Babamın annemi aşağılamasından küçümsemesinden bıktım ne yapacam? İmkan vermesi aşağılamasını mı gerektirir? Arayım mı?

Belki çoğunuza hayatımız garip gelir. Babam bir iş Adamı ve Avukat. Şantiyelerimiz var galerimiz var. Babamın ailesi tanınır bilinir memleketinde. Londra'da okumuş bir adam babam. Annem ise gerçekten abartmıyorum çok çok güzel bir kadın iktisat mezunu kültürsüzde değil (herkes bunu söyler personeller bile şirkette annemin kimlik fotokopisi var şahsi işlerimizide hallediyorlar bazen onun için. Kimlikte yaşına bakıp ikna olmuşlar.) Yaşı 49 görenler 30 en fazla derler kendine bakar. Ama babam sürekli annemi aşağılar küçümser dalga geçer. Arabada şöförün yanında tokat attığı bile oldu ben hatırlıyorum. Anneme Deniz kenarı konakta oturttuğu altına jip verdiği eve çalışan verdiği için her lafı söyleyebileceğini düşünüyor zaten o çalışanların yanındada azarlıyor saygı duymuyor onlarda anneme. Babamın sevgili geçmişi bile oldu. Bu kadın hepsini sineye çekti. Gecenin bu saatinde hüngür hüngür ağlatmış kadını. Beni aradı. Sen benim soyadım olmadan böcek bile değilsin benim eşimsin diye saygı görüyorsun yalakaların var demiş. Annemde bir süre Muğla'ya gitmek istemiş. Olay büyük. Kapıdan çıkarsan soyadımıda kapının önünde bırakırsın demiş anneme. Kalmış öyle deyince. Ben artık 49 yaşındayım diye ağladı ya boşansa biliyorum babamı geri adım atmaz. Gider 25-30 yaşında bir kızıda alır o konağa eşim diye getirir, bende bunu söyledim anneme saçmalama dedim. Ya napacam? Arayıp saydırayım mı? bir akıl verin çekilmez oldu artık üzülüyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Biz annemle sahip olduklarımızın sefasını hiçbir zaman süremedik arkadaşlar hep böyle babamla mücadele ile geçti... Boş bir zenginlik olmayan görüntüde bir saygınlık...
Babamın annemi aşağılamasından küçümsemesinden bıktım ne yapacam? İmkan vermesi aşağılamasını mı gerektirir? Arayım mı?
Cevapla