Hayatına birini almak istemeyen bir insan, yine kırılmak istemediğinden almamasına rağmen neden hırs yapılır?

Ve o hırs geçtikten sonra bırakılıp gidilir? Yani ele ne geçer ki? Ne geçiyor? Onca zaman hayatıma kimseyi almama rağmen, herkesi her şeyi reddetmeme rağmen neden devamlı böyle şeylerle çıkarlar ki insanlar karşıma?

Yani çok basit değil mi? Ya kal adam akıllı sev, gitme. ya da GELME! Üç kuruşluk egon ve hırsın tatmin olacak diye bu dolamaçlık niyedir?

Olup biten bir olay ama acısını ve sorumu çıkarmak istedim yinede :D
Güncellemeler
+1 yıl
Ben yine gizliden sormayı unutmuşum : P Biri nereden gizliğe alabileceğimizi söyleyebilir mi şunu?
Hayatına birini almak istemeyen bir insan, yine kırılmak istemediğinden almamasına rağmen neden hırs yapılır?
Cevapla