+++++
Kız ile muhabbet ederken hep ben soru soruyorum o sormuyor?
+++++
utangaç olabilir duygularını belli etmeyip kendi içinde yaşayan biri olabilir burdan bunu kestirmek doğru olmaz
çok doğru söylüyorsun kardeşim. sence hoşandığımı söylemelimiyim 3 aydır tanışıyoruz.
beni abaza sanıp kaçmasından korkuyorum erken diye. ama araya yaz tatili girecek yaz tatilinden öncemi söylemeliyim yoksa sonramı.
abazalıkla alakası yok sen yaklaşmasını bilirsen bakmasını bilirsen böyle düşünmez ama bir arkadaşım bu işi ertelemişti ertelediğine pişman oldu keşke daha önceden söyleseydin denildi karşı taraftan diyeceğim şu başkalarına fırsat vermeden önce bitir bu işi ve top senden çıksın kardeş
son cümleni anlayamadım. tekrar açıklarmısın sana zahmet kardeşim
yüzyüzemi mesaj olarakmı hoşlandığımı söylemeliyim. veya tavsiyen var mı.
evet bende öyle düşünmüştüm. eğer redederse çok pis koyar ama.
Kaçan kovalanir mantığındadir ya da çok istekli görünmek istemiyordur
kız çok sosyal biri.
Direk söyle bence o zaman
sence bana özel hayatımdan soru sormaması normalmi. çünkü hep ben soruyorum.
Bence normal bir kız sorsa ve eğer oğlanın gönlü yoksa çok mal olur kız bu riski almaz
yani hala umut var diyorsun
Sanki var biraz
Utanıyordur nesiniz sevgili mi
kız çok konuşkan ve sıcak kanlı. sence utanıyormudur benim özelimden. henüz hoşlandığımı söylemedim.
Hmm o zmn sevmiyodur ama kırmak da istemiyodr bilemedm ama yine de şansını deniyebilirsin denemeden bilemezsn biz kahin degiliz sonuçta belli olmaz ne düşündüğünü bilemeyiz
ben ilk defa birisine aşık oldum şansa bak o beni sevmiyor gibi :(
Denemeden Bilemezsn
Cevap
0Cevap
Ya çekingen ya da ilgisiz seni merak etmiyor
çekingen değil. acaba özel hayatımdan özel bigilerimi sormayamı çekiniyor
Yani genelde ilgisizlik belirtisi
başka yol var mı peki bana ilgisi olduğunu nasıl anlarım.
tamam yazıyor ama (pek sık yazmıyor ama) ders ile ilgili yazıyor. bu ne anlama çıkıyor.
3 aydır tanışıyoruz sence hoşlandığımı söyleme erken değilmi
bu kız beni abaza sanıp reddeder diye düşündüm. gerçekten 3 ay yeterlimi.
kız ile aynı ortamda oluyorum nadirde olsa. sence teklif ederken nelere dikkat etmeliyim yeşil işık yakıp yakmadığını nasıl anlarım. ?
yüzyüze hoşlandığımı söylesem daha etkileyici olmazmı. mesaj olarak yazsam itici olurmu.
nekadar karışık bir durum böyle. çıkmazın içindeyim :(
. ama kendisine karşı ilgisi olduğumu hissettirdim ve hala konuşuyor benim ile.
senin tanımak istediğin kadar o istemiyor demekkii
bana ilgisi yok mu diyorsun. teklif etmemelimiyim sence?
tabiki etme baksana seni tanımak için uğraşmıyor bile
Aynen
ben cok seviyorum bu kızı. nasıl yapacam. bana ilgisi gerçekten yoksa çok kötü be.
Sorma sende
sormasam sap gibi duracam. hangi konulardan konuşacaz peki?
Büyük ihtimalle
peki ilgisi olduğunu nasıl anlarım başka bir yoldan.
bir süre yazma o yazmasa ilgisi yok demwktir
işi düşünce yazıyorsa peki. ya da bendenmi adım bekliyor. kafam çok karışık.
Bende karistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar