
Ben bir ara çok sıkılmıştım yaptım. bir tek ben değilimdir umarım :)

çok saçma desem sana ayip etmis olurmuyum?
Yoo, haklısın. Zaten bir defa yaptım...
Tamam yapma bir daha :)
Gerek de yok :)
Bence'de, denediginde kim'e denk geldin? Kiz/Erkek? Yasli/Genç?
Hatırlamıyorum ki. Ayrıca bu konuyu neden buraya taşıdığımı da bilmiyorum. Demek bazen hakkaten sıkılıyorum. Umarım daha saçma şeyler yapmam :))
Hhahahaha :) Nasil hatirlamazsin yaaa, demek guzel manita degildi yoksa unutmazdin :)
Tanımadığım ve alenen sapıklık yaptığım kişi ne kadar da güzel olsa etkilenmezdim emin ol :) Dedim ya can sıkıntısı ;) Belki manita bile değildi. Hatırlamıyorum çünkü uzuun zaman önceydi...
Hahahaha :)
Bu arada hiç 19 yaş gibi yazmıosun ;)
Kaç gibi yaziyormusum? 13-14 deme bunu bana dediler!
:) Merak etme. Daha olgun.
Supermis !
Yalnız değilsin :D :D
Cevap
5Cevap
whatsappım yok dolayısıyla rastgele numara ekleyip whatsaptan konuşmadım
iyi fikirmiş gardaş belki metamorfik kayaç düşürebiliriz :D
Hiç yapmadım. Rehberimde kayıtlı olanlara zor yetişiyorum zaten
Bunu duyduktan sonra herkese açık olan resmimi ve bilgilerimi kişilerim yaptım, sağol :)
Ne alâka şimdi.
ahahhahaha :D gülcegım hıc yktu valla :D
ohaaa beee hiç aklıma gelmemişti nasıl bir yokluktur bu
Yoklukla ilgisi yok aslında :)
ben tanımadığım insanı bırak tanıdıklarıma bile numara verirken tereddüt ediyorum
Sence biraz abartmıyo musun. Engelleme denilen bir şey var di mi? Ayrıca bir çok insan tuhaf tuhaf şeyler yapıyo. Peki, infaz edin tamam :)
seni de manyağın biri 150 kez arasaydı bir gecede sende secici davranırdın
Doğrudur.
Hiç yapmadım 😂😂😂😂
Deneme gereği duymadım hiç nedense
Daha neler 😂
yapmadım dostum
Aklıma bile gelmedi
Çok masum kıyamam :((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar