Kızla ilk buluşmadan sonra nasıl mesaj atılmalı, olaylar nasıl ilerlemeli?

selam herkese, dün yaklaşık 3 haftadır konuştuğumuz kızla ilk kez buluştuk, buluşma genel olarak iyi geçti gibi yaklaşık 1.5 saat konuştuk daha sonra babası aradığı için kalkmak zorunda kaldık. sonra ben kızı durağa bıraktım orda vedalaşıp ayrıldık, yaklaşık 1 saat sonra da eve vardın mı diye mesaj attım o da evet dedi ve bu sabah 11 de üniversite okuduğu şehre döndü yani mayısın ortasına kadar görüşemeyeceğiz.
bugün de hiç konuşmadık, açıkçası nasıl mesaj atacağımı bilmiyorum, kızın elektrik alıp almadığını anlayamadığım için ya elektrik almamışsa diye korkuyorum mesaj atmaya da, fazla tecrübem de yok ilişkli konularında, bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum akıl verirseniz sevinirim?
Kızla ilk buluşmadan sonra nasıl mesaj atılmalı, olaylar nasıl ilerlemeli?
Cevapla