Aşık olmayı saçma ve gereksiz bulan hiç kız yok mu ?

Genel yaşamı takip ediyorum sürekli birbirini seven vıcık vıcık veya kendilerini ciddi olarak niteleyen yine bana göre vıcık vıcık ilişkiler beni bayıyor. Biz erkeklerden aşık olanını görmedim varsa yoksa amaç belli. GEnimizde var demekki ne diyeyim. NEyse işin özü idealist realist biri olarak aşkı ve şu sevgili olma işini saçma bulan daha doğrusu illa olması lazım diye düşünmeye erkek arkadaşlarım olduda erkeksiz olan ya da birine salak saçma duygusal sevmeyen kız arkadaşım olmadı herkes mi birini sever arkadaş ne bu böyle. İlla birine sarılmak mı lazım ? İlla bir erkekle özel olmak mı lazım hiç böyle düşünen özgür kızlar yok mu ? Kız özgürüm diyor bakıyorsun gene sevgilisi var ee ne bu desen diyeceği şu biz free takılıyoruz. İlla sevgili olucak yani öyle mi ? Tersini düşünen yok mu hayat benim ve tek başıma daha değerli bir erkek olmasada olur diye hiç kız yok mu merak ediyorum. TAbi lütfen nedenleriyle birlikte.
Aşık olmayı saçma ve gereksiz bulan hiç kız yok mu ?
Cevapla