Şöyle biz 6 aydır tanışıyoruz 1.5 aydır sevgiliyiz bir anonime aşık oldum resmen oda bana aşık olmuş dediğine göre her gün konuşuyoruz telefonda falan ama ben bundan 2 aydır resmini istedim hiç bir zaman atmadı her gün bir anonime aşık olmanın zorluğunu yaşadım ve mesafeler var aramızda yanına geleyim dedim olmaz dedi lysye hazırlanıyor sınavdan sonra gel dedi ama hergün sınava çalıştığıda yok aşık bana telefonda ayrılalım dediğinde ağladığını bilirim belki timsah gözyaşı bilemem... Artık yapamıyorum çok zor geliyor görmediğim birine aşık olmak diyorum o zaman sınavdan sonra gelene kadar yani ramazanı falanda katarsan temmuzun sonuna kadar görmeyeceksin beni bekle diyor konuşmayalım diyor aşık olduğunu söyleyen insan neden fotoğrafını atmaz? Neden 2 aydır sevgili olduğu insana göstermez kendini ben cidden aşık oldum dış görünüşün umrumda dğeil istersen en çirkin insan ol ama umrumda değil sevgimde değşme olmaz sadece görmek bilmek istiyorum dedim ve şu an bu sebepten bitti resmen benim hatam ne neden göstermiyor kendini yardım edin kafayı yiyeceğim delirecem :( akıl verin...
Güncellemeler
+1 yıl
Upp...
Güncellemeler
+1 yıl
Upppp
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar