İlk buluşma için genellikle nasıl mekanları tercih ediyorsunuz?

İlk buluşma karşınızdaki kişiyi tanımaya başlamanız açısından oldukça önemlidir. Siz tanımadığınız bir insanı nasıl bir yere davet ederdiniz? Sizce insanların genel olarak tercih ettiği "ilk buluşma mekanları" iki kişi arasındaki iletişimi etkiler mi? Bu mekanların doğruluğundan, yanlışlığından söz edebilir miyiz?

Görüşler için teşekkürler...
Güncellemeler
+1 yıl
Bazılarınız mekanların kişilerin arasındaki iletişimi etkilemeyeceğini düşünüyor olabilir. Ben kesinlikle katılmıyorum. Bal gibi de etkiliyor. Ben X kişisiyle tanıştığım zaman onu bir kafeye/sinemaya götürmektense kendi ilgi duyduğum alanın bir etkinliğine götürmeyi tercih ederim. Mesela; opera. Eğer ilk kez gidiyorsa çok büyük bir ihtimalle sevmeyecek çünkü opera üst beğeni ister. Ama saygısızca yorumlar yapmaya başlarsa veya eleştirmeye kalkarsa (bilmeden) onunla arama mesafe koymaya çalışırım
İlk buluşma için genellikle nasıl mekanları tercih ediyorsunuz?
Cevapla