Bana kaderimin bir oyunu mu bu demek geliyor içimden?

Merhabalar herkese başlıkta da belirttiğim gibi arkadaşlar yani şu yaşa geldim bir kızın elini tutmadım utangaç desen değilim özgüvensiz desen değilim yaşım belki büyük değil ama özellikle son 3-4 aydır bu düşünceler benim içimi kemir kemir kemiriyor hiç yapmayacağım şeyler yaptırdı bana bu durum en basitinden sanal arkadaşlık sitelerini dolaştım ki o siteledekilerin çoğu fake :) Ne yapacağımı bilmiyorum herkes diyor karşına elbet biri çıkar diye ama ben hiç inanmıyorum bu duruma yani ne yapsam olmuyor klişe olacak ama öyle tipsiz de değilim boş adam değilim ama bu konularda tabir-i caize sapım :KK70: Az ve öz arkadaşlarım vardır onların durumları pek benim gibi değil bana ortamlara girin dışında bir şeyler önerir misiniz bir kıza gidip özel bir şey sormak inanın ki çok zor geliyor bazen insanlar nasıl evleniyor diye bile düşündüğüm oluyor nasıl oluyor olay başlıyor gelişiyor sonuçlanıyor :) Şu zamana kadar sadece 1 kişiyi çok sevdim uzaktan onla da gidip konuşmadım sanırım oda yakın zamanda evlenecekmiş... Biliyorum hayatta daha önemli şeyler var fakat bu olay harbi vuruyor insana Zaman zaman intiharı bile düşündüğüm oldu... Bunları niye yazdım onuda bilmiyorum Kısaca yalnız hissetme sendromunu köküne kadar yaşadım yaşıyorum :):) yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
Bana kaderimin bir oyunu mu bu demek geliyor içimden?
Cevapla