Ne zamandır buraya üyeyim konuştuklarım oldu bir umutla devam ettim üç günden sonra uçup gittiler nededir bilemedim
Bana yardım eder misiniz lütfen yanlış anlamayın insan bu yaşa gelince etrafında da kimse olmayınca gerçekten psikolojik sıkıntılara giriyor. Büyük şehirde yaşıyorum insanlar daha mesafeli gerçekten birini bulursam evleceğim ama neden insanlar çok önyargılı o kadar hatrımız var haydi bana yardım edin :)
Bana yardım eder misiniz lütfen yanlış anlamayın insan bu yaşa gelince etrafında da kimse olmayınca gerçekten psikolojik sıkıntılara giriyor. Büyük şehirde yaşıyorum insanlar daha mesafeli gerçekten birini bulursam evleceğim ama neden insanlar çok önyargılı o kadar hatrımız var haydi bana yardım edin :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Dunya kötü, insanlarin ön yargılı olmasi normal
Haklısın, ne yapmamız gerekiyor bu durumda var mı bir fikrin
Dürüst ol.. insanları tanı... samimiyetine inandigin insanlara yaklaş...
Kendimi tanıtmama müsaade bile etmiyorlar ki sorun burada zaten kedimi övmek için demiyorum gerçekten evlensem yani bilmiyorum ama mutlu etmek için her şeyi yaparım.
Geçen ay bodrumdaydım yabancı insanlar öyle değil o yüzden artık Türkiyede yaşamak istemiyorum açıkçası
O zaman arkadas olmaya bakacaksin once... seni bu sekilde taniyip samimiyetine inanirlarsa uzaklasmayabilirler..
Hayirlisi ne diyelim
Oldu ama işin enteresan tarafı bana "sana kıyamam" dediler ya farklı kişiler aynı şeyi söyledi ne demek bu dediğim de ise bir şey demediler
ama şimdi eskisi kadar iyi niyetli değilim Dünya kötü dedin ya işte o yüzden