Hoşlandığım kız benden epey uzun. Boyum kısa benden uzun bir kıza nasıl yaklaşmalıyım?

Hoşlandığım kız benden yaklaşık 10 cm uzun. Uzun kız yani, 177 falan sanırım. görüntümün sempatik olduğunu söylerler. Tabi kişiliğime, romantikliğime de güveniyorum. Takıldığımızda iyi vakit geçirebiliriz. İnsanlar birbirleriyle anlaştı mı hiç bir farkın öneminin olmadığına inanıyorum. Anlaştığın sürece birisinin (ölçüleri, maddiyatı, yaşı, milliyeti, dini, tahsili vs) önemli olmamalı bence, tabi herkes benim gibi düşünmeyebilir. Ancak insanlarda ön yargılar var, ilk açılma kısmı biraz zor, duygularımı nasıl ifade etmeliyim, nasıl yaklaşmalıyım ve kendimi ona kabul ettirmeliyim? ?
Hoşlandığım kız benden epey uzun. Boyum kısa benden uzun bir kıza nasıl yaklaşmalıyım?
Cevapla