Kızlarla rahatca konusabilen herkesle samimi bir erkek mi hoşunuza gider yoksa kızlarla konusmayan biri mi ilginizi ceker hangisi daha önde?
Erkeklerede kızlar icin soruyu yöneltiyorum.
Erkeklerede kızlar icin soruyu yöneltiyorum.
Sorunun meali şu;
Piç erkek mi? Efendi erkek mi?
Efendi erkek diyen kızların hepsi yalancıdır. Alayının köküne kibrit suyu. Ve bunu söyleyen kızlar büyük ihtimal kezban oluyor. Sonra gidip piç erkeğe aşık oluyorlar.
Kadınların ne söylediklerine değil ne yaptıklarına bakın.
Kimseyle konuşmayan erkek benim gibi odun olur, Herkesle konuşan erkek kaşar olur..
İkisinin arasını bulun..
Ikisinin arasında yokki. odun diye tabir ettigin sey bana gore daha cekici geliyor nedense burdakilerin fikrinide almak istedim yorum icin tesekkurler
Her kizla laubali olmayan ama seviyesini bilip konusan sosyal bir erkek✌
ben demek bu yüzden kayvbediyorum
@içimdeki-yara
Siz nasilsiniz ki?
ahlaklı davranıp kızlara bakmayan kzıalr hiç konuşmayan biriyim
@içimdeki-yara
Aslina bakarsan ben de oyle biri olsun istiyordum hep ama bolumden birkac erkek, mesaj atip rahat rahat, gevşek gevşek konusabilip okulda, "merhaba" bile demediler. Artik toplu ortamlarda kizlarla konusmayan erkeklere de itimadim kalmadi. Disardan sanki kimse ile konusmuyormus izlenimi verip ozeldeki o genislige hala hayret ediyorum. O sebeple, okul-iş vs ortamlarinda rahat olan üslup bilen olmali diye dusunur oldum.
uslup ayrı bir şey ahlak ayrı bir şey ahlaklı olan zaten sosyal ağlarda da ahlaklıdır.
@içimdeki-yara
Ahlaksiz bir konusma degildi tabii yapamazlar zaten bana karşi da yine de ozelini anlatip yuzyuze gelince kisinin yuzune bakmazsan, kaç yuzlu dersin o kisiye? :) takildigim nokta, kizlarla konusmuyormus gibi izlenim vermeleri. Yok yani agzim yandi, yogurdu ufleyerek yemek tercihim.
bana mesaj at konuşalım
@içimdeki-yara
Mesaj atamiyorum yalniz :) xperim dusuk çömezim :D
ben atım atarsın bana artık
Cevap
11Cevap
herkesle konuşan derken?
Eğer belli bir kriter yoksa o erkek zaten sümsük dür
Herkesle derken sınıfta ya da yeni girdigin bir ortamda her insanla konusabilme özelligi demek istedigim
özgüvenden bahsediyorsun yerine göre olur o
ortama göre değişir. eğer ortam kaliteli bir ortamsa konuşmak iyidir çekinmemeli insan
Bence insanların karakterine göre konuşan olmalı , herkesle vıcık vıcık olmanın anlamı yok , ve itici
kimseyle konusmayan kız özgüvensizdir, hakkını arayamaz, girişimci değildir. Bana göre değil, ikisinin ortası lazım.
tabi ki de her zaman ağır olmak az konuşmak erkek içinde ve kız içinde geçerlı
Genelde içine kapanık sessiz sakin tipler benim ilgimi çeker
bu olay onu severim bunu severim mevzusuna geliyor aslında yani zevkler ve renkler biri farklı duranı sever diğeri de Pij olanı :)
Sosyalmidir değilmidir bilmem ama bildğim şey abaza olduğudur. İnsan dedğin seçici olur arkadaş...
benim gibi yobaz oluyorsun konusmayınca konusuncada fena oluyorsun tercih sizin.
herkesle rahatça konuşabilen erkek
niçin kaybettiğim ortaya cıktı
Hoslanıyorsan kıskanmaz mısın?
tabi herkesle konuşabilir, bu herkese yavşayacak anlamına gelmez. bu tipler genelde kendini daha iyi ifade edebilirler o yüzden dedım
Sosyal olmak iyidir seviye korunuyorsa
kimseyle konusmayan kız tabiki ^^
Çok kişiyle konuşan kız rusbu şeklinde bakılıyor
Hangisi zenginse kadınlar ona yavşar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar