Tanıştık, görüşmeye başladık her şey güzel gidiyordu flörtleşmeler, şakalaşmalar... Ele ele tutşmak artık yakınlaşıyoruz öpüştük o gün yazmadı birkaç gün daha.. Ben aradım (hiç sen ara ben ara olmadı aramızda ilgi bekliyor hatta)
neyse ben aradım görüşmek için gelemem dedi inanılmaz sinir oldum! Dedim ne oldu birdenbire sonra bu bir iki hafta sonra hiç bir şey olmamaış gibi aradı açıklama yaptı çok takılıyorsun falan tabii orada bir soğuma oldu arada arıyor hiç bahsetmiyor (o konu giç konuşulmadı) 1 aydan fazla zaman sonra görüştük o günü konuştuk çok takıyorsun falan sonra yine ben buna mesaj attım (takılır çünkü laf yapar aradın aramadın) sanıyorum ve uğraşıyorum diyorum herhalde gerçekten hoşlanıyor falan yine mesaj attım yazdı yazdı son msjıma cvp atmadı yine sinir oldum sonra yine bir süre sonra aradı bomba burası "ara sıra görüşelim insnaalr öyle yapar ztn!" Dedim ohannes bir daha görüşmek isterse friendzone artık.
Size sorum bu arkadaş ben eve falan gitmiyorum diye beni yedeğe mi attı? Arada yokluyor? Yoksa bir türlü elde edemedi diye uğraşıyor? Ya da hoşlanıyor desem zaten yakınlaştık derdi ne? (Çekingen olduğunu iddia ediyordu)
kısaca hiç bir şey anlamadım görüşmek istemiyorsan görüşme bu ne arada sırada yazıyor bir de ben bir şeye takılıyorum birkaç hafta sonra gelip açıklamasını yapıyor!
neyse ben aradım görüşmek için gelemem dedi inanılmaz sinir oldum! Dedim ne oldu birdenbire sonra bu bir iki hafta sonra hiç bir şey olmamaış gibi aradı açıklama yaptı çok takılıyorsun falan tabii orada bir soğuma oldu arada arıyor hiç bahsetmiyor (o konu giç konuşulmadı) 1 aydan fazla zaman sonra görüştük o günü konuştuk çok takıyorsun falan sonra yine ben buna mesaj attım (takılır çünkü laf yapar aradın aramadın) sanıyorum ve uğraşıyorum diyorum herhalde gerçekten hoşlanıyor falan yine mesaj attım yazdı yazdı son msjıma cvp atmadı yine sinir oldum sonra yine bir süre sonra aradı bomba burası "ara sıra görüşelim insnaalr öyle yapar ztn!" Dedim ohannes bir daha görüşmek isterse friendzone artık.
Size sorum bu arkadaş ben eve falan gitmiyorum diye beni yedeğe mi attı? Arada yokluyor? Yoksa bir türlü elde edemedi diye uğraşıyor? Ya da hoşlanıyor desem zaten yakınlaştık derdi ne? (Çekingen olduğunu iddia ediyordu)
kısaca hiç bir şey anlamadım görüşmek istemiyorsan görüşme bu ne arada sırada yazıyor bir de ben bir şeye takılıyorum birkaç hafta sonra gelip açıklamasını yapıyor!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar