Mesaj atıyorlar çok nadir konuşuyorum sürekli saçma sapan pist hiç pas vermiyorsun diyo mesela maç mi yapıyoruz da pas veriyim diyorum sonra tekrar yapıyor samimiyetsiz işte normalde üniversite zamanında selam vermeyen biri sosyal medya ya gelince ilgili alakali kesiliyor. O kadar samimiyetsizler ki onlara göre hareket edicegimizi düşünüyorlar. Yok buluşalım falan hayırdır yani sen kimsin de seninle buluşucam ne alaka yani. Erkeklere karşı soğudum ben galiba bişey hissedemiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
merak ediyorum siz mesaj atarken ne yazıyosnuz bide şunu merak ediyorum bredd pitt dese gel takılalım onuda yoksayarmıydın acaba teklifi eden kişi hoşuna gitmemiş olabilirmi erkeklerden soğuma ya bence yakışıklı erkeklerde çıkacak zeki akıllı paralı çok güzel konuşmayı bilen :)
014 Yorumla- +1 yıl
hiç bir şeyin tam ortası olmuyor zaten birinden hoşlanıyosun oda senden deilde bir başkasından hoşlanıyor bir bakıyosun oda ondan hir oşlanıyor ya da oda bir başkasından onun hoşlandığıda bir başkasından ne b b tan bir durumdur en güzeli kimseye fazla ilgi duymamak belkide bir gün sen ve o sana deyer vercek birisi çıkar karşına ama genelde bu konuyu bizler kötü bir sona sürüklüyoruz yine suçlu olan karekterler bizleriz
En İyi Cevaplar
"pist hiç pas vermiyorsun diyo mesela maç mi yapıyoruz da pas veriyim diyorum"
Bayıldım buna hahahaha
Karşına istediğin gibi biri çıkmadığı için böylesin. Nerede sulu yılışık varsa seni bulmuş.11 Yorumla
Doğru yoldasın böyle devam et kalp kırıklığından iyidir birsey hissedememek
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
27Cevap
aynı duygu bende de var sadece cinsiyetler değişik. bende bayanlardan çok soğudum öyle aman aman sosyal değilim ama o kadar basit ve ucuz görüyorlar ki sevgiyi ne kadar kırdıklarının ve üzdüklerinin farkında bile değiller. nasıl bir bayan bu kadar duygusuz olabilir ki. hepsi için genellemiyorum ama malesef çoğunluk böyle... @Yıldız22_
021 Yorumla- +1 yıl
Ama bu hayatta güzel insanlar ve onlarında neticesinde güzel şeyler de oluyor. sonuçta kader gayrete aşıktır. Fransız atasözü gibi hep güzel olana dair bir hayaliniz olsun lütfe. Yıldızlara dokunamazsınız ama karanlık gecelerde onlar size yol gösterir... @Yıldız22_
- +1 yıl
Karanlıktan korkan biri karanliktaki ışığı da farkedemez. Hayaller hep vardır hayalleri olmadan yaşayamaz insan yaşadığı hayatın bir anlamı kalmaz. Hayallerimiz olmadan bir hiçiz ama gün gelir hayaller de yorulur umutlar da tükenir nereye kadar hayal kurabilirsin ki nereye kadar bekleyebilirsin..
- +1 yıl
Hayatta mucizelerin değil, çabaların irili ufaklı sonuçları vardır ama... suda kalmak boğmaz insanı hareketsiz kalmak boğar.. hayaller olmasa insanın hayat amacı kalır mı sizce. Simyacı da ki Endülüslü çoban misali. hayata tutunmak gerekir belki de. bende aynı durumdayım ama Rabbim belki de en sona saklamıştır ümidi ile beklemek ve çaba sarfetmenin neresi olumsuz olabilir ki. Sabrıma sükutu giydirdim yaşadıklarımdan dolayı ve tevekküldeyim. Çıkmaya da bilir ama ümitvar olmak yağmur yağarken gökkuşağının çıktığı gibi güzel bir anı düşlemek belki de hayatta tutar insanı. Bu durumda benim umutsuz olmam lazım bayanlardan bunca olumsuzluklar görmeme rağmen. suçum ne peki dürüst ve gerçekten değer vermem mi? sanmam. iyi doğru ve dürüst insanlar kaybetmez, kaybedilir. biz de siz de değerlisiniz sadece doğru kişi çıkmadı. o da nasip. ne demişler varsa nasibin mermeri kırar dişin, yoksa nasibin ekmek yerken kırılır dişin @Yıldız22_
- +1 yıl
korku kısmına katılıyorum o durum bende de fazlasıyla var. cesaretim var mı bu tür durumlara? ama işte hayat müşterek belki de bir yerlerdedir hala bekliyordur. her insan bir eş arar, taşın bile kalbi yok derler onu bile yosun sarar. Yaşamadan bilinmez bazı durumlar. bakarsınız olur. korkarsak ne olur en kötüsü de bu galiba çünkü cevabını bende bulamıyorum. galiba cengiz aytmatovun dediği gibi olur... Her gün ben Ay'a bakarım, O da bana bakar. Birbirimizi işitmeyiz ama Biliyorum orada oturan biri var... @Yıldız22_
- +1 yıl
Nerde olmaz var ona koşuyorum sanki bu cümleler benim cümlelerim lütfen ama neden kopya çekiyorsunuz sanki içimi okuyorsunuz ama diyorum ki hayat kısa kuşlar uçuyor... Olur inşallah belli mi olur. ne garip iki farklı kişi ve aynı düşünceler gece mi ayna görevi görüyor yoksa duygular mı yoksa ortak kırgınlıklar mı neden bayanlar sizin gibi düşünmez ki neden üzerler insanlar birbirlerini. sevgi bu kadar basit olmamalı başka bir tanımı olmalı ve bu tanımı da buluncaya kadar beklemekte fayda var @Yıldız22_
- +1 yıl
karamsar olma sebebiniz ne ki açıklarmısınız gerçekten hiç mi iyi şeyler olmuyor. keşke ilk sevilenler gerçke olsa. benim en büyük hayalimdi ama bir bayan bildiğin başkasını severken gelip birisi ile oynayıp sonra çekip gidiyor neden. ne hakkı var ama işte belki de bu güzel duyguyu paylaşacağın kişi bambaşka biridir. hoca konusunda o olaylar oluyor inanın sadece size mahsus bir durum değil. bizde de olur öğrencilerimiz de yaşıyor şahit oluyoruz merak etmeyin. burda yazamam şimdi ama bu olağan şeyler bazen bazı gençlik yıllarında oluyor malesef. benimde öğrenci iken vardı ama hoşlantıymış yıllar geçince daha iyi anlıyor insan
- +1 yıl
belki şair ruhdur belki de hala sevginin gerçek anlamını arayan bir bülbüldür. belki de çok kırdıkları için hala o güzelim duyguların bu kadar kötü olmayacağına inanan birinin nacizane düşünceleridir. bir şeyler gitmeden veya kaybetmeden neden güzellikler yaşanmaz ki acaba? @Yıldız22_
- +1 yıl
Siz hocamisiniz yoksa? Genelde hep lise çağındaki kişilerde olduğu düşünülüyor ama lise çağında da değilim sonuçta onlar da insan bizimde onlara karşı bişeyler hissetmemiz suç mu çok abes bir durum mu? Bazen sadece hoslandigimizla kalıyoruz ondan ötesini yaşamana izin vermiyor hayat
- +1 yıl
evet. sizin gibi bir durum başıma geldi aslında ama burda açıklayamam hala da görüşüyorum öğrenci ile ve şu an tamamen kendi başarısına odaklandı. sizin için mahsuru yoksa özelden konuşabiliriz. malum sitede profil pekte iç açıcı değil. suç da değil abes bir durumda değil olabiliyor böyle durumlar hak veriyorum size.
- +1 yıl
o düşünce malesef erkeklerde de var bayanlar da ama. hayatta insan kaybetmez. ya kazanırsın ya da bir şeyler öğrenirsin. kaybettiğini düşünürsen aynı hatayı tekrar tekrar yaparsın o da öğrenme olmuyor malesef @Yıldız22_
- +1 yıl
elimden bir şey gelecekse dinlerim ve yardımım dokunacaksa da dinlerim. dinlemeye alışığm çünkü :) yalnızlık karşımda oturuyor her gece, ben susuyorum o konuşuyor @Yıldız22_
- +1 yıl
aynen öyle ama dediğim öğrenci şu an tamamen beni anladı ve öğretmeni olarak görüyor ve siz olmasaydınız bu hatayı devam ettirecektim diyor. bazen sabretmek lazım hemen fevri davranıp kalp kırmak veya incitmek en basit olanı. şunu demişti bu öğrencim konuşup olayı normal eğitim öğretime bağladığımızda. hocam siz benim matematik dersini yapacağıma benden fazla inandınız bu bana güç verdi şimdi daha iyi anlıyorum diye. belki de en sondadır anlamamız gereken bunu söylemeye çalışıyorum işte bende @Yıldız22_
pek bir şey anlamadım ama bozuk olanın sen olmadığından eminsin deği mi :3
(evet çok şerefsziz genel olarak)10 Yorumla
+1 yılKizlara karsi ilgin diyuyor olmayasin? Çünkü kizlar genelde erkeklerden mesaj ilgi vs vs bekler
07 Yorumla- +1 yıl
Tamam bu senin karakterin iste sevdigin kisi dışında digerlerini salla illa biri sana samimi gelecekdir birgün
- +1 yıl
Herşey guzel olacak merak etme sevdigin kisiye sevdigini soyle ayrıca soylemediysen baktin olmadi önündeki maçlara bakarsin daha genciz yigen
- +1 yıl
Ozaman zamana birak karsina biri çıkacaktır... ya da birine şans ver
+1 yılBir süre heralde yapmacık olacak. Bir süreliğine yapmacık olmasa salça diyorsunuz gevşek diyorsunuz ama bir süre geçtikten sonra gevşek demek yerine sevgilim diyorsunuz siz de garipsiniz :D
017 Yorumla- +1 yıl
Benim böyle dediğime bakma yaklaşık 3-4 yıldır sevgilim yok benim de. Ben de soğudum sanırım 3 kere üst üste aldatılmanın ardından.
- +1 yıl
Yani demek istediğim soğumanda garip olan bir şey yok bence.
- +1 yıl
Ben de çok özeniyorum normal bir hayatım olsun bir eşim 2 çocuğum olsun falan diye ama yani kızların normal olarak gördükleri erkekleri başta istemeyip hayatlarında belirli bir olgunluğa gelince istemeleri yüzünden sanırım. Sonuçta ben gencim etrafımdaki kızlar genç ve ne bileyim benim gibi asosyal birisiyle gezmek istemiyorlar ama sonuçta bütün kızlar 25-30 yaşına gelince bu fikirlerinden vazgeçiyorlar benim gözlemlediğim kadarıyla.
- +1 yıl
Kızların çoğu olgun istiyor diye yıllarca yalnız kalıyoruz haha. Hayatımda tek tük insanlar bana aşık olup söyledi. Çok şanslı olduğumu düşünüyorum o konuda. Çirkin olabilirim ama mutlu ediyor insanı işte :D
- +1 yıl
Ben hiç söyleyemedim ilk olarak. Tırsaklık denebilir benimkine :P
- +1 yıl
1-2 kere itiraf ettim ve hayatımın en berbat anlarını yaşadım ve bilmiyorum ben söyleyemem hep korkum vardır içine etmekten olayın :(
- +1 yıl
Çevremin içinde yalnız olduğum ve kimseye bir şey anlatamadığım için içimde yaşıyorum her şeyi.
- +1 yıl
Neyse ya bir önemi yok zaten 2-3 yıldır sapım yani hiçbirinin önemi kalmadı gerçi bu sene üni tuttturdum ama neler olur bilmiyorum muhtemelen yalnızlıktan kafama sıkarım
- +1 yıl
Umarım öyle olur yoksa yalnızlıktan ölürüm ^^
+1 yılgaliba senin sorunun ne istedigini bilmemek
buna karar ver önce sen ne istiyorsun00 Yorumla
+1 yılboşver sevgiliyi. gerçek huzur mangalda. kendini etlerin kollarına bırak bayan
05 Yorumla- +1 yıl
Benden uzak Allaha yakın ol bayan.
- +1 yıl
Ayy alındı kıyamam
- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılen iyisini yapıyorsun erkek milleti değilmi zaten hepsi aynı bende kız olsam lezbiyen olurdum zaten
10 Yorumla
+1 yıltanışalım mı? ne kadar doğal olduğumu anında ispatlarım.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsen eşittir ben demektir
111 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılvalla ne iyi olur içelim :)
Cevap sahibi+1 yılaynen :Dddd
Cevap sahibi+1 yılİzmir sen :D
Cevap sahibi+1 yıldertleşcek oldukmu İzmir Ankara farketmez ya :D
Cevap sahibi+1 yılgeliyim :D :D
İyi olur inşallah. Bir şey hissedememek kötü.
10 YorumlaBelalinla karsilasmamissin
01 YorumlaCevreni ve cehreni degistir.. belki iyi gelir
025 Yorumla- +1 yıl
Insanlardan farkli olmak veya onlar gibi olmamak icin bazi seyleri yapmiyorum diyorsun saygi duyuyorum ama hayati onlar onu yapiyor ben yapmam veya onlardan bir farkim diye dusunur ertelersen bence iyi olmaz kim ne yapiyora diil ben ne istiyorum diyi dusunmelisin cunku hic birsey bu hayatta senden onemli diil
+1 yılO zaman sen kendine bir erkek üret Çin'den olsun
022 Yorumla- +1 yıl
Japonyadan temin et o zaman
- +1 yıl
O zaman Ptt yi su tabancasıyla soy
- +1 yıl
Arabada gözcülük yaparım yalnız
- +1 yıl
Sakın ağzını açayım deme öterim komisere
- +1 yıl
Barış mıyız yoksa hala havada kurşunlar uçsun mu
- +1 yıl
Ne yapacak bıçak mı atacan gözüme
- +1 yıl
Korkmadım elindekilerin hepsini aldım artık bir çulsuzsun
- +1 yıl
Ne hakkında sağol
- +1 yıl
Tamam iş bul burada bekleme
- +1 yıl
İyi etmem benim derdim değil dert evlat edinmem ben
- +1 yıl
İlk defa aynı düşündüm
+1 yılEn doğrusu bu zaten.
10 Yorumla
+1 yılYaşı büyük birini bul pomcik
02 Yorumla- +1 yıl
Yani sende haklisin da sabırlı ol çıkar karşına olgun birisi
aferin böyle devam ✊
10 Yorumla
+1 yılBaşka manitasi vardı r
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sakin ol reyiz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende yapmacıksındır merak etme.
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDemekki yapmacık olan başkaları değilmiş.
Cevap sahibi+1 yılO onların Genişliği sen bak Dalgana
Cevap sahibi+1 yılBu kadar takıntı yapma adı üstünde yapmacık.
+1 yılLezbiyen ol sende
01 Yorumla
+1 yıl30 ol ondan sonra
03 Yorumla- +1 yıl
Değil tam yaşı
+1 yılsalla
00 Yorumla
+1 yılAseksüelsin
03 Yorumla- +1 yıl
Hiç bir cinse cinsel istek duymayan insan
evlen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLez ol kurtul
00 Yorumla
Devamını Gör(14)
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hayatımda birinin olmasını istiyorum ama erkeklere karşı duvarlarımı yıkamıyorum. Çok yapmacık geliyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar