Kızın erkeğe açılması hoslandıgını soylemesı yanlıs mı sızce beyler bayanlar erkek ne dusunur o kız hakkında :( ?

Platonık oldugum ve 7 aydır uzaktan ızledıgım cocuga acıldım ondan olumlu yanıt alamadım sızce yanlıs mı yaptım :( ?
Kızın erkeğe açılması hoslandıgını soylemesı yanlıs mı sızce beyler bayanlar erkek ne dusunur o kız hakkında :( ?
Cevapla