selam herkese, dün yaklaşık 3 haftadır konuştuğumuz kızla ilk kez buluştuk, buluşma genel olarak iyi geçti gibi yaklaşık 1.5 saat konuştuk daha sonra babası aradığı için kalkmak zorunda kaldık. sonra ben kızı durağa bıraktım orda vedalaşıp ayrıldık, yaklaşık 1 saat sonra da eve vardın mı diye mesaj attım o da evet dedi ve bu sabah 11 de üniversite okuduğu şehre döndü yani mayısın ortasına kadar görüşemeyeceğiz.
bugün de hiç konuşmadık, açıkçası nasıl mesaj atacağımı bilmiyorum, kızın elektrik alıp almadığını anlayamadığım için ya elektrik almamışsa diye korkuyorum mesaj atmaya da, fazla tecrübem de yok ilişkli konularında, bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum akıl verirseniz sevinirim?
bugün de hiç konuşmadık, açıkçası nasıl mesaj atacağımı bilmiyorum, kızın elektrik alıp almadığını anlayamadığım için ya elektrik almamışsa diye korkuyorum mesaj atmaya da, fazla tecrübem de yok ilişkli konularında, bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum akıl verirseniz sevinirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar