Hiç tanımadığım bir kıza nasıl yürüyebilirim, yürümeye nerden başlayabilirim?

Başlıktanda anlaşılacağı üzere bir kız var ve bu kızla en ufak bir bağlantım yok. Sadece aynı okuldayız ve alt dönemden. Ara sıra kız arkadaşlarıyla bahçeye çıkıp voleybol falan oynuyor. Aklımda şey var şimdi hani kız bahçede voleybol oynarken bende gidip onlarla oynasam falan hani bir şekilde muhabbet kurulur ama daha detaylı bir çözüm lazım. Ve tabii ki kesin olması lazım. Kızlar şöyle düşünün; Hiç tanımadığınız biri ne yaparsa ondan etkilenirsiniz?

Söz sizde. Yardımcı olanlara/olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum.
Hiç tanımadığım bir kıza nasıl yürüyebilirim, yürümeye nerden başlayabilirim?
Cevapla