+1 yılmaalesef sinemalarda full acıtasyona gidilmiyor ya.. ya romantik komedi yapılıyor ki bazı sahneleri duygusal oluyor ya da tamamen aşk üzerine oluyor ama ağlayabileceğimiz seviyede sahnelere yer verilmiyor zira sinemayı yaparken hep ticari yönü düşünülüyor, çoğu sahnelerde izleyiciler başka türde yollar ile etkilenilmeye çalışıyor. türkce istemeğini söyledin, hmmmm A.I/ Yapay Zeka' yı izledin mi hiç? konusu güzeldir eğer hassas, duygusal bir ruh halinde isen, ağlayabileceğini düşünüyorum :) Bu arada, o istediğin şeyin gerçekleşmesi için, filmleri yalnız seyretmen gerektiğini biliorsun herhalde, birşeyi izlerken ağlamak genelde, filmin arkaplanındaki calan müziğin notalarına kadar tamamen ayrıntısında kendini ona kaptırdığında olur :)
04 Yorumla
Soran+1 yılyapay zekayı izledim güzeldi ama ağlamadım, filmleri hep tek izliyorum, teşekkürler yinede :)
- +1 yıl
beni zmnnda ağlatabilmişti bir kaç sahnede .d gerçi o gün biraz doluydum da.. :) ne demek
- +1 yıl
aslnda, gerçi muhtemelen izlemişsindir ama "slumdog millionaire" var, ii dram filmidir, ağlar msn? potansiyet sahneler var :)
Soran+1 yılevet izledim :)
En İyi Cevaplar
+1 yılAğlarmısın bilemem ama Forest Gump güzel be trajikomik bir film
19 Yorumla- +1 yıl
Kadının öldüğü sahnede ağlar belki :D
Soran+1 yıl:) yalnız özellikle bilinen filmler olmasın diye yazdım soruda izledim o filmi ve kadının öldüğü sahnede de ağlamadım :) sen ağladın mı yoksa :D
- +1 yıl
La yok tamam vazgeçtim ben filmleri karıştırdım sonra kıvıramadım Allah kahretmeye :D
Soran+1 yılhangi filmle karıştırdın :DDD
- +1 yıl
Godfather diyomuşum :D ya yeşil yol olabilir ama oda romantik komedi değil :D yani acı sonlar taşıyan ve etkileyici bi filmdi :) en son izlediğim romantik film titanic'di :P film arşivim çok geniş ama şimdi anladım ki romantik film izlememe engel birşey var içinde komedi niteliği taşıyan filmlere yönelmem :)
- +1 yıl
Anlayabildiği bir film bulabildin mi
Soran+1 yıl3 yıl olmuş hala bulamadım ama bir dizi var true detective diye 2. sezon finalinde ağlamıştım üstelik romantik bir an olduğundan değil efsane bir dizi olduğından ve karakterleri aşırı benimsemekten
- +1 yıl
sağlam ağlatan bir film istiyorsan filmin sonunu bekle bunu izle bajrangi bhaijaan
sana üç tane film önerecegım benı ağlatan. VEER ZAARA , İLK AŞKIM (2011 dublaj yazıyor youtubede) , Gökyüzünden 3 metre yukarı (Aşka yükseliş)
bu üç soyledgm fıldem bırınde mutlaka aglayacaksın ışıkları kapat ve odaklan yeter benıde her ask fılmı etkıleyemezdı bu üçünü izleyene kadar00 Yorumla
+1 yıl"Maundy thursday" inan bana o kadar ağladım ki hayatımda izlediğim en duygusal filimdi.. kesinlikle öneririm. 😢 😊 uzak doğu filmi
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
+1 yılWhat Dreams May Come 1998 Bunda da ağlamazsan artık...
Lucky.You 2007 Kumar
L.Arnacoeur.2010 (Aşk ve hırsızlık)
Disturbia 2007
olağanüstü şüpheliler...
Chaos.Theory[2007
Arşivden bulabildiklerim şimdilik..01 Yorumla
Soran+1 yılyazdım hepsini izleyeceğim mutlaka, teşekkürler..
Hem eğlenip hemde ağladığım bir dizi-film önerebilirim sana 16 bölümlük güney kore yapımı..İlk başlarda sıkılabilirsin ama sonra çok seveceksin ve unutulmaz filmlerin arasına girecek =) yani bende öyle olmuştu
04 Yorumla
Soran+1 yıldizinin adını yazaydın iydi :) kore yapımı film ve dizilerden nefret ederim ama söyle yine de bakacağım bi
- +1 yıl
Bu dizi gerçekten beni tekme tokat yemiş gibi ağlattı! Ayrıca soran arkadaş, nefret bu kadar kolay birşey değil böyle basitçe kullanıyorsun. Şahsen kore dramasının delisiyim ve adamlar iyi iş çıkarıyor. Bence sen o kadar çok film izlemişsin ki artık tat alamıyorsun (çok seçici olduğunu fark ettim).
Soran+1 yıl@candyterry dediiğin olabilir aslında ama sanki şeyden ya böyle dil açısından itici geliyor kulak tırmalıyır özellikle kızlar yani hiç izlemedim senaryolara diyecek yok zaten bizim yapımlar hep uyarlama ve bir çoğu kore dizilerinden ve gayet güzel ama bana çok çocuksu da geliyor nedeni bu olabilir.
ben şimdi burada film yazsam sen izlemesin biliyorum çunku tr altyazı var mı yok bilmiyorum hatta hiç biriniz duymadınız hint sinemasında
filmin ismi shoor eski bir filim ve vizyondaykan 3 kişi sinemada kalp kirizi geçirdi00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Ağlancak zor bulunur, zor ağlıyorsan hele ki.
Ama bu güzeldi, hüzünlü link06 Yorumla
Soran+1 yılizledim
Soran+1 yılonuda izledim geçen gün tv de oynadı
Soran+1 yılfilmkoliğim ama duygusal pek izlemem elephaant man bunu izlemedim izleyeceğim en kısa zamanda teşekkür ederim
+1 yılYerli film önerim:
Aşk Tesadüfleri Sever (İzlemeyen İzlesin)
İncir Reçeli
Hakkaten kaliteli filmlerdi.. Romantizm duygusallık tavan!02 Yorumla
Soran+1 yıl2sinide izledim
Aşk İlişkileri konusunda 795 cevap paylaştı. sana bir film söylerim ama romantik değil dram filmi ağlamak garantilidir gerçek hayattan alınma bir film izlemek istersen haber ver
13 Yorumla
Soran+1 yılbir kaç öneren daha var onu yerli iizlemek istemiyorum ama bu 3-4 kişi daha söylediği için izleyeceğim mutlaka teşekkür ederim
Big Fish , The Untouchables
Poker filmleri : Casino Royale , Rounders , Maverick , Casino , Bob le flambeur , Lucky You , 21
Favorim Casino Royale ve 21 ilk bunlarır izle tavsiyem :))01 Yorumla
Soran+1 yılthe untouchables dışındakileri izledim :)
Kyuubi ye ek olarak Dünya savasında yalnız kalan iki kardesin anımasyonu var Atesböcekleri Mezarı cok iyiydi tavsiye ederim
10 Yorumla''Hayalet'' filmi :) Sam ve Molly'nin aşkını anlatıyor. Başrollerinde Patrick Swayze, Demi Moore var. Kesinlikle öneririm. :)
00 Yorumlahatırlanacak bir anı :) izledikten sonra bana teşekkür edeceksin .Ben izleyeli bir ay oldu hala etkisindeyim.Kore filmi diye es geçme gerçekten çok kaliteli bir film:)
00 YorumlaKız Kardeşimin Hikayesi
Ne kadar ağladım bilmiyorum bu filmi izlerken.01 Yorumla
Soran+1 yılizledim ama ağlatmadı
ya ben aşk tesadüfleri severi izledigimde çok ağlamıştım... seni bilmiorm... izledin mi hiç
01 Yorumla
Soran+1 yılizledim onu ama normaldi benim için :) hiç ağlamam demiyorum ama şimdiye kadar sayısız film izledim ağladığım bir film olmadı
+1 yılroman yazmışsın :) incir reçelini izledinmi ve izlediysen ağlamışmıydın ağlamamışsan zorlama sen film izleyerek ağlayamazsın :)
011 Yorumla
Soran+1 yılşu dakikadan itibaren incir reçelini izlediğim en iğrenç film seçiyorum yanlış anlamayın siz dediniz diye değil ama artık incir reçelinden bile tiksinir oldum o derece hiç beğenmedim o filmi ağlamadım da tabi hatta çok sıkılmıştım izlerken
- +1 yıl
sende beni şu saatten itibaren yanlış anlama ama ruhsun sen daha önce ağladınmı hiç :)
Soran+1 yılkeşke hiç ağlamamış olsaydım :)
- +1 yıl
seni beynimde çizdikten sonra şekillendirirken benliğim üşüyor soğuk olduğunu hissediyor ruhum tamamlayamıyorum varlığını :) yine de dilerim çok mutlu olursun :)
Soran+1 yılteşekkür ederim, sen de çok mutlu olrsun umarım :)
- +1 yıl
:) teşekkürederim , diline hayran kaldım hecelerin etrafım da uçuşuyo o kadar çok konuşuyosun yani :) bi ara kelime türetip kullanmak üzerine çalışmalısın :)
Soran+1 yılsen de r'leri kullanmaya çalışmalısın sanki ne dersin :D
- +1 yıl
süpersin tabisi benim de çalışmam lazım diksiyonum düzgün olduğu için makara yapanlar olunca Türkçeyi katleden diğer insanlar gibi geliyom gidiyom demek zorun da kaldığım için ben özürdilerim :) abi yom ne ya Türkçe de öyle bişe yok ama Türk halkı konuşmakta bile yorulduğu için kısaltıyor HOP GELİYOM NERDESİN DİYOM :) :) YA BENİ DUYMUYONMU :)
Soran+1 yılve bir de senin gibi boş konuşanlar olunca insan o geliyom gidiyom diyenleri bağrına basmak istiyor ama ikisi bir arada olmuyor hiç biliyor musun :((((
- +1 yıl
sen haklısın , ağlayan film istediğine göre moralinin bozuk olduğunu düşünüp kafanı dağıtmak için uğraştığım dan suçlu olan benim özürdilerim lanet olsun içimde ki bu insan sevgisine . hoşçakal dolu insan .
Soran+1 yılözrün kabul edildi, hoşçakal
+1 yılaşk tesadüfleri severdeki gözlerim dolmuştu hatta 3-5 damla yaş akmıştı.çok duygusal da değilim aslında.herhalde duygusal bir insanı hüngür hüngür ağlatır
01 Yorumla
Soran+1 yılaslında oda bilinen bir film tabi türkler için ama emin ol sonunda idare eder dediğim bir filmdi
+1 yıl"benjamin buttonun tuhaf hikayesi" üstüne aşk filmi tanımam.ağlamayan beni bile aglattı lanet olası fılm.
02 Yorumla
Soran+1 yılbeni ağlatmamıştı :/
- +1 yıl
duygusuz,karavicdanlı seni :)
Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı. Sen belli ağlamaya hazırlamışsın kendini bağara bağara ağlayacaksın belli çok mu doldun naaptın aklımada bişeyler gelmiyor ki şimdi :S
085 Yorumla
Soran+1 yılözet geçeyim kısaca :) kimseye karşı kolay kolay bir şey hissetmem hatta hissetmem değil de hissetmiyorum sadece bir kişiye aşık oldum onada çocukluk aşkı diyelim :) ondan sonra ilk defa birisi için bir şeyler hissetmeye başladım ama bir türlü onun hareketlerine anlam veremiyorum o kişiyi tanımıyorum ama biliyor hislerimi ve asıl neden bazen sanki ben değil de o benden hoşlanıyor gibi bazen de umrunda bile değilmişim gibi asıl övünmek için demiyorum çirkin de değilim hani ortalamanın üstündeyim
- +1 yıl
"bazen sanki ben değil de o benden hoşlanıyor gibi bazen de umrunda bile değilmişim gibi" Tuhaf vallahi ne diyim bilemedim şimdi ;) Bazen umrunda değilsin bazen sende hoşlanıyor gibi...Valla hoşlansa bu tutumuna her zaman devam eder gibime geliyor yani umursamazlık yapmaz ama türlü türlü etkenler olabilir o an bilmezsin bir olay olmuş olabilir keyfi yerinde olmayabilir sende oraya denk gelmişsindir vs.. veya sen senden hoşalndığını sanıyorsundur öyle olmasını umduğn için ?
Soran+1 yılher zaman olumsuzu düşünen biriyim fakat eminim yani benden hoşlanıyor demiyorum ama karşılaştığımız her yerde bana bakıyor ve çok sık karşılaşıyoruz sadece tek başınayken bakmıyor, bir şeyi merak ediyorum siz olsanız sizden hoşlanan bir kız olsa ve bunu bilseniz ama siz o kıza karşı bir şey hissetmiyorsunuz diyelim o kızı her gördüğünüzde ona bakar mıydınız yoksa görmemiş gibi mi yapadınız
- +1 yıl
Ee yani sevmiyorsan bakıp karşı tarafa ümit vermeninde bir alemi yok. Hoşlanmıyr isem görmezden gelirdim. Bakıyorsa bişeyler vardır herhalde ama şöyle diyeyim sana bir arkadaşım var kızın biri sürekli buna bakıyordu çocuğa öyle cesaret verdiki yok ben buna teklif edicem konuşucam falan demeye başladı en sonunda teklifte etti kız kabul etmemiş halbuki diyor sürekli kız bana bakıp duruyordu ben dahil kimse bu duruma bir açıklama getiremedi neden baktı o çocuğa ümit verdi o zmn ama dimi?
Soran+1 yılsana bir şey söyleyeyim mi ben mesela o kişiye bakıyorum ama gelip teklif etse kabul etmem :D kendimi gördüm o kızda :) yani ben o kişiye aşık değilim ama gerçekten çok beğeniyorum ve gerçekten hoşlanıyorum hatta nerede görsem bakıyorum ve bir kaç kere sanki yanıma gelmek ister gibi oldu ama son anda kara değiştiri gibi bir hali vardı onda beni en çok etkileyen şey gerçekten elde etmesi zor biri herkes zoru sever değil mi :) ama teklif etse ciddiyim kabul etmem..
Soran+1 yılbir şeyi merak ettim peki arkadaşın o kız hakkında ne düşündü yani kız bakması ve sonrasında kabul etmemesi hakkında
- +1 yıl
Alla alla iyi oldu bur da böyle biriyle karşılaşmam :) yani hakikatten anlam veremedik çocuğa öyle çok umut verdi ki yani ömrü billah hiç bir kıza daha teklif etmemiş adamdı ona etti. Biz de hiç anlam veremedik tabi ki yani tamam kızlar zor erkeği sevebilir ama neticede hoşlandım diyorsun yani beğendin o çocuğu bir anlamda sevdin kanın ısındı hatta o dereceye geldi ki çocuğa ondan hoşlandığını belli edercesine bakmaya başlayıp umut verdin diyelim yani sonra neden kabul etmezsin anlayamadım?
- +1 yıl
Hepimiz şöyle düşündük yani kız çekiciliğine kötüye kullanıyor. bakıyor ümit veriyor kendisine teklif ettirecek dereceye getiriyor sonrasında kabul etmiyor.Yani herhalde dedik kız avcı yani arkadaşları arasında bilmiyorum daha mutlu mu hissedecek kendisini yani bana teklif ediyorlar kabul etmiyorum mu demeye getiriyor anlamadım yani başka açıklamada getiremiyoruz ki e niye bakıp ümit verdi deyip durduk işte ;) Karşıma oturup inatla bakıyordu diyince de alla alla diyrz cevap yok ;)
Soran+1 yılaslında dedim ya herkes zoru sever diye o cümleyi değiştirmek istiyorum ben zoru severim kızlar genelde ilgi gördüğü yakışıklı tipleri beğenir tabi zoru seven de vardır elbette ama çoğu ilgi görmeyi tercih eder, nedenlerini yazacağım bir dahaki yoruma buraya sığmaz çünkü :) dedin ya arkadaşları arasında daha mı mutlu hissedecek diye mesela benim baktığım kişi gerçekten yakışıklı yani ama bana teklif etse bile gidipte aa bakın bu çocuk bana teklif etti demem asla
Soran+1 yılsadece bilen bir arkadaşım var başka kimse bilmiyor sadece ona söylerim
Soran+1 yılneden kabul etmem 1-ben ona belli ettim gelse şimdiye kadar gelirdi artık emin çünkü hislerimden beklemenin ne anlamı var zamanla bir şey hissedecek değil ya zaten konuştuğum tanıdığım biri değil atıyorum bugün hoşlanıyorum deyipte yarın görünce aşık oldum diyemezsin sonuçta yani demek ki hissettikleri yeterli değil 2-hırs yaptım :) tamam zor biri ama neden şimdiye kadar teklif etmedi hadi teklifi geçtim neden konuşmak istediğini söylemedi en azından konuşup beni daha yakından tanıyabilirdi
- +1 yıl
Hmm...Şimdi sen zor erkekleri seviyorum diyorsun burada hem fikiriz. Kimi kızlarda ilgi gördüdüğü tipleri sever tamam. Çocuğa bakıp ümitte veriyorsun oda 40 takla atıp yanına gideyim konuşayım bana bakıyor kabul eder herhalde diye düşünüyor. Sende zoru seviyorum diyorsun ve çocuğun zor olduğunu düşündüğün için etkilenmişsin şimdi madem zoru seviyorsun e zor çocuk sana teklif etti kabul etmem diyorsun neden baktın o zmn e zoru kabul etmezsen kimi kabul ediceksin ;) ?
Soran+1 yıl3- aslında söylediğim 2 neden benim için geçerli sayılmaz pek benim teklif ettiğinde reddetme amacım başka olacak ama şu an o kızla alakalı bir durum değildir bu kişisel hani o yüzden senin için önemli sayılmayacak sadece benim için önemli olacak bir neden yani o yüzden yazmıyorum boşuna..
kızın amacı ise iddia ,arkadaşın yakışıklıysa hırs yapmış, arkadaşlarına bakın ben onu reddettim demek için olabilir
şimdi sen benim sorularıma cevap versen olur mu başka merak ettiğin var mı senin :)- +1 yıl
1 e cevap çocuğa bakıp ümit verdin peki şöyle düşünemezmisin şimdiye kadar gelmedi diyorsun geç kaldığını düşünüyorsun ama sebepleri olabilir yani bir kızın yanına gidip konuşmak hiç kolay değil mesela ben 40 takla atarım yani bilmiyorum bayağı zor bir durum emin olma süreci var cesaret toplama süreci var yani çok uzadığını düşündün? Hissettiklerinin yeterli olmadığını da bilemezsin bence çekingen bir çocuksa cesaret toplayıp yanına gelebilmesi çok zamanını alır..
Soran+1 yılşimdi zoru seviyorum bu çocuk hiç etrafına bakmıyordu hiç ama ben bunun dikkatini çektim bakıyor falan ama bir yere kadar yani senin soruna asıl cevabım şu bu kadar bakışmak gereksiz zaman olarak söylüyorum yaklaşık 1-1,5 aydır emin ve ben ona ilgimi belli ettim zaten sürekli bakıyorum ama onun yaptığıda sadece bakmak yani bak bak nereye kadar artık bir şey yapması gerekmez mi.. hani 1-1,5 ay dedim bu süre kısa ama benim için zor olan hiç ama hiç etrafına bakmıyor demiştim ya hani işte yaklaşık
Soran+1 yıl2 ay zaten dikkatini çekmekle uğraştım ki bu benim için zordu normalde 1 haftada birinin dikkatini rahat çekersin ama bu yani hayatımda böyle birine rastlamadım ya sağa sola bakmıyor hiç :)
Soran+1 yılben sorulara cevap derken yazdıklarımı kastetmemiştim başka sorular soracağım tabi zamanın varsa bir kaç soru
- +1 yıl
Heee bak 2 ay geçmişse sıkıntı var hadi 1 kaç haftayı anlarım emin olma süreci cesaret toplama süreci vs. derim ama 2 ay çok uzun bir süre kaldı ki sen bayağı bir çocuğa reddedilmeyeceği duygusunu verip işin kolaylaştırmışsın aslında bende fazla beceremem bu tür işleri yani hakikatten 40 takla atarım sadece yanına gitmek için konuşması var birde bunun ama 2 ay sürmezdi yani ona eminim. Çok hoşlanmışsam mümkün olduğunca çabuk halletmeye çalışırım dayanamam o kdr.Başka etkenler olabilir tabi?
Soran+1 yılbenim ilgimi farkedeli yaklaşık 1-1,5 ay oldu yaptığı tek şey bakmak ama yani anlamlıda bakıyor hatta çaktırmadan da bakıyor yolda yürüken arkasını dönüp doğrudan bana baktığıda oluyor ve genelde hani birini görürsün bir saniyelik sonra önüne dönersin ve ardından tekrar o kişiye dönersin sanki onu orada görmeyi beklemiyormuşsun da o an şaşırıp tekrar dönmüş olursun ona aynen öyle oluyor genelde ama tek başınayken bakmıyor hiç yanında biri olunca bakıyor sadece aslında tek sorum olacak
Soran+1 yılhem bakıyor hani gördüğü zaman saniyelikte olsa bakıyor kesin ama aynı zamanda bir çabası da yok.. aslında doğruyu söylemek gerekirse şöyle 2 aydır şüphelidir şu son 1,5 hafta %80 ilgisi var bu kızın demiştir dün de bu kızın ilgisi var kesin demiştir herşey şu son 1,5 haftada yani
- +1 yıl
Valla belli sen baya bi reddedilmeyeceğini ve hoşlandığını çocuğa belli etmişsin yani top onda cesaretini toplayıp gelip yanına konuşucak tabi önemli birkaç etken var yanlız olman lazım hani yanına gelebileceği müsait ortamıda sağlamaya çalış işini kolaylaştırır.Dediğin gibi oda bakıyor demişsin helede dönüp bakacak kadar iyi durumdaysa çocuk ondada birşeyler vardır şahsım içn söyliyeyim kız sana bakarken arkanı dönüp kıza bakmak çok zordur yani.
Soran+1 yılbak en az şuan benden hoşlanan 5 kişi var yani ve 3 tanesi gerçekten yakışıklılar yani tipimi sen düşün ortalamanın üstündeyim ama öyle havalı bir tip değilim şimdi arkasına dönüp bakıyor dedim ya hani mesela arada bir 6-7 metre varken dönüp bakıyor yolda falan ama 2 metre falan olunca bakmıyor yani çekiniyor mu acaba ve aradaki mesafe kısa olunca bakışlarıda kısa oluyor ama biraz uzaktayken uzun uzun bakıyor hatta yolda yürürken falan 3-4 kere dönüp bakıyor bana baktığına da eminim kesin
- +1 yıl
Bu kadar ümidi bana versen o dediğin % 80 lik 1.5 haftada herhalde konuşurdum fakat yani bazı etkenler var çok önemli zaten kızın yanına konuşmak için gitmek büyük mesele birde seni doğru yerde görmesi önemli konuşabileceği vs vs ne biliyim hani yanında biri varsa o an zorlanır vs vs.
Soran+1 yılben bir süre tek takılayım o zaman bir de ona bakayım değil mi yoksa umursamıyormuş gibi mi yapayım belki aklı karışır sence ne yapmalıyım? bir de diyelim bir kız sana ilgi gösteriyor sonra birden umursamıyor ne düşünürsün daha mı çok dikkatini çeker yoksa soğur musun o kızdan
Soran+1 yılanladım ben pek tek kalmıyorum yanımda hep birileri oluyor bir de ona uzun uzun mu bakayım yoksa kısa bakışlar mı olmalı, cevap vermek istemiyorsan anlarım bak zorla cevap vermiyorsun değil mi eğer merak ettiğin bir şey varsa sor sen de
- +1 yıl
Yani birden bakmayı ilgiyi keserse ümidim kırıldı herhalde birde konuşmak için cesaretimi toplamaya vs çalışıyorsam iş daha da çıkmaza sarardı. Ya istemezse gibisinden ..
ama bilemiyorum sen ilgiyi kesersen belki ters tepki yapacak çocuk benim acele etmem lazım diyecek veya artık benden hoşlanmıyor bellli hiç konuşmayayım da diyedebilir .
Soran+1 yılpeki ben kısa mı bakayım yoksa uzun uzun mu bakayım
- +1 yıl
Yok yok ne güzel sohbet ediyoruz benden yana sıkıntı yok benim de bir kaç sormak istediğim şey de olucak. Yani uzun bakış için şöyle diyeyim bazen bana uzun bakış olduğunda hafifte olsa utanırım hani çekinirim başka taraflara bakarım falan ama kısa bakış olduğunda tekrar önüne döndüğünde benimde ona bakma fırsatım olur o git gel de zaten göz göze falanda gelirsin anlarsın. Yani şartlara göre uzun bakış ve kısa bakış arasında kişisel tercih yapman lazım herhalde.
- +1 yıl
Benim sorumda şu yani bir cafe düşün orda bir kızla karşılaştım işte hani hafif bakıştık falan sonra hergün gittiğim bir cafe olduğu için karşılaşma olasılığımız yüksek oda hergün geliyor tek sıkıntı saaatler yani onu görmem zor oluyor. Benim onunla bir şekilde konuşmam lazım onu gördüğümde, 2 şekilde görebilirim bir yanında kız arkadaşıyla oturuyordur ya da hani ayakta atıyorum tostunu paket yaptırdı gidiyor. Bu iki durumda ondan hoşlandığımı nasıl konuşark söylemeyliym ne demeliym masasına
- +1 yıl
gidip yanında kız arkadaşı var iken vaya tek iken ondan hoşandığımı hangi kelimelerle anlatmalıyım sence veya hareket halindeyken onunla konuşmam iletişime geçmem mümkün olabilir mi acaba?
Nasıl yapabilirim ne yapmalıyım kafam çok karışık bilemiyorum ki yani nasıl cümleler kurmalıyım ondan hoşlanadığımı tanışmak istediğimi nasıl anlatmalıyım vsvs
Soran+1 yılmesela sen olsan merdivenden çıkarken arkana dönüp bakar mısınve atıyorum sana ilgisi olduğunu bildiğin kız o an merdivenden çıkmıyor ama o katta duruyor ama dönüp baksan görürsün yani saçma gelebilir ama ben bunu çok merak ediyorum :) bir de yalnızken yanında arkadaşı falan yokken bakmıyor demiştim ya bu normal mi yalnızken bakmaması yani.. sen de merak ettiklerini yaz cevap yazayım
Soran+1 yılyazmışsın yeni gördüm cevap yazıyorum okuduktan sonra
Soran+1 yılkız ona olan ilgini anladı mı yoksa hiçbir şeyin farkında değil mi henüz
Soran+1 yılaslında bende de tam aksi gidip konuşmak daha kolay geliyor ama birisi gelip benimle konuşsa (hani ilgi duyduğum biri ama) daha çok zorlanırım yani demek istediğim söyleyeceklerin aslında o kadar önemli değil yani kız o an daha çok bakışlarına odaklanacak söylediklerine değil duruşuna falan, ne kadar zamandır biliyor ilgini ve onun sana ilgisi var mı sence
- +1 yıl
Yani bana karşı ilgisi var yoksa zaten cesaret edipte hani ne biliyim redddedilmeyi göze alamam gibime geliyor. Tek sorun hani masasına oturabilirim vs bilmiyorum orda söyliyeceğim sözler nasıl olmalı, orda kafam karışık yani nasıl ifade edebilriim bir kıza ondan hoşlandığımı vsvs veya masasına oturmak adına nasıl izin isteyebilirim yanında birde biri varsa iş dahada çıkmaza girer?
Soran+1 yılo kıza yakın olan bir arkadaşın olsa aslında (kız) onları görmüş gibi yapıp masaya otursa yanında da sen olsan onlar konuşurken kıza baksan sürekli yani aralıksız değil ama sık sık ona baksan mesela arada konuşmaya dahil olsan ileriki zamanlarda selam versen hiçte garip olmaz bu durum yakın bir arkadaşın var mı tek sorun o, bir de her erkek mi çekingendir yoksa sen normalden biraz fala mı çekingen birisin
Soran+1 yılmesela ben atıyorum okulda falan yürürken hiç beklemedğim bir anda karşıma birisi çıksa ve benim için hissettiklerini söylese ama o an çok heyecanlı olduğunu bana hissettirse bu çoook hoşuma giderdi bunu yapabilir misin o kız için diyeceğim ama kız sessiz biriyse kesin etkilenir ama öyle çok havalı biriyse bilemem
- +1 yıl
Yok ya ben hani biraz çekingen biriyimdir fazla da değil tabi ama biraz işte. Her erkek çekingen değil tabi ama çevremde ki çoğunlukta bu böyle diyebilirim yani. Öyle çok cesaretli hemen gidip konuşabilen girişken erkek az tabi. Birde yani cafe olduğu için anllattığın şey aslında çok güzel fikir ama hani o kızı tanıyan ekstra bir kız arkadaşı bulmak çok ciddi bir sorun okulda olsa tanıyan biri bulunr ama orda yok mlsf :S Kendi işimi kendim halletmem gerekicek mlsf. o noktada da çok zorlanıyorum.
Soran+1 yılkız nasıl biri
sana uzun bakıyor mu
sessiz sakin biri mi yoksa tam tersi mi
arkadaşı sana bakıyor mu (kızlar hani şu çocuğa baksana bana bakıyor mu der ERKEKLERDE ÖYLE Mİ kızlar bunu çok sık yapar siz ne sıklıkla yspıyorsunuz :))
- +1 yıl
Ya bu yürürken konuşma olayı çok değişik, bir arkadaş diğer bir arkadaşın gazına gelmişti ya git burada konuştun konuştun yoksa bu iş olmaz falan dedi çocuk koştu kızın peşine kız bunu çok fena tersledi tabi hal hareketleri nasıl çocuğun bilmiyorum ama kız bütün gerizekalılar beni mi buluyor falan demiş sürekli başına geldiği için mi yoksa hani ayaküstü böyle şeyler konuşunca ciddiyetten uzak olduğunu falan mı düşündü onuda bilemiyorum. Onun için korkuyrm birazda ciddi olmadığımıda düşünebilr ?
- +1 yıl
Ben hani biraz daha tatlı cana yakın sevecen kızlardan hoşlanırım hani tatlı güzelde bir kız sessiz sakin biri zaten çok hareketli kızlarda pek hoşuma gitmiyor. Hani hiç arkadaşı bana bakıyormu dikkat de etmedim mlsf. Valla ben hiç şahit olmadım erkeklerde hani baksana bana bakıyor mu falan çünkü direk bakıyorlar herhalde ondan :)
Soran+1 yılbüyük ihtimalle kız ya başkasından hoşlanıyordur ya da konuşan arkadaşı pek sevmemiştir mesela ben de demiyorum her konuşmak isteyeni dinlerim diye hatta sevmediğim biriyse konuşma sakın der uzaklaşmaya bile çalışırım ama diyorum ya benim hoşlandığım kişi teklif etse kabul etmem diye böyle bir şey yapsa o an ben de heyecanlı olurum tabi çünkü hiç beklemediğim bir anda bir şeyler hissettiğim kişi karşıma geçti ve benimle konuşmaya çalışıyor yani o durumda kabul ederdim heralde
Soran+1 yılbende geç yazıyorum sen de kusura bakma lütfen :) yani bunu kızlar sık yapar yani ben de yapmıyorum ama utangaçlar yapar genelde onun arkadaşına bakmamanı anlıyorum çünkü ben de ne zamandır baktığım kişinin yanındaki arkadaşına bir kere bile baktığımı hatırlamıyorum ona bakmaktan etrafa bakamıyorum zaten yani uzun uzun bakmıyorum ama o bakınca önüme dönüyorum falan bir keresinde göz göze geldik ben baktım bunun önüne dönceği yok yani bir şey hissetmese hiç bakmazdı değil mi uzun uzun
Soran+1 yılbüyük ihtimalle kız başka... diye başlayan yorum şu reddedilen arkadaşının konuştuğu kız içindi bu arada senin hoşlandığın kız için değil yanlış anlaşılmasın
Soran+1 yılmesela şu aniden konuşma meselesini biri bana söylese derim çocuk umursamıyor bir an önce söyleyeyim olsun bitsin derdin de diye düşünüyor derdim belki de benim aklımda canlandırdığım konuşma farklı olduğu için yani dediğim gibi karşımdaki heyecanını belli etmeli konuşurken öyle bir anda cesaretini toplayıp geldiği belli olmalı hazırlık yapmadan geldiğini anlamalıyım
- +1 yıl
yani öncesinde kız senden hoşlandığını belli etmiş ise yani bir şeyler var ise o şekilde ayaküstü konuşmakta da bir sakınca yok heyecanlıysa erkk daha etkileyici olr diysn. ben şöyle düşündm hani kızın yanında bir kız arakdaşı olabilir oturuyolardır cafede işte sizinle biraz konuşabilr miyim vs derim arkadaşından da rica ederim biraz müsade edebilirmisin falan diye hadi herşey yolunda gitti diyelim oturduk sonra neler söylemeliyim sence yani nasıl ifade edebilirim kendimi, ondan hoşlandığımı vs.
Soran+1 yılbak mesela bu kız cafedeyken çalışanlarla anlaşıp hesabını ödesen kızın, kız hesabı ödeyecekken çalışanlar söyler zaten birinin ödediğini kız da çalışanlara sorar zaten onlar söyleyince kim ödedi diye sonra kız gelip sana parayı vermeye çalışır sende kabul etmezsin tabi ki onun yerine kıza bana borcun olsun işte atıyorum o cafede bir şeyler içmeyi teklif etsen (hani bana kahve falan ısmarlarsın ödeşiriz gibisinden) bunu yapabilir misin
Soran+1 yılonu en başta söyledim sana o an ne dediğin önemli değil içinden gelenleri söyle şimdi sana bir soru soracağım cevabı kendin vermiş olacaksın bir kız senden hoşlanıyor diyelim gelip seninle konuşacak o an sana ne söylemeli yani eminim sen de hissettikleri neyse aynen onları söylesin diyeceksin değil mi sen de öyle yap illa bir şeyler katmak istiyorsan onu ilk gördüğün zamandan ve o an hissettiklerinden bahset
- +1 yıl
Senaryo muhteşemdi valla tebrik ediyorum.Gerçekten güzel keşke uygulayabilsem :). Yani senin tavsiyen hissettiklerini söylemen yeterli olacaktır. Karşındaki de senden hoşlanmışsa zaten sözlerinde öyle çok bir anlamı yok gibi ama dimi? ya ben kafaya takmışım gidip masasına konuşucam illa :) Bir de bu gidiyim masasına aniden konuşayım söyleyeyim mevzusu sence ciddiyetten uzak mı yani yanlış anlaşılmaya müsait mi illa bir arkadaş mı tanıştırmalı veya senaryolar mı geliştirmeli :S ?
Soran+1 yılo an ki hareketlerine bağlı yani ne bileyim beni etkilemezdi bu ama onu etkiler belki bilemeyiz hani masaya gidip konuşmak ayaküstü konuşmak gibi geliyor bana seninde dediğin gibi biraz ciddiyetten uzak yani tabi bence o kız için ne ifade eder bilemem
Soran+1 yılher şekilde uyar bana yeter ki gelsin :D
sessiz bir ortam bak bu önemli ortam sessiz olmalı kesinlikle ve çok aydınlık olmamalı ne alaka deyip geçme farkında olmasak bile psikolojik açıdan büyük etkisi olan ufak detaylar bunlar
direk bana neler hissettiğini söylesin cümleler önemli değil sadece o an aklına gelenleri söylesin yeter ve başkasına bakmasın bana baksın ama bence sürekli gözlere bakmasın yani 10 sn gözlere bakıyorsa 2-3 saniye gözlerini kaçırsın sürekli bana bakmasın
Soran+1 yılnedense sürekli bakılması beni sıradan hissettiriyor sadece bana odaklandığını hissettirmeli yani şu 2-3 sn başka yere baksın ama başkasına bakmasın kesinlikle rasgele etrafa falan baksın bir şey yapsın ne bileyin yere baksın daha iyi :D ve bak heyecanlı olduğunu hissetmek isterim çünkü bu onun bana değer verdiğini gösterir sıradan birisi olsam neden heyecanlansın ki değil mi ben taktım bu heyecan konusuna :D aslında bir an da söylemesini de beklemiyorum ondan yani söylesin yeter ciddiyim :D
Soran+1 yılbir de sen o kız tam cafeden çıkacakken sen de çıkıyor gibi yap kış sonuçta kapılar kapalı oluyordur büyük ihtimalle yani o çıkacağı sırada sen de çıkıyor olacağın için kapıyı açabilirsin ona ya da o tam çıkacakken sen giriyor olabilirsin tesadüfen hani :D
Soran+1 yılevet kesinlikle doru anlamışsın :) ama nedense herkes karşı taraf için en ufak şeylerin bile sorun olacağını düşünüyor.. yani şu an sen değil de o kız seninle konuşacak olsaydı o düşünüyor olacaktı şuanda ben ne diyeceğim ne konuşacağim diye
Soran+1 yılben konuşmak istesem sence ne diyebilirim yani artık onu reddetmek yok aklımda :)
Soran+1 yılciddiyetsizlik.. kendin gidip rica etmelisin
- +1 yıl
Valla ben şahsım adına düşünüyorum bir kızın hani benimle konuşmak için cesaretini toplayıp işte karşıma çıkıp benimle konuşması bir kere çok etkiler ama h�l ve hareketleri konuşurken büyük önem taşır zaten benimle konuşmasından öncede görmüşümdür atıyorum bakışmışızdır oda bunu hissedip gelmiştir yani iki tarafında rızası vardır önemli nokta konuşma noktası olur çünkü genelde erkek gider Türkiye'de böyledir.Tam tersi bir durum olduğunda biraz yanlış anlaşılada bilirsin. Bunun için...dvmı gelıyo
- +1 yıl
Bunun için konuşurken tabi hal hareket byk önem kazanır yani tamam seni çok etkileyici bulabilir ama tamam veya hayır demesi o anki sıcaklığa elektiriğe bağlı olucaktır bence. Atıyorum yani böyle bir hareketlerde ben kendi adıma konuşayım sen yanlış anlama, o güzelliğinden etkilendiğm kızın benim yanıma gelip benimle konuştuğu anda yani kaba bir tabir ama bir kaşar gibi samimiyetsiz, ciddiyetsiz hareketler sergilemesi direk soğutur ve uzaklaştırır beni onun dışında söylediğin sözler çk önemli dğl...
Soran+1 yılciddi biriym zaten onda sıkıntı yok ve şimdiye kadar kimsenin ayağına gitmedim gitmem de ama nasıl desem o an şeytan dürter giderim öyle biriyim o an aklıma eseni yaparım yani ve nedense ben hep bir kız erkeğin yanına giderse erkek o kızı basit görür diye düşünürdüm yani tam aksi öyle mi cesaretli bulur o kızı ama diyelim ilişkimiz başladı ileride bu durumu yüzüme vurur mu aslında gideceğimi sanmıyorum ama dedim ya o an olur da bir anda gidersem diye :) ve neler söylesem etkilerim onu
- +1 yıl
Ben eğer öncesinde bir karşılıklı hoşlanma durumu var ise, hani bir türlü konuşmak isteyipte konuşamamışsam ve o gelmişse evt cesaretli bulurum. ama atıyorum konuşurken ki hal ve tavırda bir şey sezersem yani basit te görünebilirsin tavır hareket çok önemli. Valla eğer iki tarafında olluru var ise hissediliyorsa bu açıkça, sen ne söyleyeceğini bilirsin zaten söylediğin her olumlu söz erkeği dahada mutlu edicektir.Ama şunuda söyleyeyim karşındaki zibidinin biriyse hiiiç bulaşma zibidiyse ...
Soran+1 yılzibidinin teki değil eminim kendi halinde biri tanımıyorum tabi ama iyi biri yani bu belli ve tek korkum basit görünmek yani dediğim gibi gitmem zaten asla ama kendimi biliyorum o an ne yapacağım belli olmaz benim :) bir de çaktırmadan bakıyor arada bu ne anlama geliyor yani sence olumlu mu olumsuz mu
- +1 yıl
Kendi halinde biri diyorsun yani çekingen biri olabilir. O yüzden eğer iki tarafında oluru varsa senin ilk adımı atmanda ben sakınca görmüyorum. Çaktırmadan bakıyor demek :)) gerçekten çekingen birisine benziyor ne biliyim bana öyle geldi. Öyle erkekler var ki trene bakar gibi bakıyorlar buda bir gerçek :) Valla çekinir bende çaktırmadan bakardım gibime geliyor biraz .
Soran+1 yılkesinlikle trene bakar gibi bakmıyor yani hatta bazı bakışları var ki resmen bak sana bakıyorum artık bana bir adım atsan der gibi ama dediğim gibi bazen de bakmıyor bile ya ben aşağıda bir soru sormuştum cevabını hatırlamıyorum tekrar soruyorum o yüzden sen o çocuğun yernde olsan ve tek başına olsan yanında kimse olsa yine bakar mıydın yoksa bakamaz mıydın o an
- +1 yıl
Valla hani hal tavırdan belli ediyorsa çekingen ve çok girişken biri değilse baktım sen gelemiyeceksin ben geldim falanda dersin şakayla karışık, benim yapımda biriyse ben basit görüceğini de zannetmiyorum. Hatta keşke o bir adım atsa falan diye düşünürdüm.O da çok zor oluyor mlsf.
Soran+1 yılaslında mesela bakması için sağa dönmesi gerekiyor tam karşısında olmuyorum çünkü ama karşısında olunca hani demiştim ya bakıyor önüne dönüyor şaşırıp tekrar bakıyor sanki mesela bugün öyle oldu baktı önüne döndü sanki beni görmeyi hiç beklemiyomuş gibi bana baktı ve yalnızdı ama yanında arkadaşı varken başını çevrip bakıyor hani arkasındayken bakmıyor ama sağında ya da solunda falansam bakıyor dönüp
- +1 yıl
Valla ne güzel işte bakıyorsa umut var biraz daha sabret baktın olmuyor, bir türlü konuşmuyor sen şansını denersin sonunda ölüm yok ya. O da nasıl bir çocuktu yav sen hakikatten ona reddedilmeyeği duygusunu vermişsin belli valla ben dayanamaz konuşurdum bir şekilde hakikatten.Çünkü onunda bakışlarından oluru olduğunu bilmek insanı rahatlatır işini kolaykaştırır. Sen sık sık görüyorsun onu sanırsam bende sık sık görüp emin olabilsem...:S Gerisi gelir birşekilde ama işte
Soran+1 yılsık sık görmüüyorum da aslında biraz ben zorluyorum sık sık görmek için :)
Soran+1 yılinşallah her şey gönlünce olur benim şimdi çıkmam lazım bir gelişme olur ya da aklına takılan bir şey olursa yaz mutlaka yardımcı olmaya çalışırım :)
niye ağlamak istersin ya arkadaş link kesin izlemelisin
027 Yorumla
Soran+1 yılkonusu güzel birazdan izlemeye başlacağım önerilere bakayım biraz daha ama kesin ilk bunu izleyeceğim
Soran+1 yılbaşka öneriniz var mı film zevkiniz iyi gibi
Soran+1 yılpeki :)
Soran+1 yılhepsini izledim :)
Soran+1 yılizlemiş olabilirsin çoğunu izleyip izlemediğini bilmediğim için yazıyorum yine de momento, the game, into the wilde, ben x, eyes wide shut, the pianist, pulp fiction, requiem for a dream, the prestige..
Soran+1 yılrica ederim :)
Soran+1 yılben sadece teşekkürünüz için rica ederim demiştim yani diğer kısımla ilgilenmiyorum zaten :)
Soran+1 yılaslında bir kaç yabancı dizi önerseniz fena olmaz
Soran+1 yılpreson break güzeldi evet onu izledim ama TBBT pek sarmadı beni izlemeye başlamıştım pek izlemedim aslında 2 bölüm falan izlemiştim belki de erken vazgeçtim :)
Soran+1 yılkyle xy pek iyi değil bence başlardı iyiydi ama sonradan sıkmaya başladı, chuck güzeldir, nikita'yı hiç duymadım açıkçası.. üniversiteye gitmiyorum lise son
Soran+1 yılteşekkür ederim, o konuda şüpheniz olmasın :)
Soran+1 yılsadece sizi değil kimseyi eklemiyorum daha doğrusu netten tanıştığım kimseyi sadece konuşmak için olsa bile.. ama merak ettiğim bir şey var hangi üniversiteden mezunsunuz ve bölümünüz?
Soran+1 yılsizin adınıza sevindim :) iş hayatınızda başarılar, kendinize iyi bakın..
Soran+1 yılŞu an şoktayım. Soruyu soralı ne kadar oldu hatırlamıyorum tahminen 4 yıl falan. Aşağıda yeni yorum geldi ben de şöyle bir bakayım o zaman kim ne demiş falan diye derken gördüm yorumunu. bu filmi izlemiştim dediğin gün ve o günden beri güzel film var mı diyene ilk bunu diyorum ki ben , iddi anlamda sayısız film izlemiş biriyimfakat bu filme özellikle sonundan dolayı bayılmıştım. Ama oyunculuklarda mükemmeldi. Ya hiç aklıma gelmezdi seni bulacağım. Sen önermesen elbet izlerdim ama daha geç izlerdim. Ya gereksiz uzattım ama bu filmin bende yeri ayrı o yüzden :) ve çok teşekkür ederim :*
Gizli Üye(30-35)+1 yılbeni unutma- türk filmi olanı ama mert fıratla açelya devrim yılhan oynuyo ben bunda baya ağlamıştım
eğer izlersen sonra yorumlarını bekliyorum01 Yorumla
Soran+1 yılyerli hiç izlemem bu film tv.de oynamıştı ama o zaman izlemiştim ama beğendiğim bir film değil
+1 yılŞurada tam liste var.
11 Yorumla
Soran+1 yılhemen bakıyorum teşekkürler +!
500 day of summer - a walk to remember romantik dram---------- - ocean serisi pokerli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılaşkta ve savaşta,pearly harbor bunlar hem savaş hem aşk filmi bilmem ağlarmısın ama etkileyici duygusaldırlar.
02 Yorumla
Soran+1 yılaşkta ve savaşta yazdım bunu izleyeceğim mutlaka diğerini izledim zaten, teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılizle güzeldir.gerçek bir hikaye ayrıca.rica ederim.
aç da çanakkale filmini izle. ama siz bunlara ağlamazsınız dimi
21 Yorumla
Soran+1 yılizledim ama o filmde eklemeler vardı ağlayıp ağlamamaktan bahsetmiyorum da beğenmedim yani nedeni de senaryo olduğu gibi yansıtılmadığı için haliyle insan izlerken filme odaklanmak yerine sıkılıyor
+1 yılONE DAY güzeldir the notebook da güzel ama one day şiddetle tavsiye ederim.
04 Yorumla
Soran+1 yılizledim güzeldi ama ağlamadım başka önerin var mı
- +1 yıl
ona ağlamadıysan zorlama kendini. yeşilçam derim VESİKALI YARİM derim.
Soran+1 yılyerli olmasın ya
- +1 yıl
kır ön yargıları ted izle tam senlik :D
ask değil ama umut diye yerli bi film var ağlamakdan helak olacagın... onu tavsiye ederm
14 Yorumla
Soran+1 yılneden dostum yabancı pek bilinmeyen ama gerçekten çok duygusal bir film istiyorum sadece çok mu şey istiyorum :)
var bitane bollywood yapımı gerçekten güzel ismi .Black. tavsiye ederım çok etkileneceksin..
01 Yorumla
Soran+1 yılizledim gerçekten etkileyiciydi ama çokta değil..
+1 yılAğlar mısın bilmem ama oturduğun yerde lobut yutmuş gibi kalırsın: Perfect Sense
02 Yorumla
Soran+1 yılyorumlarına baktım filmin ama çoğu kişi beklentilerimi karşılamadı ya da güzel değil aşktan çok yalnız ölmek istemeyen iki insanı anlatıyor demiş ama sen ısrarla izle dersen izleyeceğim kararsız kaldım çünkü
- +1 yıl
İzle sen izle. Biliyorsun memlekette herkes teknik adam, herkes siyaset gurusu, herkes Atilla Dorsay ;)
+1 yılCengizhan,dalga geçmiyorum dünyadaki tek liderdir kadınına o kadar şeye rağmen o kadar sahip çıkan
01 Yorumla
Soran+1 yılizledim
Gizli Üye(30-35)+1 yılkesinlikle A Moment To Remember romatik dram dedimi bu film ve beni unutma filmi bambaşka salya sümük ağladıgım filmlerden
10 YorumlaYa şu Evim sensın izlemedim. Sinemaya bilet alamamıştım dışarı çıkınca herkes ağlıyordu. dur izleyeceğim bakalım neymiş bu kadar ağlatan
00 Yorumla
+1 yılmy sasy girl ün kore versiyonunu izlemediysn o filmi izledim deme bana..
04 Yorumla
Soran+1 yılizledim 2 versiyonuda
- +1 yıl
Aşk Sarhoşu Love And Other Drugs diye geçer..çok iyi film..biraz cinsellik var ama bahsettiğin cinsten
Soran+1 yılizledim :)
- +1 yıl
sen kendine film çek :) yok senin izlemediğin
+1 yılneden mazoşist misin komedi filmi izlesen daha iyi olmaz mı gülersin ağlamak yerine
03 Yorumla
Soran+1 yılbir kaç komedi önerir misin ama yerli olmasın ve çok bilenen olmasın ünkü izlemişimdir muhakkak ama lütfen saçma bir film olmasın gerçekten kaliteli bir film olsun
- +1 yıl
arkadaştan öte, grown ups, liseli polisler, harold ve kumar serisi, benim oğlum, ayı ted, yeşil yaban arısı şimdilik aklıma gelnler bunlar inşallah beğenirsin içinden bi kaç tane ağlamak yok hayat yeterince zor zaten gülmek için çabalayalım lütfen :D
Soran+1 yılyeşil yaban arısı onu izlemedim sadece izleyeceğim mutlaka
Aynı yıldızın altında'nın romanını okumadıysan filmini izleyebilirsin..
00 Yorumlapokerli film istiyosan 21 poker olmasa da blackjakle ilgili kumar sonuçta güzel filmdir :)
01 Yorumla
Soran+1 yılizledim onu güzel filmdi
+1 yılbence ağlamak istiyosan hint sinemasına yönel harbiden ağlatıyo yaaa
10 Yorumla
+1 yılek villain ağlarmısının bilmiyorum ama ben 2-3 kere izledim çok beğenerek
00 Yorumla
+1 yılBu kadar film izleyen biri olarak bana birkaç öneride bulun o zaman, ağlamak istiyorum :D
00 YorumlaBence kaplumbagalarda uçar onu izle ben aglamıştım şahsen..
00 Yorumla
+1 yılbir milyonerin ilk aşkı şahsen filme ağladığım kadar hiç bişeye ağlamamıştım
00 YorumlaAşk Şimdi ve Aynı Yıldızın Altında
01 Yorumla
Soran+1 yılizledim aşk limdi güzeldi de diğerini beğenmedim ya
+1 yılmazoşizmin feminen versiyonu.
12 Yorumla- +1 yıl
mmm <333
çok mu mutlusun da ağlayasın var.
04 Yorumla
Soran+1 yılbaktım mutlu olamıyorum batmışken tam batayım dedim
Soran+1 yılçay sevmem ben :) tamam iğrençti :) ama gerçekten sevmem neyse :) aslında demek istediğim mutlu olmamak değil de ne mutluyum ne mutsuz ne en dipteyim ne en üstte
seven pounds- will smith
24 Yorumla
Soran+1 yılizledim yani bilinen filmler olmasın diye özellikle yazdım ama... :)
ask tesadüfleri sever, incir receli
00 YorumlaYabancı :The Noteboook
Türk: İncir Reçeli01 Yorumla
Soran+1 yılsoruda notebook falan demey,n demiştim tamamını okusaydınız keşke
21 tatlım kesın izle :)
06 Yorumla
Soran+1 yılizledim :) yani sonuçta böyle bir soru sorduğuma göre izleyecek film bulamıyorum bu alanda demektir ve 21 iyi bir film bilinen bir film yazmadan öce düşünelim lütfen :)
Soran+1 yılteşekkür ederim şekerim izleyeceğim mutlaka :)
Soran+1 yıltamam şekerim onları da izleyeceğim :)
A Walk To Remember
August Rush
The Mist03 Yorumla
Soran+1 yılhepsini izledim de the mist filminde neden ağladığını düşünüyorum hala :D
- Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı.
+1 yılniye kendine eziyet etmek istiyosunki
00 Yorumla Bir milyonerin ilk aşkı
00 YorumlaLEON yaz izle bacım tam sana göre
03 Yorumla
Soran+1 yıldostum bak bilinen film olmasın diyorum yani oraya bir kaç tane yazdım ama hepsini yazamam sonuçta izledim yani hatta duygusal filmleride geçtim artık izleyecek film bulamıyorum kaldı ki leon'nu izlememiş olacağım
Soran+1 yılkardeş izledim diyorum inatla tekrar mı izle diyorsun yoksa fgbjşlh :D
derdin ne dki;acı çekmek istiyorsun? :D:D
02 Yorumla
Soran+1 yılişte derdim yok biraz dertleneyim diye :)
Bin Jip
Sad Movie
Daisy
More Than Blue11 YorumlaAglamaktan gozleri sisiren o filmi buldun mu?
013 Yorumla
Soran+1 yılhayır :D ama izlediğim güzel filmler vardı. romantik film pek sevmem soru uzun ne yazdım pek hatırlamıyorum belki de romantik film istedim :D love rosie güzeldi mesela.
ve salakça gelebilir ama transcendence filminde bir kötü oldum kadının yerine koydum bir an kendimi ama film boyunca değil adamla konuştuğu ilk zaman sadece (eğer izlersen ne demek istediğimi nlayacaksın :)) eminim kimseyi etkilememiştir o film fakat şu zamanlar ruhsal durumdan da olabilir etkilendim belki 1 ay sonra izleseydim bu ne saçma film bile diyebilirim öyle bir film.
Soran+1 yılKime yazdığım yorum o merak ettim :D
Soran+1 yılSen nerden buldun ya bu soruyu bensoralı 4 yıl falan olmuş yorumlara bakınca izlediğim bir filmden çıkardım 4 yıl olduğunu brova valla :D
Soran+1 yılŞu çoookuzunyazışmışım biriyle onu okudun herhalde fena oldum bir an :/ ne günlerdi ya o yazışmadan kısa süre sonra çocuk tanışmak istedi kabul etmedim ahahahaha ama hala çocuğu stalklıyorum off ya çok etkisinde kaldım ben onun düşün farklı şehirlerdeyiz okullardan dolayı bütün hesapları kilitli ama ben mal gibi hala kilitli hesaba bakma derdindeyim ne ara bu kadar mal oldum ya :D umarım aynı yorumdan bahsettim :D senin durum nedir?
- +1 yıl
Ben de ayni durumdaydim aglatacak filmi ararken yazini buldum.. yorumlari okurken de durumu gordum benzerligi gorunce gulmekten yarildim :) 7 ay oldu ilk 3 4 ay yolda karsilasmayla gecti sonra adini ogrendim sans eseri, stalklamaya basladim ama bir cesaret konustum da... malin biri cikacak diye ödüm kopuyo :D
Soran+1 yılAaa tanıştın yani? Ben bunu sorarken lise sondaydım aralık ocak gibi falan olması lazım o zaman adını öğrenmeşeklim bile komediydi :) benimki aşk değil hoşlantıydı ama aklımda kaldı öyle sanırım çok huzur verici bulduğum için tanımıyorum ama öyle hissediyorum hala yani kaba biri değil çok sade çok tatlı biri olduğunu düşünüyorum hala ve imkansız ama öyle açar bakarım fotoğraflarına yorumlarım kendimce aa kilo almış aa saçları uzatıyor herhalde falan diye :D
Birde benim ilgim varken ilk başta bu bir kızla çıkıyordu hiç unutmam içime oturmuştu sonra benim ilgimi farkedince bir baktım ayrılmıştı. Y böyle anlatıyorum ama kimse bilmezdi sadece 1 arkadaşım biliyordu çokta anlatmazdım ona içimde kalmış işte :D :Dsenin durum nasıl onun ilgisi var mı sence.
Aa bak romantik bir film önereyim sana kime dediysem ağladıklarını söylediler :) gerçi dram daha ön planda ama now is good izle bence :) birde
Soran+1 yılLove rosie ditecektim ki onu yazdığımı hatırladım. Ağlamazsın ama güzeldi filmi izlerken sürekli e imkansız artık deyip durdum hep bir b. kluk çıktı sadece kızın kısa saçını hiç beğenmedim filmde o sinirimi bozmuştu (izlersen anlayacaksın).
Romantık vs romantik komedi sevmem ama güzeldi bu iki filmde :)
Soran+1 yılnasıl yani çocukla tanıştın ama tanıştığını unuttun mu? ben mi yanlış anladım
lise sondaydık ve o zamanlar okul bitecek herkes üniye gidecek farklı şehirler olacak yürümeyecek vs. ama tek neden bu değildi ben hoşlantıya yakın bir şey hissediyordum fakat birazda tskıntı olduğunu düşünüyordum çünkü bir kaç kişi daha vardı tanışmak isteyen ve hepside tip olarak ondan iyiydi (karakter olarak bilemiyorum tabi oda önemli) ama sadece biriyle konuştum bu kişlerden sırf belki biraz kafam dağılır diye ama yok baktım ki o diğer kişi yanımdayken bile okulda gözlerim onu arıyor dedim ben b. ku yemişim :D bu beni önemsemedikçe ben deliriyordum tabi :D sonra oda tanışmak isteyince anlık oh be dedim ve istemedim (ortak bir arkadaş demişti tanışmak istiyor ama utangaç biraz falan çekiniyor demişti) ve ben bir taktik uygulamıştım biraz o işe yaradı bence yani gerçekten ilgisi olduğundan değil de bence onunkide biraz hırsa dönmüştü bazen aklıma gelince bir gün bile olsa onunla zaman geçirmek isterdim
Soran+1 yıldiye düşünüyorum bazen uzuuuun süre aklıma gelmiyor ama onu ilk gördüğüm anı da ilk heyecanlandığım anı da ilk göz göze geldiğimiz anı ve son görüşümü bile hala hatırlıyorum. ama hislerine hiç bir zaman inanmadım dediğim gibi bence yaptığım o ufak taktikten kaynaklı hırsa dönüşen bir şeydi onunki de. soruna cevap olmadı belki de ama bir de şu vardı ciddi anlamda kendimi kolay kaptırmam biriyle çıkmam çok zordur. liseydi kabul çocukluk biraz ama etkilenmiştim işte ve düşünüyorum da etkilenilmeyecek gibi değildi çok iyi bir tipi yoktu ama ilk gördüğüm zaman bile gözümü birkaç saniye alamamıştım :/
- +1 yıl
Yaa ben bir kac sene evvel bir yerde tanismisim.. o zamanlar da gozume kestirmistim ama bir daha gormedim.. yillar sonra bir kafede ardindan yolda sonra da bizim Kantinde gormeye basladim tabi o cocuk oldugunu hatirlayamadim.. bendeki de takintiya donustu sanirim Ama yapacak biseyim yok gormeyi birak aklima gelince bile boyle Mutlu oluyorum ki gordugumde icime yildirim düşüyormuş gibi oluyo hayatimda ilk defa boyle aptalca bir duruma dustum engelleyemiyorum da 😒 keske icinde biseyler kalmasi yerine Konussaydin..
Soran+1 yılBazen bende keşke diyorum ama pişmanda değilim 😁😁 yinede umarım benim duruma düşmezsin ☺
+1 yılhaase toh phasee hint filmi gerçekten çok iyi
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
v for vandetta, green mile, babam ve oğlum
02 Yorumla
Soran+1 yılbilinen filmler olmasın diye özellikle belirttim ve v for vandetta'da nasıl ağladın çok duygusal olmalısın yani hangi sahnesine ağladığını bile tahmin edemiyorum
+1 yılDerdin ne senin :))
03 Yorumla
Soran+1 yılmanyağım :D
- +1 yıl
Saçmalama yazık etme öyle kendine.. Ama duygusal bir film dersen Angel 'i izlemelisin.. İspanyolca dır ama tr alt yazısı da var.
Soran+1 yılbir sürü angel diye film vardır şimdi bir de ispanyol yapımı olunca google öncelikli olarak ispanyol yapımını göstermiyor bir de kısacası link atabilir misin :D
unutma beni
00 YorumlaSıcak kalpler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
Saw 300 Yorumlakill bill vol 2
00 Yorumlaumut diyorum...
00 Yorumla- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar