt87
      +1 yıl

      face attım hahaha :)

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
  • mentalskill
    mentalskill Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    evli olsam cevaplardım

    0
    0 Yorumla
  • -somurtukkız
    -somurtukkız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    evlenmiş olsaydım bişeyler saçmalayabilirdim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Evliler bekarlık bekarlar evlilik der.

    0
    0 Yorumla
  • Cheerful14
    Cheerful14 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    İkisininde güzel tarafları var

    0
    0 Yorumla
  • sananeşekerim
    sananeşekerim Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    evlilik

    0
    0 Yorumla
  • Farfan30
    Farfan30 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bekarlık iyidir, candir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bekarlık sultanlıksa haremi kurmak elzemdir

    0
    0 Yorumla
  • swiftie
    swiftie Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.

    Bekarlik.

    0
    0 Yorumla
  • İmmortal
    İmmortal Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    İkiside aynı b*k

    0
    0 Yorumla
  • TheLandofFire
    TheLandofFire Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evlilik tabi

    0
    0 Yorumla
  • ZaZa61
    ZaZa61 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Evlilik

    0
    0 Yorumla
  • T2A8hta45K2urus3u
    T2A8hta45K2urus3u Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence bekarlık .

    0
    0 Yorumla
  • Augustine
    Augustine Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Evlilik daha güzel..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bekarlık panpa :)

    0
    4 Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      ,))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sence?

      Yorumla
    • nanelipastam
      nanelipastam
      +1 yıl

      evlilik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O ünlü soruyu soruyoru ''Neden?''

      Yorumla
Devamını Gör(39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlilik mi güzel, bekarlık mı ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlilik mi güzel bekarlık mı? 25 cevap verildi
Evlilik mi güzeldir, bekarlık mı 🥶? 60 cevap verildi
Bekarlık mi güzel evlikmi? 15 cevap verildi
Gözünüzde evlilik mi güzel yoksa bekarlık mı? 62 cevap verildi
Sizce evlilik mi güzel yoksa bekarlık mı? 13 cevap verildi
Bekarlık mı güzel evlilik mı hadi yorumlara? 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨