Hayatımda birinin olmasını istiyorum ama erkeklere karşı duvarlarımı yıkamıyorum. Çok yapmacık geliyorlar?

Mesaj atıyorlar çok nadir konuşuyorum sürekli saçma sapan pist hiç pas vermiyorsun diyo mesela maç mi yapıyoruz da pas veriyim diyorum sonra tekrar yapıyor samimiyetsiz işte normalde üniversite zamanında selam vermeyen biri sosyal medya ya gelince ilgili alakali kesiliyor. O kadar samimiyetsizler ki onlara göre hareket edicegimizi düşünüyorlar. Yok buluşalım falan hayırdır yani sen kimsin de seninle buluşucam ne alaka yani. Erkeklere karşı soğudum ben galiba bişey hissedemiyorum.
Hayatımda birinin olmasını istiyorum ama erkeklere karşı duvarlarımı yıkamıyorum. Çok yapmacık geliyorlar?
Cevapla