170 boyunda yakışıklı bir erkek bana yazıyor ne yapıyım?

abi ciddiyim aynı fakültedeyiz 170 civarı yakışıklı duruyor ama kısa bee. 170 ne. ben 158im. tamam bende kısayımda uzun boylu erkek candır, kızlar ne diyorsunuz
170 boyunda yakışıklı bir erkek bana yazıyor ne yapıyım?
Cevapla