Muhabbet kuşum kendini insan zannediyor! Ne yapmalıyım?

6 ay oldu alalı,artık hemcinslerini görmeye göremeye,insanlarla birlikte yaşaya yaşaya kendini insan sanmaya başladı.

Durum kötüye gidiyor.:(

Bacak bacak üstüne atmaya çalışıyor.

Hapşuruklarımızı taklit ediyor hapşuuu diye ses çıkarıyor.

Trip atıp kafasını çeviriyor :@@@

Tuvaletini bizim tuvalette yapmaya başladı :@@

Hepsini geçtimde,bu trip olayı çok kötü oldu,hiç çekilmiyor tribi :(

Geçen annem ona şişko dedi,alındı.Bende ''sen şişko değilsin,sadece balık etlisin'' dedim.Hemen düzeldi.

Onu sadece bir muhabbet kuşu olduğuna inandırmayı nasıl başarabilirim?

İşte bu; link

Masada marul yiyiyor :( masada olmayıncada yemiyor :@@
Muhabbet kuşum kendini insan zannediyor! Ne yapmalıyım?
Cevapla