Ben birikim yapacağım, o birikimi de arabaya yatıracağım? Ev almadan arabam olursa katıksız gerzeğimdir. c180 ve harley almak istiyorum ama ev almadan c sini bile almam. Sadece kendi birikimimde değil, karşımdakinin birikimi de öyle. Oturmuş baba parası yemiş, mabadı yaymış oraya buraya sonra gelmiş bana laf edecekse voleyi vururum 500T de ayakta gider.
Adamın birikimi şu aşama da seni ilgilendirmez. Otobüse binemeyecek kadar kendini yüksek görüyorsan zaten senden de bir cacık olmaz açıkçası.12 Yorumla
Soran+1 yılneden cok fazla örnegi var direk araba alan. Ev almak kolay değil sonucta 150 bin tl ama 15 bin tl ye gayet güzel arabalar var. Arabanla ekonomide yapabilirsin bence.
- +1 yıl
Gereksiz.. 3 tane araba değiştirdim. Sırf araba almıyorum diye bir kız arkadaşım laf yapacaksa kapı orada. Diğer örneklerde beni alakadar etmez. Araba mühim bir şey değildir, önce kafanı sokacak bir evin olması lazım. Çekmediyseniz bilmezsiniz. Bir erkeğin araba alabilmesi bir güç değildir, güç o erkeğin elindeki parayı en iyi şekilde kullanabilmesidir.
En İyi Cevaplar
Arabalar konusunda 763 cevap paylaştı. 30 yaşına gelen adam dandik bir araba parası biriktiremediyse yazıklar olsun ona..
Geleceği düşünmeyen sorumsuz insanları sevmiyorum.
İşte burada da sana saldıran kişiler öyle sorumsuz ve meteliksiz kişiler..
Geleceği için çalışıp çabalamayan adamlar böyle edebiyat yaparak durumu kurtarmaya çalışırlar..38 Yorumla
Soran+1 yılHeh şöyle düzgün yorum yapan bir insan çıktı sonundaa.. Sence sevgili olmıyım mı? Arabası olmaması dısında cok zengın değil ama iyi bir insan düzgün
- +1 yıl
Aşırı saçma bir yorum.. normalde yorumlara takilmam ama bir araba ile hiç tanımadığın birçok insanı yerden yere vurdun.. sorumsuz.. gelecek düşünmeyen.. çalışmayan.. meteliksiz.. yani araba yoksa bunları söyleyebiliyorsun.. peki bende 30 u geçtim.. arabam yok... Dediklerinin hicbirinede uyumuyorum. Nolcak benim durumum..
- +1 yıl
@oceansberlin bu yaşına kadar ne yaptın?
Okudun mu? Çalıştın mı? Çalıştıysan kazandığın parayı ne yaptın? - +1 yıl
Okudum.. bitti okul çalıştım çalışıyorum ama arabam yok almayı da asla düşünmüyorum.. paramı ne yapıyorum. Gelecegime ve kendime harcıyorum... Şimdi ayda 3000lira kazanıp krediyle 80 bine araba alanlar hakkında bende yaşadım ama üşeniyorum.. otomobilim yok diye iyi saydirdin ama
- +1 yıl
@oceansberlin
kardeş para biriktirdiğin halde araba almadıysan sen araba sevmiyorsundur.
o zaman sorumsuz lafını niye üzerine alındın ki?
ben beş kuruş bile kazanmayanları, kazanıp da biriktirmeyenleri, çarçur edenleri eleştiriyorum. - +1 yıl
Peki elestrini yaparken o soruda konusu olan 30 li yaşındaki arkadaşın neden arabası yok bilerek mı yazdın.. neye göre çocuğu eleştirdin.. sıra bende.. araba alanlarin özellikle bekar.. savurgan görüyorum.. he 3 5 aylık geliri kullandığı arabayı alıyorsa onlar hariç.. otomobil ile ortalama sürat 15 km İstanbul'da.. hız yok.. aşırı pahalı.. benzin uçuk.. taksi çok daha ekonomik. Tekrar diyorum 3 4 aylık geliri kullandığı otomobili satın alanları hariç tuttum..
- Arabalar konusunda 897 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanları arabası olup olmamakla yargılayamazsın.
Araba ayrı masraf. Hele ki büyük şehirlerde.
Ayrıca birikimi vardır belki almıyordur. Bunu bilemezsin.10 Yorumla
+1 yılbir insanla arabası var diye sevgili olmak ne kadar mantıklı olabilir 😕
76 Yorumla
Soran+1 yılSonucta 30 yasina gelmis biri. Calisiyo da insan birikim yapar
- +1 yıl
birikim yapıp araba almamış olabilir?
Soran+1 yılEvide yok
- +1 yıl
nakiti vardır belki bunlar ilan edilmez her zaman
Soran+1 yılsanmıyorum bendeki şanla o da yoktur :D
- +1 yıl
yaa olabilir olmayabilir bir çok sebeb olabilir insanın hayatında ama maddiatla yargılamayın insanları.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
sen ilişkiye başlarken ilk önce o kişinin karekterine insaniyetine bakmadığını söylemişsin ki sen araba istersin o zaman o da senin yaşına bağlı olarak hoş olmayan şeyler isterse ne olacak sen gayet gönül rahatlığıyla isterken iyi de o isteyince mi kötü oluyor?
yaşı 30 olur 40 olur farketmez belki ailesinin geçimini sağlayan yegane tek kişi o kişidir ve bu durumda extra bir birikimi olamıyordur ülkemizde çoğu kişi asgari ücretle 1300-1400 tl ile geçinmeye çalısıyor zaten bu parayla evinin kirasını mı versin elektriğini mi ödesin suyunu mu ödesin ulaşım masrafı mutfak masrafını mı karşılasın sen karşındaki insana tamamen maddiyat gözüyle baktığın sürece kb ama o kötü kadınlardan pek bir farkın kalmaz kişilik olarak02 Yorumla
Soran+1 yılKarakteri tabiki de onemli. Arabasi olan hem de gayet iyi olan kac kisi istedi benle sevgili olmak ama ben kabul etmedim. Cunku o insanlari hem karakter hem de fiziksel olarak begenmedim. Derdim sadece araba olsaydi emin ol bulmustum. Bunun arabasi olmamasi iliskimizin surekliligi acisindan beni dusunduruyor. Evlerimiz bayaa bii uzak mexbur aksam buluscaz kim otobusle evine donmek ister aksam vakti
- +1 yıl
aynı şekilde seninde arabanın olmayışı onu neden düşündürmesin empati yaptığın zaman sende ona habire masraf çıkartıyorsun sonuçta arabaya alınan benzininde bir ücreti var sen seni eğlendirmek adına her gün veya her hafta arabayla alıp seni gezdirmesini beklemek bencillik olur sende olmayan bir şeyi başkasından isteme hakkın bence bu kadar çok yok şartlar eşit olmalı bence bir ilişkiye başlanacaksa eğer sürekli erkeğe yüklenilmesi hata
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞimdi benim jeepim var... Özellikle gizli yazıyorum ki birileri atlamasın saçma nedenlerle. Şimdi ben bu var okumuşum etmişim Allaha inancım tam. İşimde gıcır. Eeeee nolcak kızın birini sevicem bunları ona mı vericem... Ya da o da mı faydalanıcak. Tamam yararlanacak ama ne olması lazım aşk olmalı. Ben daha şu güne kadar bir buluşmama arabayla gitmedim sırf beni sevdiklerini görmek için... Bir işin içinde para maddiyat varsa olmaz bu bir...
İkincisi karşımdaki kız bana ne verecek? Kız olması mı yoksa yanımda olması onu değerli yapar... Hayır
Karşımdaki kız en azından bana yakın olmalı beni bazı şeylerin anahtarı olarak görüyorsa kusura bakmasın. Ona harcayacağım parayı fakire fukaraya veririm anamı gezdiririm kardeşime verirrim. Ama yine o kıza harcamam. Artık uyanın bayanlar aptal erkekler bitti. Akıllı abazan olmayan kendini blen erkekler geldi. Kendinizi geliştirin.00 Yorumla
+1 yılRahat yaşamı savunuyorum belli birikim olmadan gereksiz zorluklarla ugrasmak insanı yoruyor.
Fakat fedakarlık ve empati gerekiyor senin yoksa onunkinin de olmaması doğal yaş önemli 1 faktör mü ayrı 1 mesele ne yaşadığını bilemezsin.
Fakat bu kadar materyalist bakarsan zaten mutluluğu sadece maddede ararsin arabadan sonra başka 1 şey olur.
Bence evlilik yapılacaksa araba mühim değilde ev önemli. Hayat müşterek
Karar senin yanlış veya doğru diyemem ölçülü olmak durumundasın her konuda.02 Yorumla
Soran+1 yılAma aramızda 6 yas var. Ve o calısıyor. Evi var mı bilmiyorum
- +1 yıl
6 yıl sonra senin bunlara sahip olacağının garantisi var mı peki?
+1 yılarabam var ama senin gibi bir insanliktan nasibini almamis mahlukla asla sevgili olmam.
Aksam vakti otobüsle eve dönenin cani yokmu? ananin karnindan arabaylami dogdun? Bu kizlar kendileri sahip olamadagi seyleri karsi taraftan beklemeleri zaten basli basina eziklik. Umarim allah onu senden kurtarir. cünkü hic haketmiyorsun.20 YorumlaArabalar konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sen aşkını bir arabaya tercih ediyorsan sevgili olma haklısın.
111 Yorumla
Soran+1 yılAsik degilim zaten
bir sevgilim vardı bir müddet birlikteligimiz oldu illa araba istedi dogum gününde hediye olarak sürpriz yaptım, sonra ev istedi az daha alıyordum ayrıldık araba ona ikramım oldu ama insan degildi bir şeytan , belasını bulsun diye beddua etmiştim , ögrendimki kaza yapmış eee adalet.. insan olmak , ahlaklı düşünmek bence here şeyin üstünde, sonuçta kimse göründügü gibi olmuyor , insan degişiyor
00 YorumlaYa allah askina ben sunu anlamiyorum. Insanlar ne badireler atlatiyo. Neler yasiyor. Ac yatan insanlar var bu kadar dert etmiyor. Allah askina ne olacak
Evlendikten sonra beraber alirsiniz. Sikinti cekmeden biseyler olmaz.21 Yorumla
Soran+1 yılbilemiyorum ya.. Sonucta 30 yasına gelmiş almıs olması lazımdı
+1 yılOlurum. Senin gibi erkegin parasina muhtac degilim kendi kendime araba alirim otobus istemiyorsam. Aciz degilim
61 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılZihniyete bak.. Materyalist düşünen bir kız türü daha.. Ama sen araba sahibi olan birine değil, arabasına sahip olabileceksin en fazla bunu sende biliyorsun. Arabası var diyelim, karşılığında sen ne vereceksin? Arabası için beraber olacağın birine ne sunabilirsin neyin var ki? Üstelik sana, senin beklentilerin kadarıyla değer verecek ve sana bunu hakettiğin duygusunu hissettirecek ve seni ezecek her daim.. Yazık gerçekten acıdım sana..
00 Yorumla
+1 yılsen cok yanlış düşünüyosun maddiyat değil burda önemli olan hadı dıyelım maddıyat önemli senın neyin var araban niye yok senın başka neyin var herşey karşılıklı bunu unutma adam belki araba sevmıyor ben mesela tutkunuyum kendı arabamı almak için 11 yaşından beri hayal edıyorum çalışıyorum 95 bine yakın param var ama bir kız düşüreyim diye küçüklükten beri çekmedim bu eziyeti
00 YorumlaDedeminde arabasi yoktu, babamında yok, sevgiliminde olmasın.
Ayrıca annem hep derki param olduktan sonra bütün arabalar benim.26 Yorumla
Soran+1 yılGarip
Soran+1 yılparam olduktan sonra butun arabalar benim kısmı garip geldi
Soran+1 yılhıı anladım. Açıkladıgınız içinde teşekkür ederim :)
+1 yıl:) arabası olsun diye düşünmedim hiç bir yaşıma kadar,,
"" 33 "" yasindayim :)66 Yorumla- +1 yıl
@Kegel Teşekkürler sen de
Soran+1 yılEvlenebildin mi bari
- +1 yıl
Evlendim 2 evladim var
Soran+1 yılMasallah
Aşık olmadığın birisiyle arabası var diye sevgili olursan o iş zaten yürümez seni kapıya atar merak etme
44 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya cocuk hos biri flort ediyoruz su an biseyler hissedebilirdim ama bir erkek 30 yasina geldiyse bir birikimi olmali ki bence bu da araba yani harvurup harman savurmus demek ki. 22 23olsa zaten araba beklentim olmaz
Soran+1 yılYo ayri evi de yok ailesiyle beraber
Ayy burda herkes sana laf sokma cabasına gırmıs de 30 yasına gelen bir erkeğin hele de evlenmek isteyen bir erkeğin duzgun bir arabası olmak zorunda
21 Yorumla
Soran+1 yılValla bende öyle düşünüyorum önceden varmıs herhalde ama satmıs sanırımm. Yeniden alır mı acabaa
eskiden para sigorta derlerdi şimdi olay arabaya ulastı evlenirken sorun bari araban var mı yok o zaman bye araba şartsa git kendin al
11 Yorumla
Soran+1 yılBabamin arabasi var benim
+1 yılBence sen kimseyle çıkma! Ucuzundan bir araba al onunla takıl bol bol!
21 Yorumla
Soran+1 yılHaha konu o degil
+1 yılYok artık. Neye indirgenmiş insanlar.. Ne olacak arabası yoksa
30 YorumlaSenin neyin var? Var mı araban, paran evin? Cinsiyetiniz kadın diye hep erkeklere bakıtın kendinizi böyle saçma mantık mı var?
13 Yorumla
Soran+1 yılne varmıs ya bu zihniyette? Bu devirde araba şart kimse kusura bakmasın. üni mezunuyum ayrıca
+1 yılBu yaşıma geldim benim de yok arabam.
Evde kalma sebebim o mu acaba? :-)12 Yorumla
Soran+1 yılSanmam y
- +1 yıl
At yok
Avrat yok
Silah yok.
+1 yılAraba istiyosun da sen adama ne veriyosun?
Verebilecek neyin var yani bacak arandan başka.
Onu merak ettim24 Yorumla
Soran+1 yılAdam sanki arabayi ustume yapcak ha. Alt tarafi evime birakcak. Bacak arasi falan terbiyeni takin herkesi sevgilin. gibi sanma
- +1 yıl
Üstüne yapsın yapmasın. Bir insanı arabası var / yok diye kategoriye mi ayıracaz.
Çok lazımsa sen al o zaman arabayı. Millet sana şoförlük etmek zorunda değil.
Mecbur da değil.
Soran+1 yılo zaman peşimde kosturmasın
Benim babamın arabası var zaten- +1 yıl
Çift taraflı..
O senin peşinde koşturmasın, sende kendini dünyadaki en önemli varlık zannetme.
Olay çözülsün
+1 yılOlma o zaman şimdiden böyle düşünüyorsan adamın da hayatını mahvetmek anlamsız
20 YorumlaSeni zikebilmek için 4 teker yeterli mi , marka model şartın da var mı? 😁
20 Yorumla
+1 yılönemli olan kalbi mesleği arabayı beraber alın aa olmaz dimi hanım efendi zorluğa gelemez prenses umarım mutsuz olursun
10 YorumlaAn itibariyle 2 arabam var, kimse yok :D Bana bakacak olan arabaya bakacaksa hiç bakmasın daha iyi :)
10 YorumlaŞartlar zor şimdi. Arabası olması iyi ama şartlama kendini bence. İstersen Allah tan olur zaten
06 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ins
Soran+1 yılBilmiyorum ya cidden nplcak bu isin sonu
Soran+1 yılbenim istediğim zengilikte değil zaten benim seviyemde olması kafi benim için. Herkes baya bir atıp tutmus onlarında arabası yoktur kesin :))
Bangir bangir esitlikten bahsediyosunuz sormazlar mi adama senin neyin var?
13 Yorumla
Soran+1 yılBilmem bunu cocuga sormak lazim beni begenen o
Soran+1 yılhahhahhh
- Arabalar konusunda 730 cevap paylaştı.
+1 yılamaç maddiyatsa sadece sizin için ne ona sevgi nede karşındakine sevgili sıfatını kullan...
010 Yorumla
Soran+1 yılZenginlik istemiyorum. Ama bir erkek 30 yasina gelmisse en azindan bir araba alabilmis olmali
- +1 yıl
ilişkinde eksik kalan yönler sadece kendini rahat ettirme gezme mi olmalı yoksa manevi duyguların birleştirici gücü mü.. siz alabilme durumuyla değil mecburiyet olarak görünüyorsunuz..
Soran+1 yılIkisi de olmali kimse kusura bakmasin. Yatlar katlar degil tabi. Isi olsun arabasi olsun ve sevebilcegim biri cok ta sey istemiyorum
- +1 yıl
siz başlangıçta arabası olmazsa olmaz diyensiniz... kuracağın ilişkiyi ikinci planada görüyorsun , istemek senin tercihin.. ama bunu çok mecbubiyet görürsen sana karşındaki bunların hiç birini vermek istemez...
Soran+1 yılIliskim olcaksa sursun istiyorum. Ama simdi dusunuyorum bir sey olsa nasil goruscez etcez nereye kadar. s
- +1 yıl
ilişkilerinde sürekililk istiyorsan bunu karşılıklı yapmanız gerek... mücadeke etmek bir şeyler için çabalamanın değeri farklıdır... ama sırf bu yüzden imkansız gibi bakarsanız bu sizi hiç bir zaman mutlu etmez...
Soran+1 yılEvet cabalamak gerekecek ama gucum yok buna
- +1 yıl
bence olmalı , tabi sürekilik istiyorsanız... ne yapacağınız konusunda karar sizin tabi..
Soran+1 yılbir süre konusup görüştükten sonra karar vericem.
- +1 yıl
en sağlıklısı. .
+1 yılE-5 e cik biri arabasiyla birakir seni evine tatlim birak cocugu
20 Yorumla
+1 yılArabasiz yapamazsan kendin alsaydin adamdan beklemek açgözlülük arabası yok diye adam yerine koymamak ustelik kendini fakirligini görmemek namussuzluktur
10 Yorumlakişilik düzgün olmalı adam diye gezinen bir sürü arabalı denyo var.
birde devir orta çağ değil kadınlar en az 10 sene çalışmazsa o kadından bir cacık olmaz ev sonra araba alınsa kafi belki ev için para biriktiriyorlardır olamaz mı?00 Yorumla
+1 yılhacı dayı sen olayı çok yanlış anlamıssın para karsılıgında sevgılı olunmuyorkı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam yaşında herifle niye sevgili olayım be iğrenç ayrıca benim arabam var sevgilimin olmasa da olur.
02 Yorumla
Soran+1 yılOha abartma istersen bende 24 yasındayımm
Cevap sahibi+1 yılBen 19 yaşındayım ve soruyu bizim açımızdan sormuşsun.
+1 yılkendini neye satacağına bağlı... evemi arabayamı sevgiyemi aşkamı... parayamı yoksa bityabak çorbayamı...
00 Yorumlaben holding sahibi 60 yaşındaki adamla evlencem ayrıca çok zenginim bende ama napıyım yakışıklılar elde durmuyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence koca yerine araba ile evlenmelisin. Çamaşırı yok, sigarası yok, dır dır etmez, şiddet görmezsin, hakaret etmez vesaire...
Cidden sen araba ile evlen, boşver kocayı.00 Yorumla
+1 yılsenin gibi insanların organlarını alıp geri kalanını diri diri toprağa gömeceksin...
10 YorumlaArabayla mı evlencen At alalım sana az yakıyor hem çevreye zarar vermiyor 😀
00 YorumlaAraba akamıycak kadar acizsin, sana arabalı bir abii şart altına yatar bedelini odersin
00 YorumlaBekar bir erkek evi kirada değilse araba alabilir 10 bin liralık hatta 15 bine kadar.
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen yaa mantıklı ınsanlarda varmıs çok şükür
Araba almak çok zor olmasa gerek ama sen fazla önyargılısin.
11 Yorumla
Soran+1 yılIste ben de onu diyorum
30 yasina gelmis sonucta yani.. caliziyo da
Sen bir kafayla gidersen yolun yolcusu olursun sadece...
22 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka.
+1 yılBaba evinde hanlar hamanlar katlar sonra altında. lüks araba aldı ya baban. Ne beyinsiz insanlar var anlamıyorum
28 Yorumla
Soran+1 yılValla bizim arabamiz var cok sukur. Sende 32 ne gelmissin araban yok heralde. ss
Soran+1 yılAcini mi destim. s
- +1 yıl
Yaşım 32 çalışıp kazanarak 3 araba sahibi oldum son arabam hyundai era 2009 sıfır 39 bin tl ye aldım
- +1 yıl
Ve zincirleme. Kazada arabayı çöpe attım. Senin alican baba arabasına benim demem senin gibi kizida ahıra bağlamam babayın 10 yılda aldini ben. bir senede alırım
Soran+1 yılIyi senin de gezdirdigin bir kadin vardir kesin
- +1 yıl
Hayır gezdirmem ben alın terimi karı. kız gezdirmek için. kullanmam
- +1 yıl
Kizlara para araba kalpten sevmiyecen basıp gececen bundan anliyorlar:)
- +1 yıl
@hayatbirmezarmı. Sanırım
+1 yılSenin araban yok mu? Arabası olmayan kadınla sevgili olmasın adam bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBugüne kadar çaktırdın artık evlenecek bir enayimi arıyorsun evleneceği bir ilişki istiyormuş bide arabası da olsunmuş villasıda olsunmu
34 Yorumla
Soran+1 yılDogru konus be terbiyesiz. Gayet te bisey yasamadim bu yasima kadar
Cevap sahibi+1 yılSen ne yapıyorsun çalışıyormusun?
Soran+1 yılSanane
Cevap sahibi+1 yılAllah bilir vde döt büyütüyorsundur zaten
+1 yılfındık kadar beynin var.
61 Yorumla
Soran+1 yılSende o da yok
+1 yılarabası olan erkekle olmayan erkeği ayıran kızla olmam
00 YorumlaNeden olmayayım sevgilimin de başladığımiz da arabasi yoktu
07 Yorumla
Soran+1 yılSenin sevgilin 30 yasinda mi?
Soran+1 yılHimm ne zamandir birliktesiniz
- +1 yıl
4 sene olduk şükür Rabbime ki evlilik planı artık yapıyoruz ben ilk başladığımiz da arabasi yoktu araba yok diye ayrilcaksiniz halim de yoktu çünkü seviyorum. Son senesi okulu 2 sene uzatıldı işte son sene aldı araba babasi ailesi. Ama araba olmadığında da uzak vs demişsin bizde de uzaktı kendisi gelir dolmusla bırakıldı eve kadar yani
Soran+1 yılOh ne guzel masallah canim. Bende 4 yil once hic umursamazdim boyle seyleri ama simdi isler degisti
Soran+1 yılanladım canım sağol yorum için
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıltamam seni bir arabayla evlendirelim 4 kapısı olsun mutfak yatak odası salon oturma odası bir oda daaha üstelik terası da var eksozlu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılArabası olmayan bir kızla asla sevgili olmam o zaman bende
01 Yorumla
Soran+1 yılOlma banane
Sen koca aramıyor paralı zengin bir eş*k arıyorsun. D
00 YorumlaSana geç saatlerde eşlik edebilir sorun çözülür!
Mantıklı düşünürsen araba sahibi olmak hiç kolay değil.00 Yorumla
+1 yılherkesin arabası olacak diye bir şey mi var? senin araban da var mı
00 Yorumla
+1 yılbizde güzelliği geçcici olmayan ve sadık olan kız arıyoruz ama nerde
00 Yorumla
+1 yılsen git arabalı erkeklere meze ol. bunu hak ediyorsun!
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun derdi penis başka bişey değil o adamı yerinde olsan seni her arabaya aldığım zaman anal oral fantaziden fantaziye sokardım
00 Yorumla
+1 yılolmazsın. olurum diyen ameleler de olmaz. burası survivor. ayık olun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgisine bakcaginiza maddiyatina malvarliklarina bakin siz aferin sonrada beni aldatiyo diye aglarsiniz...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvim de arabam da var. Fena olmayan bir işim de var. Beni niye sürekli reddediyorlar lan. :P
01 Yorumla
Soran+1 yılTipin nasil?
+1 yılAraba önemli tabi, sen arabaya bileceksin, o da sana binecek, böyle bu işler, sen de çok haklısın.
00 Yorumlasenı parasıyla egıtcek bırısı lazım senınle takılcak yanı sen para karsılıklı birisisin
00 Yorumla- Devamını Gör (62)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar