Çok mutlu oldum 😘
20 yaşında kız ,26 yaşında erkek sevgili olsa garip mi?
Çok mutlu oldum 😘
Nisanlim 26 yasinda ben 20 yasindayim nisanlim 20 - 21 yasinda gosteriyo ancak hiç sorun degil onemli olan olgun olmak kafalarin uyusmasi karakter bu durumda sorun olmaz yani sen ve sevgilin yastan dolayi gorunuse gore siritiyo diye ayrilacak misin? :D
Bence gayet normal. 10 yaştan sonrası uygun değil bana göre.
Çok önem arz edeceğini düşünmemekteyim kişiler iyi anlaştıktan sonra problem olmaz fakat şöyle bir durum var ciddiye bindiğinde ailenden birileri vs. ileri geri konuşabilir.
Buda biraz can sıkabilir.
milletin lafına takma
bir birinizi seviyorsanız sorun yok
Cevap
40Cevap
Gayet normal bir durum..
Aşka yaşa bakmaz sonuçta..
bence olmazzz ya akıl yaşta değil baştaa kafalar uyuşuyosa no skntı :D
bence olur hatta 7-8 yas olasa sıkıntı olamz gıbı gelıyo
Sorun olmaz ya takma o kadar 6 yaş önemsenmez pek sıkıntı olmaz kafa yapınız uyuyorsa sorun yok
Niye garip olsun 6 yaş çok büyük bir fark değil. Normal.
Garip olmaz, ben mesela 29 olduguma komseyi inandiramam
Garipliği nerde ya hepi topu 6 yaş fark var. Tam ideal
Aşkın yaşı yoktur. Boy olsa eyvallah sırıtır da yaş ne alaka ya?
Bence garip değil, en fazla 5-6 yaş olabilir uygun, lakin 10 ve üzeri çok saçma çıkar işleri.
kanka ben 25 nişanlım 18 yasında gayette yakısyoruz
6 yastan nolucak sende gayet normal bence takma kafana 20 yas fark olup cikanlar bile varrrrr
Gerçeği söyleyeyim. adam ezik. 26 yaşında birisi 20 yaşında bir kıza yazıyorsa, kendi yaş grubu tarafından kabul edilemediğinden. ikincisi sadece fantezi. moron bir ilişki. bir düşün. ne zaman okulunu bitireceksin kariyer yapacaksın oturtacaksında çocuk vereceksin adama. adam olacak 33 adamım yanında kuzenleriyle gezen dayı gibi olackasınız ailece.
Benim aklıma takılan da okul konusu iste. Kendi yaş grubuyla sevgili olmamasının sebebi de küçük göstermesi zaten diyorum ya en fazla 23 dersin gorsen
İyide, 23 te gözükse 26 da gözükse yaş gurubuna hitap edemediğini gösterir bu hareketi onun. zekası veya hareketleri yaş gurubuna uysa idi isterse 16 göstersin mutlaka kendi gurubunda akıllı bir bayanla ilişkisi olurdu.
En ideal arada 4 yaş olması ama 6 yasda normal yanı gayet
18lik bayanlar 30 yaşındaki adamlara aşık oluyor?
o daha bir garip...
Sen zaten kararını vermişsin.. Ama yinede fikrim sorun yaratmayacağı tarafında
benım oyle olmustu zaten 21 falan gosterıyorm ne sorun olcak :D
Evlenecekseniz olur gönül eylendirecekseniz fark etmez
Millet kendisinden 10 yaş küçük le evleniyor la sen 6 yaşamı taktın
Sorun olmaz sen o insanı kabul ettikten sonra.
Anormal bir durum yok.
Garip degil gayet normal
Sizi kiniyorum :)
Niye ya
değil bende olgun kadınlardan hoşlanırım 26 deilde 22-24 felan olmasını istrim
22-23 göstermese de normal
niye garip olsun oğlan mutant mı
Gayet Normal :)
no hiç bir sıkıntı yok..
olur olur, bal gibi olur...
Hayır niye sırıtsın ki?
bence buu devirde normaldir
Ne var bunda ideal yaş aralığı bu zaten.
Olur
neden garip olsunki
aklın gıt senın senle oluyorsa yanlıs bence
sen beğendikten sonra neden olmasınki
Olur neden olmasın
Sıkıntı olmaz.
olur neden olmasın sende büyümüşün daha nolcak
Hayır? Sorun olmax
Hayır, gayet ideal..
Hayır, olmaz.
Neden olmasın?
hayır olmaz bence
Olur çok fark yok
Sıkıntı yok ;)
Çok normal
Bence sorun olmaz
Gayet uygun yaslari
Gayet uygun.
Çok normal bence?
Neden olmasın.
ideal yaş aralığı
Garip değil
Normal.
niye garip olsun
Normal
Degil
garip değil
olur
Normal bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar