İçine kapanık, sessiz bir erkekten hoşlanabilir misiniz?

Ben böyle biriyim, kızlar benden bu şekilde de hoşlanabilirler mi?Yoksa çok mu antipatik görünürüm böyle?

Tipim fena sayılmaz, çok da yakışıklı değilim ama olsun ben de çok güzel kızlara bakmam zaten.
Güncellemeler
+1 yıl
Tipim: Orta derece uzun saç(dalgalı),kumralım, keçi sakalım var.Boyum 1.75, kilom 66 çok az göbek var.Cılız değilim, kaslı da değilim.Orta halli bi' fiziğim var.
İçine kapanık, sessiz bir erkekten hoşlanabilir misiniz?
Cevapla