Flort etigim biri var ya anlamiyorum bir gun mesaj atiyor 2 gun hic arayip sormiyor ne yapacam bilmiyorum iki kez boyle oldu ve en son ben kendim sordum neden bu kadar seesizisin diye ya cok mesgulum diyor bana bende onemli degil dedim
simdi bugun yine aynisini yapti hic sormadi aramadi nasil bir flört anlamadim
sizce yine ben mi mesaj atayim yoksa birakiyim omu atsin bana?
Not: sevgili degiliz henuz ondan sordum soruyuda zaten nasil davranacagimi bilmiyorum bu durumda
simdi bugun yine aynisini yapti hic sormadi aramadi nasil bir flört anlamadim
sizce yine ben mi mesaj atayim yoksa birakiyim omu atsin bana?
Not: sevgili degiliz henuz ondan sordum soruyuda zaten nasil davranacagimi bilmiyorum bu durumda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar