Hırsız olayına sesli güldüm :)
Evlilik kötü birşey; çünkü ömür boyu aynı insanın kahrını çekeceksin, varını yoğunu bir kişiyle paylaşacaksın ve onunla devam edeceksinyola. sorumlulukların artacak. Hep hesap vereceğin biri olacak hayatında. Eskiden yoldan karşıya geçerken bir sola bir sağa sonra bir daha sola bakıyordun, şimdi son soldan sonra bir daha sağa bakacaksın, sıkıntı... Bekarken başın ağrıdığında bir ağrıkesici alıyordun, evliyken başın ağrıdığında antibiyotik niyetine eşin 'Dişim çok fena!' diyecek ve senin ağrını bastıracak. Gecenin bir vakti diş kliniği aramak için yollara düşeceksin. Bekarken tek başına parktaki banka yatsan da olurdu; ama evlenince bu olmayacak. Bekarken kafan esince elıp başını gidebiliyordun uzaklara, evlenince gidemeyeceksin. Eşinin ailesinin yaşadığı problemler seninde problemin olacak. Çocuğun olmazsa bir dert, olsa bir dert... Onun mama, bez, hastane, okul masrafı olacak... Amaaaan evlilik sıkıntıdan başka birşey değil işte.
Evlilik olağan üstü birşey; çünkü yükünü yarı yarıya hafifletecek biriyle devam edeceksin hayata. Hesap vereceğin biri olacak hayatında ve kendine çeki düzen vereceksin. Bekar akşamlarında olduğu gibi evde saf saf oturup televizyon seyretmeyeceksin, seni en iyi anlayan insanla sohbet edebilecek ve günün kritiğini yapabileceksin. Bir şey alacağın zaman tek başına karar vermeyeceksin, ilgili şeyi en az senin kadar düünen biriyle karar vereceksin; böylece daha az hata yapacaksın. Bu harika oluşumların yanı sıra bekarken sende asla olmayan seni dünyanın hakimi olduğuna inandıracak bir de çocuğun olacak. Böylece dünyada yaşanılabilecek en büyük mutluluk olduğuna oy birliğiyle karar verilmiş olan o muhteşemi sende yaşamış olacaksın...13 Yorumla- +1 yıl
:) + evet bende cok güldüm ona :)
- +1 yıl
;))
En İyi Cevaplar
Bekarlık sulatnlık der iken sanırsam sultanlarım haremi var ona istinaden soylemıs yediğin önunde yemediğin ardında misali :P
https://www.youtube.com/watch?v=uo_MUeL1i98
neyse işin şakaı bir yana.. Bilmiyorum ohaa alan denecek belkide..
Evliliğin n güzel yanı bana göre ;
link
link
bunun ötesi yoktur :))
ben Eşim olan akdın için ölürüm ;) bu kadar ;)221 Yorumla- +1 yıl
son link harika muhteşemmm ;))
- +1 yıl
len :) aynı kafadayız seninle
inşallah allah gönlüne göre birini çıkarır - +1 yıl
:))
programa gönderelim mi seni KS olarka
hemde temsilen :D - +1 yıl
hayy kafalarınıza kurbannn :D
- +1 yıl
bende çaldım bunu :D
- +1 yıl
mılletı rahatsız etmeym sımdı :D ama cok anlamlı güzell :D
- +1 yıl
bu adamı seçmelisin en iyi cevap :D
- +1 yıl
o zatennn ama belkı bı gelen olurr :DDD
- +1 yıl
o benım hayata karşı en ıyı cevabım sen ne dıyosun arkadaşş :)))))
- +1 yıl
gelin biz sizi tanıstıralım herşey yeniden başlasın :D
- +1 yıl
nasıl tanısıyoruz zaten tanısıyoruz yenıden baslayan nee :D
- +1 yıl
:D
- +1 yıl
<3 <3 galp galp :)
- +1 yıl
senide görürüz:))
- +1 yıl
sen nasıl genceciksin ben nasıl böyleyim hiç düşündün mü:)
- +1 yıl
düşünme zamanın gelmiş:)
+1 yılözellikle sondaki karikatüre bayıldım, evliliği istiyorum ama bir yandan da korkuyorum, bekarlıkta güzel ama bir çocuk ve sevip sevilebileceğim bir adamla yuvam olsun isterim. bir adam olursa onun hayatını cennete cevirebilirm ikiside güzel bence
12 Yorumla- +1 yıl
Allah gönlune göre versin :))
- +1 yıl
aminnn cümlemizin
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. 11 Yorumla- +1 yıl
ahahaha :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılkadınlar evliliğe daha düşkündür.
bi bok var sanırlar. neden? çünkü beynini skeceği bir hödük bulmuşlardır. artık tepe tepe kullanı istedikleri kadar stres atabilirler.
erkekler ise kaçar ve haklıdırlar. it gibi çalışıp ev bakmak zorundadır. ailesi için kendisini unutması gerekir gencecik körpe yaşında. ateşten gömleği bir giydinmi bittin.
birde madalyonun diğer tarafı var tabi. diyelim ki anlaşamadın ve ayrılmak istedin. ne mümkün! ölene kadar sadece bir kağıda imza attın diye yemeyip içmeyip nbafaka vereceksin.
ver erkeklerin haline var. la olm aklınız varsa bu kızların kurduğu kumpasa düşmeyin .014 Yorumla- +1 yıl
hahahaha :D yapma be morumtırak :D
- +1 yıl
valla bırak morarmayı bu evlilik kurumu adamı renkten renge sokar
hatta
sokar çıkarır
sokar çıkarır
sokar çıkarır
sokar çıkarır
sokar çıkarır
sokar çıkarır
sokar çıkarır
sokar çıkarır - +1 yıl
yazık la sana :D
- +1 yıl
Allah acımamış kuluda acımasın mk :D
mesaim bitti :)
- +1 yıl
görüsürz morcivet :D
- +1 yıl
Yani kisaca evlilik cüzdanı na atilan imza Allahim beninde belami ver demektir bir erkek icin:)
- +1 yıl
ahahaa :D
- +1 yıl
neyi görüyoruz beyaa ,:)
- +1 yıl
TASARDUR un gözyaşları serisini :)
- +1 yıl
ahahaha :D
- +1 yıl
evlensin bu ..
2. yıl adayı 4 dönmeze bir bok bilmiyom :D
- +1 yıl
hahahaytt :)
+1 yılHangi sultan bulaşığı çamaşırı kendi yıkıyor ? :D
evlilik güzeldir
bi taraf ateş iken bir taraf su olmayı becerebiliyorsa zaten ölümsüzdür o evlilik13 Yorumla- +1 yıl
sana dıyecek kelıme bulamıyorum :)+
- +1 yıl
teşekkürler :)
ehehe :D 2si de güzel bence zamanı gelince
https://www.youtube.com/watch?v=Jr3yFUx-2o412 Yorumla- +1 yıl
;)) + güzel şarkı teşekkürler ;)
linkler çok iyidi :) bbide şöyle bişey var ömrünü vereceğin yılların birlikte geçecek olan kişiyi iyi seçersen ya da eşin i biri ise ozamn ewlilik gibisi yoktur sanırım bir bekar olarak böyle düşünüyorum :)
03 Yorumla- +1 yıl
aynen öylee :)
- +1 yıl
tamam :)
+1 yılEtrafında kız olmayan erkeğe güzel galiba evlilik...
Bilmiyorum yani öyle bir tahmin yürüteyim dedim. Bi tane olması hiç olmamasından iyidir belki. :D00 Yorumla
+1 yıl3le 4e bayıldım :)
1 evlilik sultanlıktır diyor, 2-3-4 bekarlık01 Yorumla- +1 yıl
:)) :D
+1 yılDenizci bir koca bulup evli bekar olmak lazım.
Evli birine bağlı
bekar özgür.04 Yorumla- +1 yıl
haha :)
- +1 yıl
işte bu yaa
- +1 yıl
olayı çözdüm kuzular
- +1 yıl
ondan da boyle bır cevap beklenırdı zaten :)+
+1 yılkim ne derse desim gerekirse evimi bok götürsün ama BEKARLIK HARİKA :D
06 Yorumla- +1 yıl
sana bısey demıyorum zaten :)) devamm :)
- +1 yıl
aferin kanka seni seviyorum biliyosun:D:D:D
- +1 yıl
bilirimm :))
- +1 yıl
adam olucan da ben görmem:D öpüldün prenses:d
- +1 yıl
nedenmıişş o :)
- +1 yıl
bilmeeeemmmm:D sen söyle:D
+1 yılevlilik güzel bence
bir emanet korur gibi ki zaten kadın erkeğin erkek te kadının birbirine emanetidir01 Yorumla- +1 yıl
uvvv :)
İyi bir eş kadar huzur veren, kötü bir eş kadar insanı huzursuz eden bir şey yok. Bu da cevabın evlilikte ya da bekarlıkta değil evleneceğin insanda olduğunu gösteriyor.
00 Yorumlayaşın gelmişse bence helalinden evlenmek tüm zamanını eşin ve çocuklarınla geçirmek gibisi yok bekarım ama evlilik daha hayırlı hem maddi hem manevi açıdan
02 Yorumla- +1 yıl
:)
Son bir kaç aydır bekar olunca haliyle evlilik diyo insan :D
02 Yorumla- +1 yıl
naptın boşandın mı :)
Belli bir yaşa kadar bekarlık o yaştan sonrada evlilik çok güzel :)
01 Yorumla- +1 yıl
ivet :)
evliliği yaşamadığım için ne desem yalan olur ama şimdi mutluyum ben
01 Yorumla- +1 yıl
daim olsun inşallah :)
her ikisnin de ayrı güzelliği vardır ama şuanlık bekarlık güzel
00 Yorumla
+1 yılBEKARIM BEKAR YAŞIYORUM YASIM DAHA 23 DEN 24 :D ama sorsan evlilik sultanlık derim lan ev temizleyen sultanmı olur
13 Yorumla- +1 yıl
:))
- +1 yıl
gülme bak zaten bekar yaşamak özgürlük diye kıcımızı yırttık şimdi sap gibi ortada kaldık :)
- +1 yıl
hahah :D
bir an önce evlenmek istiyorum çünkü nefsime yenik düşüp zina yaparım diye çok korkuyorum.Elizabettende bıktım hayırlısı :)
01 Yorumla- +1 yıl
;))
Evlilik daha güzel bence. Evli değilim ama düşüncem bu.
00 Yorumla
+1 yılcik.s evlenip başımı yakamam sonrası çocuk ve yaşlanmayı beklemek, berbat bir hayat ..
00 Yorumla30 da evlenıceksın kızda 25. ikısınında guzel yanları vardır ve zamanında yasamak gerekır.
02 Yorumla- +1 yıl
aynen bellı bır yastan sonra tadı olmuyor görduklerımden yola cıkarsam :)
+1 yılsevdiğin insanla evlendiktwn sonra evlilik güzeldir tabi
01 Yorumla- +1 yıl
evet :)
Güzel bir şeydir herhalde sevdiğin adamla ortak bir hayat yaşamak
00 Yorumlabekarlık daha güzel gibi geliyor şuan bana ama tabiki evliliğide tatmak lazım zamanı gelince..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı. Uygun zamanda her ikisi de güzel 18 inde bekar 28 ya da 30 unda evli olmalı..Tadını çıkarmalı.
00 Yorumlaevlilik mükemmel bir şey ama doğru insanıbullabilirsen
02 Yorumla- +1 yıl
tabi ki:)
evlenince bu soruya tekrar dönecegim sekerim :) bilemiyorum
02 Yorumla- +1 yıl
dön bakalım :))
evlilik kadar güzel bişey yok bence düzenli bir hayat sevdiğin bir eşin ve çocukların oluyor
11 Yorumla- +1 yıl
:) güzell
eve geldiğinde kapıyı hanımının güler yüzle karşılaması güzel şey olsa gerek...
05 Yorumla- +1 yıl
evett en önemlısı güler yüzlü bir eş :))
- +1 yıl
gercek olur ınsallah Allah gonlune göre versin :)
- +1 yıl
:)
tabii ki evlilik daha iyi
hayatın bir düzeni oluyor en azından...00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl
elbette kıyaslanamayacak kadar ciddi olduğum bir konu olan bekarlık00 Yorumlakarsındaki kişiye bağlı bence.
01 Yorumla- +1 yıl
haklıısn :)
Evlilikte imparatorluk oluyor :)
00 Yorumla
+1 yılİkisinin de güzel yanları var
00 YorumlaBekarlık iyide çok kötü koyuyor bana ya :'(
07 Yorumla- +1 yıl
neden ? :)
- +1 yıl
yaaaa
- +1 yıl
iyi olurdu :)
Evlilik iyidir, sorumluluk iyidir.
10 YorumlaEvlenmek eglenmektirrrrrrr
01 Yorumla- +1 yıl
:))
+1 yılEn güzeli evlilik hayatında sadece birinin olması
00 Yorumla
+1 yılSevgililik hayatı güzel.
00 YorumlaEvlilik doğanın kanunudur. ama lanettir
00 Yorumla3 . link 10 numara :)
03 Yorumla- +1 yıl
evet ;)
- +1 yıl
:D
+1 yılevli olsam cevaplardım
00 Yorumla
+1 yılevlenmiş olsaydım bişeyler saçmalayabilirdim
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvliler bekarlık bekarlar evlilik der.
00 Yorumla
+1 yılİkisininde güzel tarafları var
00 Yorumla
+1 yılevlilik
00 YorumlaBekarlık iyidir, candir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbekarlık sultanlıksa haremi kurmak elzemdir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı. Bekarlik.
00 Yorumlaİkiside aynı b*k
00 Yorumla
+1 yılEvlilik tabi
00 YorumlaEvlilik
00 Yorumla
+1 yılBence bekarlık .
00 YorumlaEvlilik daha güzel..
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBekarlık panpa :)
04 Yorumla- +1 yıl
,))
Cevap sahibi+1 yılSence?
- +1 yıl
evlilik
Cevap sahibi+1 yılO ünlü soruyu soruyoru ''Neden?''
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar