Benimle konuşmak tanışmak isteyen biri vardı konusuyoduk ama artık yazmıyor?

Benimle tanışmak istemişti ben ilk başta ön yargı davranmistm sonra konuşmaya başladık bayag konuştuk ses falan atiyoduk arada sonra bir anda konuşmalar kesildi yoğunum eğitim var falan dedi bir kere ben mesaj attm konuştuk biraz sonrası yok. Sizce neden böyle oldu tanımak isteyipte şimdi neden böyle davranıyor belli bir sebebi olabilir mi?
Benimle konuşmak tanışmak isteyen biri vardı konusuyoduk ama artık yazmıyor?
Cevapla