
bu karikatür çok düşündürdü :D :D bir karikatürle kızları iyi anlatmışlar tam düşündüğüm gibi

bence de anlatmışlar. biri kızlarımıza her zaman en iyiye sahip olamayacaklarını söylemeli. :D
Valla güldüm :D ama belki o tombiş şansını önceden denese kızı kapabilirdi
bilmiyorum :) komik bir o kadar da düşündürücü
Beni beğeneni ben beğenmem
Benim beğendiğim ise beni beğenmez ! :D
aynen öyle :)
Cevap
7Cevap
koptum gülmekten :] bence iyi bir karikatür
Bİ KISIM olan kızlar için evet böyleler..
evet bütün değil :)
AYNEN iyi kızlara boynumun kıldan ince bilirsin :D
Galiba çok iyi tanımlamıış 😄😄
:) guzel tespit
aynen
Hahaha😅😅
gayet iyi :D
evet :)
Kezban farki
ahahha
Asddfdasd :D
asdasdsada :D
Çok güldüm. 😂
bende :)
Supermis 😅
bencede :)
Hehe galiba :D
öyle gibi :)
sanırım doğru =)
Anlatmış 😀
aynısının tıpkısının aynısı
Üff snn be slk. s. s
:D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar