Karısının ütülediği gömlekle metresine giden erkekler için ne düşünüyorsunuz?

Bir kadın o kadar emek verirken her şeyini adarken nasıl bir erkek erkek olduğu için aldatma hakkının olduğunu söyler, açık ve net erkeklerin yüzde sekseni belki doksanı aldatıyor.
Kadınların da aldatanı çok ama bir erkek kadar yoklar abi, dindar olan eş diye nikah kıyıyor diğeri metres ve buna hakkı olduğunu düşünüyor!
Halbuki kadın aldatsa öldürecek.

Gerçi erkekler üzüleceklerini bile bile ediyorlar da insan değilmiş gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
fazla dokundu sanırım
Karısının ütülediği gömlekle metresine giden erkekler için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla