Sevgilim beni aşağılıyor

Soruyorum kendime mutlu değilsem neden birlikteyim diye.Aslında mutluyum mutsuzmuyum bilmiyorum.Onsuzluğu düşünemiyorum.Ama düşünmem gerektiğine inandırıyor beni.İlişkimiz boyunca çok söz dinleyen biri değilim.Ama bunların ciddi şeyler olduğuna inanmıyorum.Sevdiğimizin gücüne inandım sadece.Aşk her şeyi kabullendirir mi onu bilemiyorum.Hakaret ediliyor,aşağalıyorum sevdiğim adam tarafından.Bunları akıllanmam için söylüyormuş.Kırılıyorum,inciniyorum dememe rağmen devam ediyor.Şuan bile yazarken boğazımda bi yumruk hissediyorum. Çok üzgünüm.Ne yapmalıyım..
Sevgilim beni aşağılıyor
Cevapla