Arabası olmayan 30 yasındaki bir erkekle sevgili olur musunuz?

Ben 24 yasındayım artık evleneceğim bir ilişki olsun istiyorum ama arabası da yoksa otobüslerde sürünemem. Siz ne yapardınız kızlar aramızda daha bir şey yok.
Olurum
Olmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes bana yok once insan olsun falan demis. Ama biraz daha mantikli dusunuldugunde evlerimiz arasinda baya mesafe var. Sonucta aksam vakti otobusle donmek istemem acikcasi. Guvenli bir sekilde sevgilimin beni arabayla birakmasini isterim. Ortalik kotu bunu sizde biliyosunuz. Ayrica 30 yasina gelmis birinin biraz daha birikimi olsun isterdim savurgan biri belki de. Sonucta umutta vermiyorum flort asamasindayiz ama arkadasca konsusuyoruz
Arabası olmayan 30 yasındaki bir erkekle sevgili olur musunuz?
Cevapla