6 ay oldu alalı,artık hemcinslerini görmeye göremeye,insanlarla birlikte yaşaya yaşaya kendini insan sanmaya başladı.
Durum kötüye gidiyor.:(
Bacak bacak üstüne atmaya çalışıyor.
Hapşuruklarımızı taklit ediyor hapşuuu diye ses çıkarıyor.
Trip atıp kafasını çeviriyor :@@@
Tuvaletini bizim tuvalette yapmaya başladı :@@
Hepsini geçtimde,bu trip olayı çok kötü oldu,hiç çekilmiyor tribi :(
Geçen annem ona şişko dedi,alındı.Bende ''sen şişko değilsin,sadece balık etlisin'' dedim.Hemen düzeldi.
Onu sadece bir muhabbet kuşu olduğuna inandırmayı nasıl başarabilirim?
İşte bu; link
Masada marul yiyiyor :( masada olmayıncada yemiyor :@@
Durum kötüye gidiyor.:(
Bacak bacak üstüne atmaya çalışıyor.
Hapşuruklarımızı taklit ediyor hapşuuu diye ses çıkarıyor.
Trip atıp kafasını çeviriyor :@@@
Tuvaletini bizim tuvalette yapmaya başladı :@@
Hepsini geçtimde,bu trip olayı çok kötü oldu,hiç çekilmiyor tribi :(
Geçen annem ona şişko dedi,alındı.Bende ''sen şişko değilsin,sadece balık etlisin'' dedim.Hemen düzeldi.
Onu sadece bir muhabbet kuşu olduğuna inandırmayı nasıl başarabilirim?
İşte bu; link
Masada marul yiyiyor :( masada olmayıncada yemiyor :@@
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar