19 yaşında yakışıklı bir erkeğim bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı ne yapmalıyım?

Ben 19 yaşında yakışıklı bir erkeğim.Üniversiteye başladım ama halen bir sevgilim olmadı. Utangaç ve çekingenim. Facebook'dan kızlara yazıyorum cevap verme gereksinimi bile duymuyorlar. Sanki ben insan değilim. Yabancı kızlara yazdığımda anında cevap alıyorum. İsyan etmeden yapamıyorum. Türkiyede kızlar neden bu kadar kaprisli agresif anlamıyorum. Ben onlara ilgi gösteriyorum ama onlar anlamıyorlar. Arkadaşlar lütfen bana akıl verin.
19 yaşında yakışıklı bir erkeğim bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı ne yapmalıyım?
Cevapla