Yeni tanıştığın kıza ne sıklıkla yazılır ve ne konuşulur?

Yan sınıfta hoşlandığım kıza dün yazdım konuştuk falan 10 - 15 dk.. dedim yeni geldim seni gördüm ekledim falan dedim güldü.. sınııfını, burcunu falan sorduğumda hem cevapladı hem de benimkini de sordu... sizce gideri var mı.. ne sıklıkla konuşmalıyım dün konuştum bugün de yazmalı mıyım.. bir de ne konuşmalıyım... okulda danasıl konuşacağımı bilmiyorum kız hiç yalnız dolaşmıyor...
Yeni tanıştığın kıza ne sıklıkla yazılır ve ne konuşulur?
Cevapla