Sevdiğim kız benden tam 10 cm uzun ona bu konuyu sormalı mıyım?

Öncelikle merhabalar. Benim sevdiğim bir kız var fakat kız benden 10 cm uzun ben 1.73 boyundayim , o ise 1.83 . Aslinda sanal ortamda tanışmış sonrasında birbirimize ısınmış iki insanız. O kadar yakınlaştık ki birbirimizden çokta farklı insanlar değiliz esasında. Neyse ben kısayım o uzun yakın zamanda da yüz yüze görüşmek istiyor. Bu arada mesafe biraz uzun şehirler uzak yani. Sizce sorun eder mi boyu ya da ben bu konuyu acmalı mıyım? Ve ben bu durumu sorun etmiyorum. Nasıl görünüceğimiz umrumda degil. Ama onun umrundaysa gerçekten çok üzülürüm. Onunla çok fazla şey paylaştık. Böyle bitsin istemiyorum. ( not : kızın görüşü hakkında bilgim yok. ) Ve eklemek isterim ki bu kız benim gönlümü açtıgım ilk kız daha önce hic kimseyle en ufak birşey yaşamadım. Yaşım henüz 19 görüş ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden sağolun.
Sevdiğim kız benden tam 10 cm uzun ona bu konuyu sormalı mıyım?
Cevapla