Herkese emeğinden dolayı teşekkürler ;)
Bana 6 harfli, güzel kokulu bir bitki ismi lazım. :) Bir kız adı olacak, bulabilir misiniz?
Herkese emeğinden dolayı teşekkürler ;)

Neden 6 harfi? sümbül olabilir, Nergiz olabilir ya da reyhan olabilir.
O kadar ipucu alabildim :p
bir insan kızına niye zambak diye isim koysun ahhahahah umarım değildir :D
İsmi 6 harfli olduğu için olabilir mi :)
Reyhan'mış bu arada, ne olduysa öğrenince :D
Hımmm haklısın hiç öyle düşünmemiştim :)
sümbül, orkide, gülçin
azelya
Defne?
Zahter :D
yeaaah Zahter'se kız 60 yaşında falandır herhalde :D
Salladım zaten takılma :D
Takılmıyorum zaten geyiğindeyim :D
iyi geyikler bro :D
Cevap
3Cevap
Orkide 😂
Gülşah
Güllük
😂
Güllük değildir umarım :D
Ahah 😂
Şebboy
hahah o da nick name gibiymiş dur soriim :D
Açelya ve akasya yi da sor 😂 gizemli kız.
Reyhan Gülşah Orkide Sümbül Şebnem Şebboy
bu altısında biri..
Sürekli bir 6 rakamı dönüyor ama dur bakalım :D
Reyhan cicek ismimiymis be. Bence gülşah. Gülün yapragi guzel kokuyor 😂
Ne biliim aklıma gelen her 6 harfliyi deniyorum :D
Tamam şeyolunca guncellemeye yaz 😂
temem :D
Bana da soyle güzel kiz isimleri söyler misin? Kulaga hos ve değişik gelen. Ciceksiz olsun. Kızıma koyucam😄
Kaktüs
O benim de aklıma geldi de, kız ismi olarak saçma buldum :D
Reyhan'mış bu arada :)
Hiiii sen bulmacami cözüodun ya.. icerigine bakmamistim🙈
Yok ya geyik yapıyorduk kızın biriyle. Adımı bulursun bulamazsın vs
Tıkanınca sizden yardım aldım :p
Anladim :-) öyle desen hemen bulurdum
Vayyy iyiymiş
Aslında öyle demiştim ama neyse :D
Icerige bakmamistim distan attim yorumu :-)
Tamam mademse 7 kocalı hürmüz.. Zaten 7 kocayı bulduysan bir tane kız ismini de bulursun her türlü :D
😂😂tövbe tövbee
Ya bugün niye herkes tövbe ediyor benim yorumlarıma :D
Seytani kovaliyoruz demekki 😂
Dikkatli olmak lazım, şeytan bu, dürtebilir :D
Takip yollayabilir miyim?
Bilmem isteyen yolluyor takipten falan anlamam :-)
:)) tamam
Kabul ettiğinde mesaj yollayabiliyorsun mevzu o ;)
E ben hala mesaj gönderemiyorum sana
Ne zor işmiş be :D
🙊🙊🙊🙊
O zaman bir sonra ki yorum grubuna kadar elveda ;)
7 harfli olurmu ıhlamur :/
Olmaz 6 harfliymiş :(
Çavdar 6 harfli :/
baya zayıftır o zaman :))))
melisa
Çiğdem
Jasmin😜
Zambak
ben sen biz
9 oldu o
Fena kokmuyor ama :D
reyhan
Orkid.
Onun güzel koktuğunu düşünmüyorum :)
Orkide
yaprak
Hımm güzel kokulu dedi, yaprağına göre değişir ama du bakiim
7 olsa
Y. rrak
Son yediğiniz bitki değil güzel kokan bitki ismi lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar