Yıllardır sevgilim yok, psikolojim iyice bozuldu, ne yapmam lazım?

Arkadaslar uni den mezun olalı 2 bucuk yıl oldu. 1 yıl evde KPSS ye calıstım. 1 yil gereksiz bir yerde calıstım. 6 ay askere gitti. Uni de sevgili olmuştu 5 6 tane ama uni bitti biteli sevgili hayatımda resmen bitti. Su an calstıgım yerde 3 kişiyiz. Ofis arkadaslarım erkek. Ben yine kızsızım. Napsam ne etsem de kız bulsam? Isden çıktıktan sonra bir seyler yapayım diyorum ama ne yapabilirim? Takıldığım arkadaslarım da sap. Arkadas ortamımda kiz yok. Yanında 4 5 kiz ile takılan erkeklere ve sevgilisi olan erkeklere adeta imreniyorum. Nerden buluyorlar nasıl buluyorlar acaba? Hepsi uni li mi anlamadım ki? Napcam ben help me plsssssss
Yıllardır sevgilim yok, psikolojim iyice bozuldu, ne yapmam lazım?
Cevapla