Bakıştığım ama hiç muhabbetim olmayan bir kıza direkt açılmak mı yoksa önce arkadaş olup hissettirmek mi daha iyi olur?
Benim de 3 hafta önce 11 yıl sonra karşılaşmış olduğum ilkokul kız arkadaşım var. Daha sonra iletişime geçmek için bana telefon numarasını yazdı ve aynı zamanda WhatsApp uygulamasını da kullanıyor.
Bir ara bu kız ile yazıştım ama ne zaman bir kafeye çay/kahve içmeye davet etsem, çoğu zaman çalıştığını ve buna gafta sonu da dahil olduğunu söyledi. Yani anlaşılan muhtemelen buluşma durumu muhtemelen olmayacak ki, adım gibi biliyorum.
Birkaç gün önce kıza açılmak için bir yazı hazırladım fakat henüz göndermedim. Bu durumda ne yapmalıyım?
hissettireyim diye kendini yipratip kiza "bu adam benim elimin altinda zaten" algisi yaratmadigin surece hissettirmek guzeldir. yani hissettiricem diye kendini dusurme, ama tabiki paldir kuldur olaya girip acilma yani. Dengeyi guzel tut
kıza karşı direkt açıldığında büyük ihtimal ters teper. Ama başta arkadaş olarak ilerlemen daha dogru hem sende duygularının gerçekten o kız için uygun olup olmadıgını anlarsın. Belki anlaşamayacaksız? O yuzden önce tanı derim
Hissettirmek cok hos ya 😂 bana hissettirmisti muhabbet kurardi konusmaya calisir konusamazdi heyecanlanirdi kizarirdi bakisirdik guzel ya 😂
Cevap
7Cevap
ilk hissettir kız zaten meyilliyse cilve yapar abi degilse acilmayin cok itici oluyorsunuz
Hissettirmek ya. Zaten o açılmadan önceki dönem en en en güzeli
önce hissettirki zemin hazir olunca açilabilesin 🤗
Kesin ilk kız baktı hoşlandın bakısmaya başladın :D
Kızlar kendileri hissettirmeyi sever ama erkeklerin onlara açılmasını ister. Hemen acil
Direk açılırsan kesin red yersin. uygun bir dille tanışamayı dene
Hiç birisi. Kızlara açılırken rezil olursun hissettirirsen de kaçırırsın.
ee ne yapmak lazim peki
sen yakışıklıysan onlar sana gelir senin bişi yapmana gerek yok. orta halliysen bile hiç şansın olmaz. tip olacak boy olacak piççlik olacak. bunlar oldu mu kızlar senin g. tünden ayrılmazlar emin ol
@Derbenj sen sokağa çık ortamları gör kızların yanında ki herifleri gör bakalım koşuyo mu koşmuyo mu? benim açıldığım kızlar hep ya tipten ya da boydan dolayı reddetti. kendileri güzel değildi mükemmel erkek arıyolar. bide yetmezmiş gibi erkek dediğin uzun kaslı olur diyolar ama bak kızlara hepsi tıfıl ve basen bağlamış kezolar
Valla ben 185 boyunda güzel yüzlü bir erkegim. Evet bakıyorlar sürekli cok ilgi gosteriyorlar yalan degil. Ama gene isi sen bitiriyorsun onlar sadece pas atiyor gibi. Güzel ve kaliteli kiz kendi secimini kendi yapar. Yani senin yakisikli olman illa onu tavlayacagin anlamina gelmez.
@Derbenj ha bak kendi ağzınla söyledim hem uzunsun hemde yakışıklısın ben ise hem tipsizim hem de kısayım. kızlar bana ön yargıyla yaklaşıyo. tip yoksa kız da yok.
Bence yavaş yavaş hissettirmek doğru olan. En azından bir anda gerçekleşmez olay sindire sindire ilişkinizi denersiniz
Hissettirmek, ona göre tepki veririm ve karşı tatafta açıldıktan sonra red edilip üzülmez ve bende kırmamış olurum
2sini de yapmalısın ama adım adım. Önce arkadaş olacaksın sonra sevdiğini zamanla hissettir en son da açıl.
Hissettir. Bakışmalar her zaman hayalimizde kurduğumuz kadar güzel sonuçlar ve kesinlik vermiyor.
Direkt açılma once bir kendini tanıt nesin sen unlu biri mi :D
Önce arkadaş olmak tabiki
Hissrttirilmek daha eglenceli
hissettirmek daha dogru bence
Açıl, yoksa yanlış hissediyorm zanneder
Hissettirmek sonra açılmak
Arkadaş olup hissettirmek daha uygun bence
Kesinlikle hissettirmek
Arkadaş Ol
neden peki
açılmak tabiki
Ama daha once hic muhabbetim olmadi
Hissettirmek
Anlamistir zaten hissetmistir, Ama hic muhabettim yok Şu an
hissettir
Hissettirmen gerekç
Acılmak
Ama kizla daha once hic konusmuslugum yok o baska siniftan. Sadece bakisiyorum
tamam o zamn ıletısıme gec kahve cay kıtap muhabbetı ıle
Direk açıl, derim.
Açılmak
Hissettirmek...
Açılsın
Hidsettirmek
Hissettirmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar