Esmer, yakışıklı, kültürlü, fit, sporcu, ve boyu en az 1.90 olan erkeği nereden bulabilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Adam senden önce yaşlanırsa ne olacak, çirkinleşirse? güzelligi elbet birgün gider. ya da sen güzelligini kaybettin diyelim adam seni istemezse halin nasıl olur. pazara cıkıp patates sogan seçer gibi oldu. Spor salanuna git çaktırmadan etrafı izle bulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılSporcuyum zaten cevremde cok var ama hep bu ozelliklerden bir tanesi eksik oluyo guzelligimiz tukenmeden once birbirmizi severiz ona kuskum yok :)
En İyi Cevaplar
+1 yılDostum böyle kişiyi bulmak zor. Birinden birini eleyeceksin. Ya kültürlü, fit , zeki olacak ya da sporcu, yakışıklı, esmer olacak.
11 Yorumla
Soran+1 yılBaska eleyemem daha once zengin olma sartini kaldirmistim :D
Şu tip kızları anlamıyorum. Kızların büyük bir çoğunluğu mükemmel erkeği istiyor. Hiç mi kusurlu istemezsiniz? Hiç mi kusura aşık olmadınız hayatınız boyunca? Bu kadar mı sevgisiz büyüdünüz?
1030 Yorumla
Soran+1 yılKusuru olabilir ama bu saydigim ozellikler disinda olmasin herkesin kusuru vardir disariya mukemmel gozukenin bile ama takdir edersinki herkes tip ve huy olarak kendine yakisani secmeli bende guzel oldugumu dusunuyorum erkekte beni tamamlasin cirkini alipta omrum boyunca baska erkeklere ic gecirmek istemiyorum :D
- +1 yıl
Sevmekten bahsedeyim sana bacım. İnsan sevdi mi dünyanın en çirkinini bile dünyanın en güzeli olarak görür. Her şey tipte değildir. Tamam hiç tip olmasın sadece kişilik olsun da demiyorum. Ama şu yukarıda yazdıklarından çoğu gereksiz. Esmer sevebilirsin tamam. Uzun da sevebilirsin. Ama yakışıklı olması , fit olması felan hikaye yani. Bir de '''en az'' 190 olsun demişsin. Belki boyun uzundur öyle kapatabiliyorsundur bunu da anlarım. Bak farkettiysen kültürlü aramana hiçbir yorumda bulunmadım. Ben de erkeğimin zeki olmasını istiyorum. Böyle erkekleri bir sınıflandırmaya tabii tutarsan , gün gelir sen de sınıflandırmaya tabi tutulursun.
Soran+1 yılBacim ben 9 senedir sporla ilgileniyorum ve fitim eger erkek fit olmazsa olmaz bana uyum saglayamaz evet boyum uzun 1.71 boyum erkek benden biraz uzun olsun istiyorum ve guzelimde cevrem aaa olmamis bunu nerden buldun yakismamis falan demesin diye yakisikli istiyorum yani fazla birsey beklemiyorum sadece bana uygun olsun bu saydigim ozelliklerde hicte abarti degil
Soran+1 yılHerseyden onemlisi benim asik olabilmem gerekiyo yakisikli olmasi sart
- +1 yıl
Öncelikle 1.70 in uzun bir boy olmadığını öğrenmen gerekli dostum laf olsun torba dolsun diye konu açıp üstüne kültürlü ve 1.90 erkek arayıp kendi bilgisizliğini ve cüce boyunu belli etmişsin ilahi adelet diyoruz biz buna :) :) bu arada boyum 1.74 laf koymak istersen diye şuraya yazayımda..
Soran+1 yıl@sersen123 bugun olcundum briisiyle boy tartismasi yaparken fotograflar cekip kac ciktigimizi gosterelim dedim o sirada 1.72 oldugumu farkettim :D ayrica 1.70 ve uzeri turkoye standartlarina gore uzun bir boy kiz icin ve ben cok uzun oldugumu soylemiyorum sanirim sen kompleks edindin 1.90 i duyunca normaldir insan ezik yonlerini gizlemek icin karsiyi elestirir neyse yetersizsin sinifta kaldin..
- +1 yıl
@DarkThor Atmosferin ne olduğunu biliyor musun sen? D:D
https://www.bilgiustam.com/resimler/2009/05/36.jpg
öyle birini bulablrsen banada haber et ... zor böyle birini bulmak :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBulsam kimseye haber etmem kiskanirin yaw :D
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
78Cevap
+1 yılBeni tarif etmissin ama tek bir farkım var oda esmer, yakışıklı, kültürlü, fit, sporcu ve boyum 1.90 değil. Tanışalım mı 😎
00 Yorumla
+1 yılbulursunda o seni ister mi acaba sen böyle bir erkeğe değer misin bir de bu tarafı var işin
23 Yorumla
Soran+1 yılİsteyecegine eminim guzelim super fit bir vucudum var ve kulturum egitimimde var hangi erkek hayir diyebilir:)
- +1 yıl
o zaman no problem bulursan mutluluklar bulamazsanda mutluluklar
Soran+1 yılBulurum ins saol :)
Aşk İlişkileri konusunda 763 cevap paylaştı. Öyle birini hakediyorsan o seni bulur..
Haketmiyorsan oturup hayal kurmakla yetinmek zorundasın..00 Yorumla
+1 yılKizim ben bile belese gitmiyorum. Sen 1.90 diyosun. Bodrum'da yalilarin mi var?
00 Yorumla
+1 yılAbimi tarif ettin amaaaaa üzgününüm evli kendisi 😊
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 628 cevap paylaştı. Cevren varsa bulursun didisinin didisina bakicaksin
00 Yorumlayakışıklılık hariç hepsi var amg 😀 Yakışıklılık yok ama para çok kurtarmaz mi kanka 😍😎
00 YorumlaTanıyorum bir tane ama benim sevgilim veremem kanki
01 Yorumla
Soran+1 yılKimsebin sevgilisini istemm zaten :D
+1 yılSarışın, güzel, kültürlü, fit, sporcu ve boyun en az 1.80 ise yaz bana :D
03 Yorumla
Soran+1 yılHihi sen aradigim tipmisin kib
Soran+1 yılB yanls oldu
- +1 yıl
Yazdığım kriterlere zerre uymuyorsundur. Boyun bir defa 1.70 üzeri bile değildir :D buna eminim
+1 yılHemen istediğin kriterlerde adamı üretmeye başlıyorum😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasil kriterler bunlar? Benim tek kriterim var birbirimizi sevelim
10 YorumlaÖnce sen nasılsın da böyle birni istiyorsun diye sorarlar insana
04 Yorumla
Soran+1 yılBen guzelim fitim egitimli ve kulturluyum kendime uyucak ozellikler ariyoruk yani
Soran+1 yılLa ben bu sitede pek takilmam bile mk sen tum kizlari takip ediyosan demekki issiz birisin :D
Yarın söyleriz özel üretime sokarız çıkar bir aya kadar
02 Yorumla
Soran+1 yılSoyle biraz seri olsunlar :D
Tuhh senin aradığın erkek benim fakat Fit değilim istersen olabilirim ama neyse bizde başka kız bakariz
01 Yorumla
Soran+1 yılBen fitim fit olmasi sart yoksa erkek eksik kalir :D
1.90 Mı :) Basket Maçı Mı Yapıcaksanız Çift Pota :)
00 Yorumla
+1 yılHayaller, hayatlar..
Takıldığın erkekler zaten hep böyle değil mi01 Yorumla
Soran+1 yılEvet eski sevgililerim hep buna benzer olmustur :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılesmerim, tipsizim, kültür 0 hatta - lerde, fit değilim ve spor yapmam boyum 1.50 olmaz mı. s
00 Yorumla
+1 yılAramana gerek yok buldun besyocuyum kaslarım yok boyumda 1.73 :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizim bakkalda vardi bitmediyse seyi ne kadar olsun canin...
00 YorumlaBenim aşkım tamda böyle :)
08 Yorumla
Soran+1 yılResmini atsana bakim :D
- +1 yıl
Böyle bir erkek bulduysan;
https://www.youtube.com/watch?v=izMzGGpggwE - +1 yıl
@sersen123 hadi oradan 😂😂😂😂😂 kıskançlıktan yapacağınızı şaşırdınız
- +1 yıl
@sersen123 sevgilim değil daha :) ama yüzü çirkin yani acayip güzel olmaya gerek yok ;)
- +1 yıl
Aşkım deyince sevgilin falan sandım ne bileyim umarım olur yaşın 19 yazıyor daha onlarca olurda ya zaten nasıl olduğunun ne önemi var ki 19-20 yaşlarında hayatının en güzel yaşlarında oda seni seviyorsa zaten yoktur senden daha mutlusu sevgilin olmayan aşkın'ın yaşı kaç da daha sevgilin değil ki sen bu kadar sahiplenmişken eniştemizin de yaşlanmadan kaçırılmaması gerek bu kraterler içinde :) :)
- +1 yıl
@sersen123 kendiside 19 yaşında hayırlısı artık :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılbazen 4*4 lük özelliklerde yetmez başka şeyler gerekir
00 YorumlaLan nedir bu hep 1.90 neyinize yetemedik😂
05 Yorumla
Soran+1 yılBen 1.70 im benden biraz uzun olsun istiyorum :D
Soran+1 yılTopukluyla 1.78 i gecerim ben :D
Soran+1 yılAman hayir kalsin :D bu arada dun yeni ölctum 1.72ymisim ben ya :O
Ustune bastin ayagini kaldir gel bana :)
00 YorumlaSenin fizik nasil ki onu istiyosun?
014 Yorumla
Soran+1 yılBende fitim de ondan fit ariyorum pilates yapiyorum
Soran+1 yılHahahah eski sevgililerim hep bu tariflere benzerdi fakat yakin cevremde bulmak istemiyorum iste :) boy 1.70 kilo 56 fazla hava atmayi sevmiyorum ovmicem kendimi bu sefer :D
Soran+1 yılResim paylasalim mi :) bu arada su detayida atlamicam her ne kdr kendimi ovmeyi sevmesemde 7 yasindan beri spor yapiyorum jimnastikle basladim profesyonel taekwondo yan brans kick boks yaptim pilatesi antrenman oncesi ve sonrasi ek olarak calisiyordum suanda fitness ve pilates programlari yapiyorum ayrica pilatesytem duymussundur belki orada egitmenim :)
Soran+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q4962603-esnekligim-nasill-not-platesciyim
Soru bana ait bakabilirsin ve bu arada boyun 1.77 durmuyor ya senin boyda bir yanlislik var ya da benim Şu an olcunup resim cekinebiliriz uyarmi? :)
Soran+1 yılSaol kiz sayende Şu an olcundum ve 1.72 oldugumu farkettim :D bende taekwondoda salon acmayi dusunuyordum 18 yasinda biraktim 2 tane danim kalmisti 2 dani alsaydim aciyordum neyse suanda isimdende memnunum severek yaptigim bir spor :)
Soran+1 yılKesinlikle pole dans yapmalisin fizigin buna cok uygun 👍
Soran+1 yılBachata guzel secim ;)
Pole direk dansidir bende yapiyorum yuzeyde yaptigim her hareketi direk ustundede yapabiliyorum
Soran+1 yılO tarz birisi olmayla hic ilgisi yok sen sanirim bu dansi yalnizca striptizciler yapiyor saniyorsun
Onu bulursan kaynağını bana da yaz.
06 Yorumla
Soran+1 yılSanadami lazim kanki :D
Soran+1 yılVar sana uygun bir arkadasim bu konuyu konusalim :)
Soran+1 yılAktifmisin pasifmi :)
Soran+1 yılSana soyledigim arkadas aktif uyarsa tanistrabilirim:)
+1 yılkardeş kırtasiyedeki kumbaradan çıkıo onlardan çok
00 YorumlaBESYO :D Gerçi onlar da pek havalı oluyor :D
06 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten gazi unv. Besyo okuyorum bir cogu celimsiz vucut gelistirenlerde tipsiz :D
Soran+1 yılEvett sendemi :D
Soran+1 yılİyi tipler okulda varda hep bisiy eksik eski sevgililerimde fena deildir bu ozelliklerin tumunu bulmaliyim okulda bulursam gokte ararken yerde buldum dicem :D
Tüh boydan kaybediyorum kusura bakma :D :D
01 Yorumla
Soran+1 yılHahahhh :D
Öyle bir erkeğin varolduğunu zannetmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılGazeteye ilan vermelisin
00 Yorumla
+1 yılburda olmadığının garantisini verebilirim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılJigolo sitelerinden :D
02 Yorumla
Soran+1 yılJigolo aramiyorum lan ben :D
Cevap sahibi+1 yılaramıyorum desen de sen de bir hal var len dikkat et :D
Esmerim fitness yapıyorum 180 boy olurmu
02 Yorumla
Soran+1 yılResim yolla hizliresimle :D
- Aşk İlişkileri konusunda 751 cevap paylaştı.
+1 yılOf of 😂 bulursan klonlayalım haber ver 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılCevremde varda hep bisiy eksik oluyo ya bu ozelliklerin hepsini bir anda bulamadim :D
+1 yılHadi buldun diyelim o seni isteyecek mi? ;)
077 Yorumla
Soran+1 yılİsteyecegine eminim :)
- +1 yıl
Şimdiye kadar bulmuş olmalıydın o zaman 😏
Soran+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q4962603-esnekligim-nasill-not-platesciyim
Soru benim istermi bir bak bakalim :D- +1 yıl
Gizli olmana gerek yokmuş 😂😂
Soran+1 yılEn azindan profilim gizli oldugu icin abazalar mesaj kutuma saldirmiyor :)
- +1 yıl
He şu abazlar yüzünden bizde sürünüyoz :)
Soran+1 yılBizde derken sana bile mi yapiyolar :) bayan abazami onlarda :D
- +1 yıl
Sabit 7-8 sapigim var benimde :)
Soran+1 yılDemek ki muhatap olmussun konusmussun bayan baska turlu sapik olmaz :) nasil ayarttin soyle bana :D
- +1 yıl
Ne konuşması direk seni yirim parçalarım ye beni diye mesaj atıyor benim suçum yok ben masumum :)
Soran+1 yılWouuww peki hic hosuna gitmiyomu kadinlarin ilgisi :D
- +1 yıl
Hoşuma gidiyor ama hani derler ya ilişkinin bile bir ön sevişmesi vardır direk saldırmak nedir :) insan bir sohbet eder tanışır olacagı varsa yine olur
Soran+1 yılO profil resmini kaldirirsan bu tur azginlarla karsilasmazsin ben kaldirdim pilates egitmeniyim biraz reklami olur dusuncesiyle foto koymustum banada abazalar hucum etti :D kadinda erkekte olsan kisi sohbetsiz selamsiz seks konusuna daliyorsa itici geliyor bir erkek icinde durum ayni
- +1 yıl
Hmm tüm sorun profil fotografı diyorsun yani :) aynn işte itici geliyor yani bnden ondan sıkıldım
Soran+1 yılEvett profil resminden tahrik oluyo olabilirler bu arada ne kadar suredir calisiyosunn?
- +1 yıl
Şöyle diyim profildeki vucut 1 aylık aynı zamanda boksörüm istikrarlı olmadıgımdan pek fazla süre yaptım diyemem aralıklı yapıyorum ama şimdi vucut mankenligi muhabbeti var onun için tekrar başlayıp kürle senelerimi vermeyi düşünuyorum
Soran+1 yılKickboks mu:) bende pilates oncesinde profesyonel taekwondo yan branş olarak kick boks yapmistim semi ve light musabakalarina girdim :) Şu an istikrarli olarak pilates ve fitness programlari calisiyorum
Soran+1 yılBoksu kick algiladim niyeyse algida boyle bir problemim hic olmamisti kendi kendime guldum Şu an :D :D :D
- +1 yıl
Kıckboxs aynn ama bırakmak zorundayım mankenligi seçersem yüzümün zarar görmemesi lazım , seni tebrik ederim istikrarından dolayı spor istikrar ister ve inş birgün bende bu istikrarı saglarım.. İnsanın feet görünmeside ayrı bir hoş hava katıyor ama gösterişide fazla sevmem :)
Soran+1 yılİkisi arasinda bir karar vermen gerekiyor hangisini sececeksin boksumu mankenligimi pisman olacagin bir karar verme mankenlik cok iyi bir firsat degerlendir derim istikrarsiz halin bile hoş insallah sende hayallerine kavusursun bende arada sirada kararsiz kaliyorum cok iyi bir isim var bunun yani sira beden egitimi ve spor bolumu okuyorum ama taekwondoya geri donme gbi bir fikrimde var isimden memnun oldugum icin elimdekini kaybetmek istemiyorum ama kalbim herzaman taekwondoda
- +1 yıl
Aslında boks tabikide istiyorum ama hırsım bazen kural ihlali yapmama neden oluyor karşımdaki zarar görünce sonradan üzülüyorsun mankenlik iyi tabikide fırsatı degerlendirmek lazım insan çok para şöhret degilde sevdigi işi yaparsa mutlu olur diyenlerdenim , sen harikasın cidden bu kadar işi bir arada götüren güçlü bir kadın görüyorum gönlün hangisindeyse onu yapmanı tavsiye ederim
Soran+1 yılEn cok taekwondoya emek verdim anlattigimda biraz hava atiyormus gbi gorunebilir milli sporcuyum avrupada ulkemi temsil ettim 1. likler aldim taekwondo benim icin sadece bir spor degil askti bende cok hirsliyim rekabeti olan sporlara ilgi duymamin nedeni bu rakibe acimamda hic olmadi tatamiye ciktigimda yalnizca o maci almaliyim nakavt ettigimde veya sakatladigimda uzuldugum soylenemez grur duyarim :) taekwondo da almam gereken 2 dan kaldi egitmenlige taekwondoda devam etmek istiyorum tabi ara verdigim icin acigi da kapatmak bir kac ayimi alir dusunuyorum bunu pilates egitmenligi okul ve taekwondo hepsi cok agir olacagi icin ikisi arasinda bir secim yapmam gerekiyo :(
Soran+1 yılTesekkur ederim gonlumde olani secicem galiba umarim hayirli olur
- +1 yıl
Tabikide ağır olur , ya üzülmek nakavtta bnde çok sevinirim ama bir rakibime kafşı gardımı çok açık tutmuştum kaşımı patlattı. Bende gardımı kaldırmıyınca vurmaya devam etti baya açıldı oan boşlugu u buldum çene altına aparcat atınca bayıldı ama bn vurmaya devam etmişim kendimi kaybetmişim 2 ay yogun bakımda kaldı baaya üzüldüm
- +1 yıl
Teşekkür ederim bende bu sohbet içinb baya iyi geldi birazda ögretici oldu valla böyle anlayışlı bilgili insan konuşmasıda ayrı bir güzel oluyor herşeyin hayırrlısı hayatında başarılar dilerim :)
Soran+1 yılOuww spor klubunde cok degerli bir arkadasim vardi o rakibi yogun bakima soktugunda diskalifiye olmustu sende boyle bir durum olmadimi nakavt ettigim kisi sedyeyle kaldirildiginda ayni hissi yasamistim olmesinden o kadar cok korktum ki seni simdi anlayabiliyorum :)
- +1 yıl
3 yıl men edildim bende
Soran+1 yılKotu olmus rakip iyiki olmemis ya
- +1 yıl
Bende ondan korktum
Soran+1 yılNeyseki bisey olmamis ömur boyu vicdan azabi :/ cok kotu bisey
- +1 yıl
Aynn %10 görme kaybı tek kalıcı hasar o oldu sağ gözünde
Soran+1 yılYazik olmus rakibe sizler kasksizsiniz zarar gorme ihtimaliniz daha yuksek ben semi ve light yaptigim icin bizim kick boks maclari kaskliydi taekwondoda zaten bir suru koruyucu var kas sevkart dizlik kuki vb.
- +1 yıl
aynn o yüzden darbeleri daha yakından ve sert aldıgımız hiç hasarlar bazen çok ciddi boyutlara çıkıyor
Soran+1 yılMankenligi istiyorsan bokstan bir sure uzak durman gerekiyor ne kadar surecek mankenligin?
Soran+1 yılBen artik grup derslerine katilmayacagim dun bu sorunumu cozdum ama bireysel dersleri almaya devam edicem bu surecte hem 3 ay sonraki maca hazirlanirim hemde personal trainerlige devam ederim diye dusunuyorum ikisi bir anda yururmu yurumezmi bakicam
- +1 yıl
vududumu 1 seneye istenilenin üstüne çıkarırım kendimden eminim onlar 10 yıl sözleşmeden bahsettiler ama ben karar vermedim
- +1 yıl
yorar kosntre kaybı yaşarsın gibime geliyor
Soran+1 yılBunun icin ek yardimci maddeler kullanman gerekiyor hic toz kullandinmi
Soran+1 yıl10 yil uzun bir sure sozlesmenin 10 yil olmasi benide sasirtti 1 sene yapar ve sonrasinda sozlesme uzatilir onu anlarim ama 10 yillik sozlesme tuhaf
- +1 yıl
evet kunlandım
Soran+1 yılYorar yoracagini biliyorum ama verdigim dersler benim icin fazla yorucu olmuyor fakat taekwondo antrenmanlari cok agir maca az bir sure kaldi cok calismam gerekiyor
- +1 yıl
benimde acayibime gitti ama bilemiyorum ben zaten o kadar yaptırmam
Soran+1 yılO sureyi en az 1 seneye indirilirlerse kabul et birakmak isteyebilirsin eger devam etmek istersende sozlesme suresi uzatilir
- +1 yıl
tekwando dikkat ve konsantre ister hani yapmadım ama her spor dalı bunu gerektiri bence antremanlara yogunlaş :D
- +1 yıl
sıkılırım ben bir yere baglı kalamam :D 1 yıl bile uzun
Soran+1 yıl8 tane ozel ogrencim var antrenmana nasil yogunlasacagim bilemiyorum :/
- +1 yıl
baya fazlaymış bende uzaktan egitim veriyorum fitness için seninki bire bir oldugu için yorar
Soran+1 yılPsikolojik danismanlikta yapiyormusun benim ogrencilerimin bir cogunun psikolojik destegede ihtiyaci oluyor tabi ben kendimi yasam kocu olarak adlandirmadigim icin gerceklik disi istegi olan psikolojik sorunlari olan kisileri alamiyorum
- +1 yıl
ben şöyle söylim aşırı kilolu olanlar çok üzülüyor piskolojk olarak onlara yardımcı oluyorum birazda heves yani gaz veriyorum bir bakıyolarki zayıflamaya başlamışlar o kadar seviniyorlarki ben çok mutlu oluyorum :D ben aslında hocam sayesinde yetiştim hocalık yapmadım ama çogu hocalardan daha tecrübeliyim çünkü para düşkünü degilim :D
Soran+1 yılBende para duskunu degilim musteri olarak degil ogrencim olarak bakiyorum kisilere :) bir kac ay icerisinde kum saati vucut tipi isteyen bir ay icerisinde flex olmak isteyen kisiler oluyor estetik cerrah muamelesi yapiyorlar bu kisilere bekledikleri surede olanaksiz vaatler vermiyorum :)
- +1 yıl
boş vaat vermek bence günah ben öyle düşünuyorum insanlara umut veripte boşa çıkınca ne kadar üzülüyorlar
Soran+1 yılEvet bunu para icin yapan kisilerde var beslenme ve egzersiz programlari vererek normal kilosuna ve sagligina kavusabilecegini vaat ederim ama gerceklik disi ve kisa surede mumkun olamayacak seylerin vaadini veremem
- +1 yıl
aynn aynn ben burda 4 tane arkdaşı zayıflattım baya mutlu oldular :D
Soran+1 yılMorel vermek motive etmek ve gaza getirmek olabilir bunu zaten ogrencilerime yapiyorum ek olarak beslenme konusundada yardimci olabiliyorum
Soran+1 yılNe guzel bisey yapiyosun :)
Soran+1 yılKs de sadece motive ederekmi basardin sitede cok sik takiliyosun ozaman :)
- +1 yıl
fazla sık degilde işte biraz buralardayım :D
Soran+1 yılZayiflamak isteyenler seni nasil buluyor :) bende kilo almak istiyorum
- +1 yıl
bilmem denk geliyor ya da yardım istiyorlar mesaj atarak kiloda aldırırz sıkıntı degil ihtiyacın yok ama bence sen iyisin :D
Soran+1 yılYalnizca 4 5 kilo almam lazim ama alacagima zayifliyorum Şu an 54 kiloyum :)
- +1 yıl
antremandan kıs veya listene protein oranı yüksek besinler eklesen biraz kilo alırsın ama kastan almaya dikkat et :D
Soran+1 yılKarbonhidrat yag protein hepsini besinlerden aliyorum zaten kas kutlemi cogaltmak istiyorum protein tozu vb birsey hic kullanmamistim bu aralar dusunuyorum :) sopa gbi gorunmekten biktim :D
Soran+1 yılProteinin fazlasi enerji olarak harcanmadigi surece yag olarak depolaniyor
- +1 yıl
proteini tek kunlanma tavsiye etmem sadece kilo alırsın yani kastan fazla aldırmaz yanında amino felan kulanırsan daha çabuk kasa dönüşür :D sopa gibide gozukmuyordun fotografta bence gayet çekici :D
Soran+1 yılTaekwondoda hangi kiloda maca girecegime bagli belkide kilo almam gerekmez :)
Hic desteksiz kas kutlemi cogalttim zaten ek maddelerde alirsam nasil gorunurum acaba bendekiler belirgin degil uzun kaslar
Soran+1 yılProtein ve amino kullandiktan sonra hep ayni kas gruplarini hedefleyip hergun calisirsam kas yikimina ugrarmiyim?
- +1 yıl
hmm aslında dedigin gibi görmek yanlış bilgi yermiş oluruz kafamıza göre :D
- +1 yıl
kunlandıgın markaya baglı uğrayacagını zannetmiyorm
Soran+1 yılAklimda bir kac marka var ama sen ne oneriyorsun bu arada protein tozu alirken gunluk aldigim kaloriyide yukseltmelimiyim yoksa gerekmezmi 2000 kalorinin ustune cikmayi dusunuyorum?
Soran+1 yılCok agir antrenmanlara basliycam kilo kaybi olsun istemiyorum
- +1 yıl
yok protein tozu zaten besinden almadıgın degeri sabitlemek için ek gıdadır yani eksik olan olan her proteinin içinde bulundurur sen meyveli veya meyvesiz ne tür seviyorsun
- +1 yıl
hıı ağır antreman diyorsun bunu ögrendigim iyi oldu
Soran+1 yılBesinlerden yeterince protein aldigim halde zayifliyorum metabolizmam hizli ve antrenmanla aldigim kaloriyi yakiyorum
Soran+1 yılKilo vermek degil almak istiyorum protein tozununu almam gerekenden bir tik fazla alsam ve ayni sekilde beslenmeye devam etsem?
- +1 yıl
benimde metobalizmam hızlı farklı kunlandıgım taktikler var ya aslında özelden mesaj atsan daha iyi sormak istediklerimi soararım iyi bir pretein önerebilirim fikir alışverişi yaparsak sonuca varırız :D
Soran+1 yılPeki atiyorum:)
- +1 yıl
bekliyorum :D
+1 yılFit icin ugrasiyorum 1.94 😀😀
04 Yorumla
Soran+1 yılDaha fit olamadinmi :D
- +1 yıl
O kadar yogunum ki bazen salona gidemiyorum lakin agustos sonu tamamdir 😊
Soran+1 yılBekliyoruz :)
- +1 yıl
Pek cok kisi bekliyor niyeyse 😀😀
+1 yılBizim mahallede var birtane ayarliyayim sna
04 Yorumla
Soran+1 yılVarsa adaylari kap getir ben secerim :D
- +1 yıl
Tamam getireyim yas araligi ne olsun
Soran+1 yıl20 ile 28 yas araligi olursa iyi olur ben 22 yasindayim :)
- +1 yıl
Olur olur buluruz birtane esmer olsaydim iyi olurdu ama degilim
Tarifi var internette oyun hamurunla yapıyosun
04 Yorumla
Soran+1 yılPuff 😯
Soran+1 yılGuzel kumral bilgili fir ve sadigim :)
Bulursan bana haber ver beni de sevsin
10 YorumlaKapali carsida vardir belki
00 YorumlaInternetten siparis ver
00 YorumlaArayan mevlasini da bulur belasini da demisler
00 YorumlaBak şimdi sen uyu sonra bulucan.
00 Yorumla
+1 yılcanın nelerde istiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılHakli olarak cunku bana yakisan bu :D
- +1 yıl
şansa bak bendede hiçbiri yok bunların :)
7 cm daha uzarsam olabimir. d
00 Yorumlasen kendini tarif edermisin
00 Yorumla:D siparisiniz hazırlanıyor :D
10 Yorumla
+1 yılBeni mi diyorsun sen :)
00 Yorumla
+1 yıldarıca hayvanat bahçesinden
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 626 cevap paylaştı. araaaaaaa basketbol takımlarıa bakk
00 Yorumla
+1 yılöyle biri olsa sanam ı bakr
020 Yorumla
Soran+1 yılBeni gormedin ki ben cok guzel ve fit bir vucuda sahibim kulturlu ve egitimliyim bastan tirnaga guzelim yani ve eglenceliyim :)
- +1 yıl
görmeden bilemeyiz herkes öyle diyo :)
- +1 yıl
bana da kalsa ben dünyanın en yakısklı erkekğim bana göre ama öyle olmuyo
Soran+1 yılHayir beni begenmeyen bir erkek olmadi simdiye kadar ulasamadigim kimse olmadi ama kafamdaki kritere gore bulmak istiyorum
- +1 yıl
benimde begendigim kız yok ahahah o kdr havalanma biliyorm bu gizlini okdr havalı şeyin altından bir kez ban cıkacak ashajsha:D :D
Soran+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q4962603-esnekligim-nasill-not-platesciyim
Bu soruda benimdi istersen bir goz at :)
Soran+1 yılSiz bu sitenin mudaimi kezbanlara alismissiniz gercek bir hatun gorunce inanamiyorsunuz tabi :D
- +1 yıl
bende seni bişi sandım yemin ederim sen bu sitedeki cogu kızdan kötüsün bbi fizk iyi ahsda. D allahı m bende bişi sandım yala o kdr övdün cıka cıka bu cıktı sürpriz yumurtdan ahajhja hj
Soran+1 yılHahaha pardon da sen kendini yakisikli olarak nitelendiriyormusun hayir bozmayim dedim de beni elestirdin haddin olmayarak :D
Soran+1 yılKedinin uzanamadigi cigere mundar demesi durumuyla arada karsilasiyorum normal standartlarda seninle muhatap olmicami biliyosun o yuzden satasma ve polemik yoluna giriyosun dimi :Dd
- +1 yıl
hyr tipsizim ben yakışılıyım diye bişi demedim kezo
- +1 yıl
ben yerimi bilirim seninki özg tavan yapmıs mk ajsdas :D
- +1 yıl
allahım neyse sen bulursun sporcu 190 esmer ashdasj :D bol sans sana kezban sabah sabah ne güldürdün yala ahsdjasd
Soran+1 yılAyrica sen beni net ve spor disinda gormeden yorum yapiyorsun bu arada hic umrumda degil senin gorusun burda tek amacim senin gbi totoslarla kaynatmak bu arada sen once cinsel terchini sorgula beni elestiren erkek vurduruyodur ya :Ddd
- +1 yıl
fazla özgüvenin var bela olur basına kızm söleyem ahsda hdad ha vurduyorum ggel yanıma sana vuramda gör asjdba cinsel tercihimi anlarsın asdbahs
Soran+1 yılVurduran erkekte benim tercihlerim arasinda degil zaten ala ala empitans olmussundur :D
Soran+1 yılOzguvenim olmasi senin gbi kisiliksiz olmaktan cok daha iyidir :)
- +1 yıl
Ay kiyamam sna ya alindin mi seni begenmeyen bir erkek olunca oyy kiyamam ajhdhsh😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Iste cinsel tercihimi yanimda olsan gorurdun 😂😂😂😂 bana vuruyolar yoksa benmi sana fena halde vurudm gorurdun ama tipim olmadigin icin midem i bulandiirsin hadi bye
Soran+1 yılSen erkek olmadigin icin alindigim soylenemez umrumda degilsin :D sen kim vurmak kim iyi alabiliyormusun onu soyle sende 20 lik bulursun tatmin eder sitede sana bile tenezzul edecek kadar abazalar var :D
Nba da :D
13 Yorumla
Soran+1 yılTurkiyede bunlarin hepsine sahip bir erkek imkansizmi ya :D
Soran+1 yılBelki nadirende olsa cikar yahh bu kdr umutsuz olmicam ben :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla bulunsa ben bile çıkarım 👻
02 Yorumla
Soran+1 yılSiz mavilerde fena degilisiniz ha :D
Cevap sahibi+1 yılBak eli yağı düzgün olsun. Boyu da sana uygun. Güzel bir mesleği de olsun. Gerisini sen yaparsın. Hep hazır bekleme elindekini geliştirmeye bak 😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılBulursan getir bizi de sevsin 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılAz fena deilsniz ya simdide mavililer basladi :D
Cevap sahibi+1 yıl😀 dümene biz geçtik.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenden bahsettin farkında mısın :D -ciddiyim-
03 Yorumla
Soran+1 yılYalan soyluyosun :D
Cevap sahibi+1 yılBen 4 yıldır spor yapıyorum esmerim ama yakışıklı değilim sadece :) bilişim teknolojileri mezunuyum onlarca serfitikam cabası kendi firmam var arabam ve evim var 27 yaşımdayım.
Cevap sahibi+1 yılHadi aradığını buldun benim yanımda çalışabilirsin :) joke :D
çalışıp didindim ve kendim için niye bundan sana fayda getireyim ki :) benim aradığım kriterlere sen uyuyor musun asıl önemli olan o. Ben her gün ağıt tempo 3 km koşarım dişler en dikkat ettiğim şey takıntı olacak kadar hem de
Esra erola git bulur belki
00 YorumlaSpor salonu önünde bekle ve seç
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 951 cevap paylaştı.
+1 yılinsallah evde kalirsin amin
00 Yorumla seçkin marketlere baktınmı
00 YorumlaKrypton gezegeninden
25 Yorumla
Soran+1 yılNeden ya tr de bulamam mi imkansiz bisiymi :D
Soran+1 yılHayalim onun gbi bisey iste ama cok zorr :(
Soran+1 yılHahahah :D
- Devamını Gör (35)
Devamını Gör(80)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Esmer yakışıklı, kültürlü, fit, sporcu, ve boyu en az 1.90 olan erkeği nereden bulabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar