Öğretmenimin numarasını öğrenmek için okulun facebook sayfasına mesaj yazdım (Bendeki cesarete bak :D) ?

Evet... Sonunda cesaretimi toplayıp kendi ellerimle mesaj yazdım... Ve cevap geldi. Gelen cevap böyle

"Hangi öğretmenimiz telefonunu istiyorsunuz
isim soy isim yazarsaniz kendisine sorariz uygun gorurse veririz telini"

Bende yazdım hocanın ismini falan... Acaba sonuç ne olacak? Tahmin edebilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi ne olucak? Verecekler mi vermeyecekler mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Mantıklı düşünerek tahminlerinizi yapın ya... Meraktan ölmek üzereyim... Sizce nolucak? :'(
Öğretmenimin numarasını öğrenmek için okulun facebook sayfasına mesaj yazdım (Bendeki cesarete bak :D) ?
Cevapla