Yakışıklı ama konuşmayı bilmeyen mi? yoksa Çirkin ama konuşmayı bilen mi?

İki erkek sizden hoşlanıyor biri yakışıklı diğeri çirkin. Arkadaşım konuşmayı bilmek çok önemli diyor ama çirkin insanın konuşmayı da bilmesi için yeterli sayıda kızla birlikte olamayacağını anlamak istemiyor. bir de sizin düşüncelerinizi alayım?
Yakışıklı ama konuşmayı bilmeyen mi? yoksa Çirkin ama konuşmayı bilen mi?
Cevapla