Neden mesaj atmiyorsun aramiyorsun diye sormalimiyim ona?

Flort etigim biri var ya anlamiyorum bir gun mesaj atiyor 2 gun hic arayip sormiyor ne yapacam bilmiyorum iki kez boyle oldu ve en son ben kendim sordum neden bu kadar seesizisin diye ya cok mesgulum diyor bana bende onemli degil dedim
simdi bugun yine aynisini yapti hic sormadi aramadi nasil bir flört anlamadim
sizce yine ben mi mesaj atayim yoksa birakiyim omu atsin bana?

Not: sevgili degiliz henuz ondan sordum soruyuda zaten nasil davranacagimi bilmiyorum bu durumda
Neden mesaj atmiyorsun aramiyorsun diye sormalimiyim ona?
Cevapla