Bir Boğa burcu erkeği ile tanıştım, çok hoşlanıyorum ama o biraz ilgisiz. Sizce ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, ben aşağı yukarı 2-3 hafta önce biriyle tanıştım. Ve hoşlanıyorum... Oda beni tanımak istiyor mesela bu ayın sonlarına doğru buluşaçağız... Yanliz beni biraz düşündüren konu, bana karşı biraz ilgisiz gün içerisinde, telefonda konuştuğumuzda da öyle... Sürekli başka bir şey ile ilgileniyor. Gün içinde pek yazmıyor yazınca da bana öyle geliyor ki soğuk veya ilgisiz. Belirtmek gerek ki bu kişi bir şirkette mühendis ve Boğa burcu. Boğalar böyle mi olur yani onların peşinden mi koşmak gerek gerçekten? ya da sizce nasıl davranmalıyım? Benden önce aşağı yukarı 1 yıl önce 8 yıllık bir ilişkisi olmuş. Lütfen bana yardım edin :( Ben bu Adamı istiyorum... Ama ne yapacağımı bilmiyorum, ilgi göstermeye devam mı edeyim?
Bir Boğa burcu erkeği ile tanıştım, çok hoşlanıyorum ama o biraz ilgisiz. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla