Arkadaşlar sizlere bir şey danışacağım o kadar hukukumuz var ne zamandır buraya üyeyim?

Ne zamandır buraya üyeyim konuştuklarım oldu bir umutla devam ettim üç günden sonra uçup gittiler nededir bilemedim
Bana yardım eder misiniz lütfen yanlış anlamayın insan bu yaşa gelince etrafında da kimse olmayınca gerçekten psikolojik sıkıntılara giriyor. Büyük şehirde yaşıyorum insanlar daha mesafeli gerçekten birini bulursam evleceğim ama neden insanlar çok önyargılı o kadar hatrımız var haydi bana yardım edin :)
Arkadaşlar sizlere bir şey danışacağım o kadar hukukumuz var ne zamandır buraya üyeyim?
Cevapla