Arkadaşlar çok tipsizim sizce ne yapmalıyım fotoğraf burada nasilim?


Arkadaşlar çok tipsizim sizce ne yapmalıyım  fotoğraf  burada nasilim ??

Arkadaşlar çok tipsizim sizce ne yapmalıyım fotoğraf  burada nasilim?

Arkadaşlar çok tipsizim sizce ne yapmalıyım fotoğraf  burada nasilim?


0|0
118

En İyi Kız Görüşü

  • Kendine haksızlık etme öyle çoook tipsiz değilsin biraz kilo ver fitness'a git çok yakışıklı biri çıkabilir senden demişti dersin. Bu arada gözlüğü değiştirebilirsin farklılık katar birde kaş ve sakala bakım şart saçlar iyi başarılar dilerim

    0|0
    0|0
    • Kilom var mi :) yanı gözlük hangisi güneş gözlüğü mu diğeri mi

    • Kilom var mı derken? Gözlükler ikisi de güzel ama senin yüz tipine gitmemiş diyelim

En İyi Erkek Görüşü

  • yani kardeş ne diyim herkesin kendine göre bir gideri var işte hıaa :D

    0|1
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

107
  • hahahaha abartma yahu tipsiz filan değilsin sadece bıyıkları kessen nasıl olur acaba diye düşündm bir de o güneş gözlüğünü sevmedim :)

    0|0
    0|0
  • Saçını Uzat Ve Keçi Sakalı Bırak En Alttaki Gözlüğün İse Çerçevesini Değiştir Sonra Kendine Aşık Olursun :)

    0|0
    0|0
  • E5 de satılan şu şaka gözlükleri varya bıyık yukarı aşşa hareket ediyo heh işte ona benzemişsin

    0|0
    0|0
  • Herkes yakışıklılığıyla ön plana çıkacak diye bir sey yok. Birazcık özgüven herşeyi toparlar.

    0|0
    0|0
  • Yapma göunu seveyim ne ne hallerde olan insanlar var (örnek: ben 😂)

    0|0
    0|0
  • İntihar etmelisin

    1|0
    1|1
  • Ne günah işledin acaba :)

    0|0
    1|0
  • Normalsin iste. Ne iyi ne kotu

    0|0
    0|0
  • Iyisin

    0|1
    0|0
  • İntihar et be bro

    0|0
    0|0
  • Benden tipsiz değilsin sıkma canını

    0|0
    0|0
  • evet valla kafanı baştan silip çizmek lazım

    0|0
    1|1
  • Giyim tarzini degistir birde biyiklar yok olsun tammdir :)

    0|0
    0|0
  • Ya öyle deme😞😞😞

    0|0
    0|0
  • Ne yapmalıyım derken ne yapabilirsin ki?

    0|0
    1|0
  • Allah seni böyle sınıyor kardeşim

    0|0
    1|0
  • Dua et

    0|0
    1|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...