Kalkık burun mu yoksa düz, normal burun mu bir kıza daha çok yakışır?

Görüşleriniz? Ben yıllardır burun estetiği olmak istiyorum. Burnum o kada rda kötü bir görünüme sahip değil, dümdüz. Yani çok az bir müdahalele kalkabilir, kırılmasına gerek yok. Biliyorsunuz, kalkık burun her zaman için daha güzeldir, en azından bana öyle geliyor. Sizin bu konudaki düşünceleriniz nelerdir? Sizce burun estetiği olayım mı? Burnum beni çok olumsuz yönde etkiliyor, sanki bana bakan herkes iğreniyormuş gibi geliyor. Ama ameliyattandan da korkuyorum, mikrop kapmaktan falan. Her neyse, yorumlarınızı bekliyorum.
Kalkık burun mu yoksa düz, normal burun mu bir kıza daha çok yakışır?
Cevapla