AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
cok salaktım acayıp bı cesaret vardı kavga ederdım bazn dayılanırdım ders calişmazdm zaten snfta kaldm byuzden:) arabskrap dnlerdım olmadk yere kndımı odama kapatrdm :)
sürekli arkadaş kavgalarına giden çok asabi vurdugu vurduk kırdıgı kırdık birisiydim kızlarla konuşmayı çok severdim ozamanlar 20 yaşına kadar böyle gittim askerden sonra tamamen değiştim.
ergenlik cağında her şeyi gizli yapardım şimdi gizlemeden yapıyorum tekfark bu
olgun ve aşırı titiz biriydm..
şimdi yerine göre hareket ederim normalim
asabi vurdulu kırdılı ciyak ciyak bağıran uyuz bir ergendim :D
herşeyi bildiğimi gördüğümü sanırdı...halende öyleyim :D 40 olsun bakalım..
cok sakin kendi halinde brydm hıc kmseyı uzmemısıım dusundum de
bir sürü manyaklık yaptım ailemide çok kırdım çevremdeki bütün insanlarıda çok sorunlu bir ergenlik yaşadım hala bunalımdayım :)
Ataktım kavgacıydım , bir tokatta bir adamı yere sermeyi marifet sanırdım , yedi mahalle ötede namım duyuldumu dünyalara sığmazdım :))..
Çok kompleksli,depresif bir ergenliğim vardı..şimdi de çok mutlu sayılmam ama o günleri aramıyorum en azından.
Erkeksi bir ergenlik geçirmişsin sanki :)) Farklı bir ergenlik geçirdim ben de çok asiydim ve yaşıtlarımla takılmazdım pek..
Beton delme makinesi gibiydim, şimdi ahşap delme uçlu matkap gibiyim
İlkokul :hayat ne
ortaokul: hayat boş eğlen coşşşş
lise: hayatıda senide herşeyin ben a...
çok saf,tembel,cahil,içine kapanık biriydim. Şimdi cana yakın,akıllı,dışa dönük biriyim
çok fazla bir değişiklik olmadı bende :S hep diğerlerinden olgundum
Valla, günün sorusu yapılmaya değer bir soru değil, ben o kadar söylüyorum. Kusura bakma.
ergenliğim le şimdiki halim arasında çok büyük fark yok
Evden okula , okuldan eve biriydim hala öyleyim o zamanlar cok konuşrdum, şimdi ise yerine göre
Senin erkek versiyonun ha bide kızsal olanlar hariç :)
Ergenlik zamanlarımı çok içine kapanık geçirdim şimdiki aklım olsaydı her şey çok farklı olurdu :)
Umursamaz karı kız peşinde koşan ve son yılımda full bayan öğretmenlere yavşayıp aşk mektubu veren bir gençtim :D
ergenlik çağım da hayatı toz pembe gören salagın biriymişşim diyorum şu an :))) şu an iste daha doğru karar alabilen realist biriyim
Saçlar hep dıktı sıgara alkol yoktu Allaha sukur kızların pesınden kosmazdım onlar kosardı lan ne gunlerdi :)
Valla ergenlik çağında suskundum ama sonrasında biraz bağıran ve kendini ifade eden bir tip olmaya başladım :))
bven ergenlik dönemini hiç yaşamadım çocuktum bir anda kendimi büyümüş kategorisinde gördüm o ara dönem kayıp bende
zordur..
öyledir..
Pasif, utangaç, içe kapanık, sıfır arkadaş biriydim. Kahretsin hala öyleyim.
tuvaletlerde gizli gizli sigara içen gol çıkışında eve geç gelen kızlara bakan biriydim :D
Gıcık davranmayı severdim. Hala seviyorum. Laf sokunca çok iyi hissederdim. :D
hiç olduğuma inanıyordum, meğersem herşey bende gizliymiş.
cut.
o donemde platonik bir aşkım vardı şimdi o aşktan bana kalan sigara ve içki kurtul kurtulabilirsen
Kulaklık kulağımdan çıkmazdı şimdi acısı çıkıyo. Agresiftim hala öyleyim :D
ergen ergen davranışlarım yoktu .gayet olgun davranıyordum.hep kendime zarar verirdim.orta derecede bakımlıydım.şimdi bakıma daha çok dikkat ediyorum.
benim o zamanlar rapper arkadaşlarım vardı bol bol kıyafetleri giyip elime de sprey alıp duvarları boyar rap partilerine giderdik..haahah çok gülüyorum her aklıma gelişinde:) ergenmişiz..
Sakindim sadece ailemle catismalar yasardim deli ederdim onlari..
Ailemle çok tartıştım şuan pişmanım ama geçti iş işten.
tahtakurusunun arasındaki sayı nedir ki?
şifrem asdf
asi ve gariptim :) şimdi komik geliyor. sürekli siyah giyiyodum :D
ipe sapa gelmez bir çocuktan sakin bir kadına nasıl dönüştüm,muamma.
hala ergenlik çağındayım :D dssdacad çoğu ergenden iyiyim ama kıymetimi bilin :)
Ergenlikte çok asiydim herkesle kavga ederdim.Yine aynıyım
yaşım 18 şu an.
Ama şunu söylim yaşayamadım ergenliğimi, ergen olamazsın dediler!
daha az nefret ediyordum. daha cok nefret ediyorum.
Gizli olmadan bu soruya cevap veremem :)
Tüh, ben de gizlileri sevmem. ^^ Başka bahara artık.
lise ceketimi üzerime geçirdiğim günden beri çizgimi bozmadım :) bana iyi olana iyi oldum bana kötü olanında yanımda yeri yoktu zaten. hala da öyleyim...
aşk meşk işleriyle uğraşan bir ergendim aklim fikrim kizlardaydi çok kavga ettim kiz yuzunden
yırtık ayakkabılarım,saçmaca uzun saçlarım,sakallarım ve kavgacı tavrım olsa gerek.
aşırı çekingendim hata yapmaktan korkardım gerçi şimdide öyle
her ergen gibi edebiyat hocasına aşık bir liseli parçasıydım
hala içimde iflah olmaz 13 yaşında bir pic var :)
İçindeki çocuğa selam olsun, kaybetmezsin hiç umarım.
77 bin kilit vurdum üstüne hayatta kaybetmem hem onunla düzeyli bir ilişkimiz var bizim ;)
Kendi halindeyim...Okul ev okul ev sosyal yaşantım yok :(
Kendimi her şeye kısıtlardım çok çekingendim anlaşamazdım ama şimdi değişti :)
Kendimi hiç beğenmezdim. Boyuma takardım. Facebooku çok takardım. şimdi normalim allahtan
Cok asiydim sürekli aglardım bağırırdım simdi sakin sessizim :D
sen 45 yaşında mısın ya laaaa ?
Yok.
Ergenim ben çocukluğu anlatsam olrumu
olur.
İlk anne demişim bide utangaç bir çocuktum
şahdım şahbaz oldum .
teyzeciğimizin gençlik anıları :)
Ehehehehe.
:)
Çok kolpacı bir gençtim :D
agresiftim .
Manyağın tekiydim haylada öyleyim :D
alkol sigaralaralar nelerdi yani neymişim ben ya