Birlikte güzel vakit geçirilen ama beraberlik istemeyen kız?

1 haftadır bir kızla birlikteyim. 4 kez dışarı çıktık ama her seferinde uzunca vakit geçirdik. Kız 1 sene önce nişanlısından ayrılmış. Benle birlikte çok iyi vakit geçirdiği, huzurlu hissettiğini söylüyor. Ama geceleri iyi geceler mesajıma bile yanıt vermiyor. Sabahları günaydın mesajlarım da dahil. Ben mesaj atmasam, buluşmak istemesem ses çıkmıyor. Buluşmak istediğimde hergün senle buluşamam ki diyor. Bu da beni rahatsız ediyor. Durumu ona söyledim. bir arkadaştan ötesi olmaz bu birlikteliğin ve bu tamamen benle alakalı dedi. Ben de peki o zaman ben artık sana mesaj atmam, dışarı da davet etmem, beraber vakit geçirmek istersen zaten bana ulaşırsın dedim ve artık birşey yazmayacağım. Sizce doğru mu yaptığım?
Birlikte güzel vakit geçirilen ama beraberlik istemeyen kız?
Cevapla