Çok fazla imkanım var Herşeye sahibim ama çok mutsuzum ne yapabilirim? Çok çabuk sıkılıyorum?

Ya hani gerçekten mutsuzum. Param var çok param var. Babamın Demir Çelik fabrikası var. Eski Milletvekili. Ve Maaş Kartı bende. Eski Milletvekili Maaşınıda ben alıyorum ailemin ihtiyacı yok. Şu an çekmecemde bir şirketin Aralık ayına tarihli 36.000₺'lik çeki var bu parada benim. Cüzdanımda şu an 2.800 Euro var. Arabam var. Aileme karşı aşırı bir sorumluluğum yok hesap verme zorunda Değilim başka şehirdesin rahatım ama çok mutsuzum arkadaşlar. Herşeyden çabucak sıkılıyorum. Bunu kimseyle Arkadaşlarımla bile paylaşamıyorum. Bir kere konuya girmeyi denedim dalga geçtiler benle bulmuşta bunuyosun tarzında. Ama ben gerçekten mutlu Değilim. Ufacık bir iş yapsam aşırı yoruluyorum. Yorgunluğunun nedeninide anlayamadım. Uyuyamıyorum. Saat kaç oldu sabah 9 da dersim var. Gitmeyecem artık. Ne yapmalıyım ben? Yardım edin bana? Neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepinize çok çok teşekkürler Saçma sapan yorum yapanlar Hariç hepsini tek tek okudum hepsi bana bişeyler kattı bişeyler kazandırdı. Herkese yorum yapamadım özür dilerim görüşleriniz için çok sağolun. Hepinizin daha mutlu bir Dünya'ya uyanması dileğiyle...
Çok fazla imkanım var Herşeye sahibim ama çok mutsuzum ne yapabilirim? Çok çabuk sıkılıyorum?
Cevapla