AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Güzel bir kız.Ama erkekler daha çok onlarla ilgilenen,güzel ve zeki kızlara aşik oluyolar
aşık olurmuydum bilmem ama her pozisyona rahat gelir ufak tefek diye düşünürdüm ;)
selam benim için hersey kesinlik arıyorum bulamıyorum burta karsıma cıktı google yazdım burası cıktı
05325134405 aratanısalım ali
bana dayanabilir mi bimiyorum... boy 1 80 gerisini sen düşün... :)))
dayanamaz :)
bende aynı seyi dusunuyorum buyuk cunku :)
aşk bu inan ne kiloya bakar ne boya ne posa.. geldi mi olay bitmiştir :))
ama kısa gördüğün birini kardeş olarak görürsün aşk duyguları depreşmez
Ne saçma resim bile yok 99 tane erkek atlamış soruya.
17 kilo fazlan var. ver. 150 ye 30 kaldinmi tamamdir
olurdum .
Sürekli güncelliyorsun, sabırsızsın. Evlenmem :D
ne güzel işte capcanlı heycanlı :D
Neşeli, sevecen biri gibisin :D Evlenmem dediğime bakma. Mümkün olsa hemen seni kendime alcam :D
Dış görünüşe aşık olunmaz,beğenilir.
tamam senın için sorumu değiştirıyorum begendinmi :))
Sevimli birisine benziyorsun :)
bukadarmı yahu :)))
aşk bedene indirgenmiş yanarım yanarım ona yanarım
sen neye bakıyosun sorması ayıp :)
senın dediğin şey hoşlanmak..aşkı büyüyünce anlarsın daha yaşın küçük..senin baktığın yere bakmadığım kesin::)
;))
hadi ordan be bakmazmısmıs bi kıza aşık olun ondan daha güzeli gelip size teklif etsin azınızın suyu akar
bir ergenim hazin çığlıkları...tamam ole doğru diosun..en güzel sensin
ekledim kabul etsene
bi git
yahu bi kabul etsene bişey sorucam silersin yine :))) korkma zararsızım he bu arada beni reddeden ilk erkeksin arkadaslığımı kabul etmen lazım bu küçük ergen kardeşine yardımcı olmak istemezmısın :)
Oha kibrit kutusuna koy at cebine:/
yahu sen çocuğunla ilgilensene :)))
O benim yeğenim çocuğum değil evli değilim ben kısmetimi kapama:/
31 ine kadar ewlenemediysen kısmetten söz etme :))
Çok ayıp niye rencide ediyonki çok ayıp şişkosun işte şişkoooooo
kibrit kutusuna benzetirsen böyle rencide olursun işte :))
Çubuk kraker kadar boyu var:/
adam sana iltifat emiş yaptığına bak.
herkes ben mi
incelikten anlamayan minyon bu
1 metro boy 50 kilo boy mu
tamam sen sus :D
bence de karşılıklı konuşmamız için tabure lazım sana o yüzden konuşmasak daha iyi :D
:))) sen uzunsan benim sorunum değil ıyy iğrenç :D
haklısın çok zor durumdayım napacam bilemiyorum. kızlarda hiç yüzvermiyo uzunum diye 190 boymu olur diyorlar... nolu bi yol göster skldjgjkskgjssdkfs :)))
çekmen lazım :)) gözlerin renklimi senin erkekde en nefret ettiğim nokta :D
evet hemde yeşilmi mavimi belli olmuyor :( çok kotu herşeyim ya hiçbişeyim iyi değil sdsdkjgjksdhiç kimse beni semiyo :D:D.Dasd
siyah lens kullan 1.70 e kadar çek sana talibim :)))))
üstüme gelme yinede ben seni almam sd.f.Sdlkşsdhd
benim gönlümü alan almış sanada izlemek düşer :))))
ben mi yanlış okudum acaba bi önceki mesajı aynı zamanda da anlayışsızım :((((
böyle almam gibi ifadeler kullanırsan şekil değiştiririm ben :)
zorla kabuletirecen yani :D kafaya taktın...
tırstım kızların erkekleri cinsel obje olarak görüp hemen saldırmaları çok kötü :(
utanmasan iftira atıcaksın yaahu iyigeceler :))
det istemiyorum zorluyo ya
Anahtarlık gibi çok tatlı yha<3
2 hafta öncede aynı şeyi yazmıstın biraz üretken ol yahu
öyle deme anahtarlık iyidir, heryerde taşırsın, yanından ayırmazsın ve hayatın karşına çıkardığı kapıları açar. neden öyle diyorsun midillim..asdsaasd
bir anahtarlık her kapıyı açmıyo canım inanmıyosan dene :)
anahtarlık kapı açmaz zaten, anahtarlığa taktıĞIn anahtarlar kapıyı açar...asdfghj
çevir kazı yanmasın
:D senin ruhsal problemlerin var
beni çözen ilk erkeksin :)
Güzel bir vücuda benziyor.
İdealimdeki boy.
boy kac?
1.90
:))) idealindeki boymu kardeşim diye yanında gezdirirsin :)
Hayır. Kardeşim (kız) 1.82. Kısa boylu kadınlardan hoşlanıyorum.
memelerden bahsetmemişsin
güzel şeyler ifade eder, eğer içi de güzelse
içi daha bi güzel :)
o zaman, Allah sahibine bağışlasın ;)
boydan kaybedıoz ya cocuk 174 :))
bişi olmaz. ben 176 benimki 155 :D
benden 24 cm kısa, eminim yakışırdık ^^
Sarilinca beline gelir la ahajshaks
Sicak havalarda tak sapkayi cikar omzuna ahahahah
Eline de bir balon, dadindan yinmez <3
ajajsksjsjshsksksha
bi insan bukadarda rencide edılmezki be kardeşim .)
etmedim yakışırdı dedim neymiş demek herkesin kendine uygun alıcısı olabiliyomuş bıcır
ölçtüm ben omuzlarına gelio otobüste falan başını da koyuyor ço ergonomik<3
rencide eden kupakızı :)) cevize olan ilgimm arttı şimdi cok olumlu şeyler soyluyo :)) hemde ölçmüşş :))
küçücüğüm her seyim=)
of kızım bi sus ya bize ne senin sacindan basindan!
1.50 mi? ilkokula mı gidiyor bu kız. çöpe at.
nede bu ben değilim demıyorsun..
yapmayın.
ben olmasam nıye sorıyım
gizli peçenı kaldırda sormıyım..
neden sürekli güncelliyorsun :)
acaba aşık olduğum cocuk bana bakarmı dıe :))) merak edıyorum
bence resmini koy ozaman daha doğru sonuçlar alırsın ;)
aşk hicbi zaman bunların hicbirine bakmadı :)
ama erkekler bakıyo :)
oldum bile :p heıjeıfjwıefjskdfmslfm güldüm ya
foto görmeden olmaz:D
Biblo gibiyse olabilir.
nasıl yanii
90-60-90 dicemde olmaz o sende :D 70-45-70 felan dio yani
link bunun gibiysem mesala.
bu neki ya birde beni görr :)))))))
Gösterde hayran olalım. Herkesin bir kısmeti vardır, boy bırak 1.50 yi 1,10 olsa bile.
Tarifle olmaz öyle. Resim ver de bi bakayım... ;)
O boya o kilo fazla bacım
seni sectim pikachuuuu derim
offfffffffffff derim offffffff
boydan fakirim
bence önemli degil o kadar
boydan kaybediyorsun biraz:)
aşık oldum msn alıyım
ben versem :)
ben versem :)
bana oldu sana noluyo :)
cevaba bak ya !
gölü de güzelse sırım sıklam aşık olurdum :)
boydan kaybedıyo biraz boy kaç :) güzel güzel gönlü daha bi güzel :)
çok degil ya 1,60 .) yeter fazlası zarar
yoklukta bütün kızlar adriana lima gibidir...
boydan ziyade karekter ve güzelliğin önemli...
ikinci güncelleme: kız olsam vermem. o derece.
:)))))))))))))))
1,51 olsaydin olurdum 1 cmle kacirdin
bişey kaçıran varsa oda sensin :))
aklimi kacirdim dogru :)
yani bu tarife akıl mı dayanır :)))
hiii :)
7kilo ver güzelim sen bide çok kısaymışsın
Ben 1.80 boyların yapılı sarışın vs birisiyim şahsen benim yanıma senin boylarında birisi görüntü itibarıyla pek hoş durmayabilir.Ama gönül bu ne boya ne saça bakıyor işte :)) Mevlananın da dediği gibi...
İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin.!
Mesele bence bu olmalı
bi deri kemiğim 7 kıloyuda verirsen geberirim :d
150 boya 47 kilo çok ama çok kısasın çünkü kilonda cidden çok az olmalı
ben oldum bile :ASDFSDFd
Uyum problemi olur sanırım :)
boyun kısa aşık olmam :D
ewet ama aşık kişi boya bakmaz ergen :))) boydan fakiriz
hayırlısı be gülüm. :)
tabiki
bence uygun tanışalım derim
göz rengin herşeye bedel bence sorun etme gerisini
sorun olmazmı ya cocuk 174 :))))
ben kendi fikrimi söyledim çocuğun fikrini bilemem
Tatlı ve sempatik olması lazım.
olurduk arkadas olurduk
aşk tipe değil gönle hitap eder
1.75 bir erkek 150 kıza aşık olur dıyosun ?
yaş kaç ? ama yınede çok kısa :S
19
yok yok olmaz :D
boykaç yas kaç
18 yasındayım , 1.85 falan boyum
bencede olmaz :)))
ahah :D yanı bırakta olmasın :D
Oha be bende kendimi kısa sanırdım :D
kaçki ya :))
Fazla degil ya senden bi 8 cm falan uzunum ama yani kisaligimi hic kafama takmadim.kilom 43 ama benim.senin boyuna gore kilon biraz fazla canim :/
vermeye çalısıyoruz :))))))
Zeki olmadikca bir hic.
hala ölmemiş olması üzücü:(
47 kilo kimyon kudum :D
gel burada sevılmlı sey adın ne bakıyım senın :P
ne içtiysen bende istiyorum..
su içtim enson
afiyet olsun :)
olabilir tercih meselesi..
olmayadabilir tercih meselesi
rahat ol asilmiyorum :) sakin..
yoo rahatım
peki.
tamam güzelsin anladık :D.
teşkkr ederim :)))
Simdi senin sacini kavrayip, yer misin yemez misin
1.50 derken. Tek maç mı çifte şans mı?
150 boy mu olur ya?!
olunca oluyo işte :)))
Olmamis bu flo <3
Evlen benimle @ soran
dur önce bi aşık olalım :))
Olalım, hadi <3
Dedik ya gel aşık olucam sana söz :(8
gönül buuu olurmu olurr
Niye guncelleyip duruyosun ya.