Farkli bir burc olsam yine akrep isterdim sevgilimi
Hangi burcsunuz? Sevgiliniz hangi burc olsun istersiniz?
Farkli bir burc olsam yine akrep isterdim sevgilimi
Koç veya akrep olmalı yani.
Çünkü gerçekten arada fark var daha farklı birşey daha özgüvenli daha zeki daha keskin daha erkeksi daha korumacı daha oluyor yani tanıdıgım akrep ve koç erkekleri öyle gerçekten...
Akrep, balık, kova, terazi kadınları da daha kadınsı daha cilveli daha kadınsı oluyor :) Bilmiyorum
Akrep ve koç olsun :)
Bizim ev ikisinin karisimi. Annem ve ben akrep, babamla erkek kardesimde koç. Allhim timarhane gibi ev özguven patlamasi ve keskinlikten ölücez nerdeyse
Ahahahaha.. Sizin ev testesteron patlaması yasamıs hemsire :D Olsun zeka ortalamanız çok yüksektir, akrep kadını farkı bişey..
başak burcuyum. hayatımda 1 tane daha başağa yer yok Allah korusun :) eski sevgilim akrep burcuydu. akrep iyi sevdim yani. cinselliğe düşkün derler gerçi ama ben hiç problem yaşamadım o konuda yani aramızda konusu hiç geçmedi. sıkıntı yoktu yani.
Basaklarla akrepler iyidir ya en yakin arkadaslarim basak oluyo benimde 5 6 kisi bu sekilde oldu iyi anlasiyoruz.
Karsiliklii 😀
Ben boğa burcuyum karşımdakini düşünmedim hangi burçla anlasıyorum onu dahi bilmiyorum :))
Ogren bencee :) en iyi anlastigin insanlarin burc degerlendirmelerini yap ve en anlasamadiklarinin.
Senin bilgin varsa kısa bilgilendirme yaparmısın rica etsem :)
Boga hakkinda pek bilgim yok aslinda
İnsan bir araştırır ya ayıp ya cok kırıldım şu an :))
Ya aslinda biliyorum hem duygusal hemde oküz modu var bu burcun. Anlastiklarida tahminen kova yengec tarzi
Öküz hiç yakışmadı sayın üye :)) neys teşekkür ederim
Okuz dediysek boga yani :)
Hayvan yani sonuçta :)
Ikizler kadını lazım bana diğerleri ile anlasamiyorum.
Cevap
31Cevap
Yay burcuyum sevgilim akrep olsun isterdim ama gerçekten aşık olmalı yoksa akreple yaşayamam
Evet cok capkinlik var erkegindede kizindada ama gercekten severse baskasini goremez ve tam sever daha iyisini bulamazsin. Asik olana kadar bende bilmiyodum akreplerin bu kadar sevebilecegini
ama bir şeyden bir kez nefret eder. bir kez vazgeçer tüm duyguları zirvede yaşar. yani zorlu ama süper bir hayat geçirilir akrep erkeğiyle
Aslan ım kesinlikle yay erkeği gerek bana kesnliklee ama kovalarla da müthiş anlaşıyorm
ben aslanım mümkünse boğa başak burcları benden uzak olsun bu iki burc kadar odun birileri yok
Yay burcuyum. şansıma yükselenimde yay burcu. Balık çok zor bir ihtimal ama ya :)
akrep, ve olmasın sevgilim aynı burç, ben kendimle başedemiyorum bitane daha atom bombası oluruz ya ben onu öldürürüm ya o beni
Burç murç hikaye inanamam ama yengeç burcuyum eğlencesine bakarım :) sevdiğimde öyle olsun isterdim her halde fark etmez ya
Bu vatan, itlerin değil;
Sarıkamış'da,
Çanakkale'de,
Sakarya'da,
Dağlıca'da, can verip şehit düşenlerindir !
#HepimizAskerizHepimizPolisiz
#HepimizAskerizHepimizPolisiz
oğlak burcuyum ve sevgilim aslan burcu olsun isterim
teraziyim de bence her şey beyinde bitiyor burçlar alakası pek yok
Biraz var ilk baslarda banada sacma geldi ama biyerde okumustum. Once en iyi arkadaslarimin listesino yaptim sonra gicik oldugum anlasamadigim tiplerin bir listesini yazdim yanlarinada burclarini yazdim. En yakin arkadaslarimin hepsi basak ve oglak burcu cikti. Hoslanmadiklarimda aslan cikti hep. Ve birsuru insan bir burcun etrafinda donunce anladimki burclar gercek. Bide herkesin ozelligi tutuyo burclarla. Yani sen kendi burcunu bir arastir oha bu benim bildigin dersin
:) hayirlisi
Ben yegenc im :D Sevgili isini bilemem hangisi uygun sence
Oglak falan olabilir bilmemki:)
Teraziler cok sempatik :)) oglakar i bilmem akrep bacim :)
yengeçim o kadar burç falan bilmiyorum anlatırsan öğrenirim
Ben Akrep o da akrep olsun sonra olaylar olaylar :)
Yaa di mi :)
Aynen neden gizlisin ki :)
Cunku akrep kadinlari gizemli olur 😂
Alla alla :)
Akrep burcuyum. Akrep veya boğa burcu bir sevgilim olsun isterdim 😊
Aynenn akrep burclari %95 akrep sevgili istiyo bende boyleyim :)
Aynen öyle 😊 ancak biz anlıyoruz birbirimizin dilinden 😉
Kesinliklee
😘😘
kova burcuyum :) @giiiiiz sen hangi burçsun söyle bakalım arkadaşlara.. :)
Koçum koç istiyorum
Hatta doğum günümüz de aynı :)
ben aslanım aslan ya da akrep olsun sekste oldukca iyiler :D
Yessaslani bilmemde gerisi dogru 😈
Oda akrep olsun bende yaşayim
Buldum aslindada daha beni bilmiyo. ogrenicek ama yakindir
Okullar bir acilsinda
Aklini alicam kismetse
Üniversite ilk sinif
Insallah
Balık burcuyum ben insan olsun burç önemli değil :D
İkizler burcuyum bilmem ki hangi burç olsa daha iyi? :)
Koç burcuyum. Akrep olmasını isterdim.
Cok dogru sevdik mi tam severiz deli oluruz, tutkulu atesli ve sadik = akrep
Akrep burcuyum. Ve lütfen sevgilim akrep olmasın.
Aa neden ya
Herkesin agzi yanmis ya. Bende bir akrepi seviyorum sonum farkli olur umarim. Benim yukselenimde akrep galiba daha iyi idare ederin onu
Tesekurler :)
Ben oğlak🙋
mümkünse yengeç olsun😂
Kovayım. Oğlak yay akrep ve Koç olmasın mumkunse
ikizlerim o da ikizler olsun ya da yay
Ikizler burcuyum sevgilimde ikizler burcu :)
Akrebim. O kadar umursamıyorum.
başağım ve kovamı istiyorum
Akrebim. Akrep olmasın :)
Ben akrebim. Akrep olsun israrla akrep olsun😀
Erkek akrep olsun ama kız akrep olmasın valla ya :)
Neyimiz var bizim ya miss gibi akrep kizi iste :)
Çok fenasınız valla bak
Huyumuz kurusun :)
Kesinlikle kurutun öyle gelin o huyu :)
Yay burcuyum.
Yay ve oğlak olmasın
Aslan burcuyum sevgilim kova olabilir ya da koç
Aslan burçlarla ilgilenmediğim için fark etmez :D
Koçum,
balık olsun.
Balığım İkizler arıyorum var mı?
Boğa burçlarla alakam yoktur
Terazi burcum, fark etmiyor. 😏
Basagim oglak ya da boğa olsa iyi olur
Bogayim
Mumkunse akrep olmasin
Aa neden
Akrep tarafindan terkedildim o koydu baya
Ayy allah korusun :/
Ben akrebim o da akrep olsun. Terazi olmasın da
Ahahhaaa aynen beb
Akrebiz biz :D
Balık burcuyum
Boğa akrep yengeç falan olabilir..
Balık
Boğa
Başak.
Yengeç
Aslan. Sevgilim kova
Akrep
Farkmaz
Başak-Başak
Yay Burcuyum..
akrebim.
balıık
Kovayım
Kova olsun
Aslan burcuyum 😄
İkizler.
Akrep farketmez
balık burcuyum
boğa burcuyum
Yay erkeğiyim
İkizler
Aslan burcuyum
Akrep burcuyum.
Onuda akrep istiyo musun? Bende akrebim ve akrepler genellikle akrep ister
Yay ya da balık daha iyi gibi :)
Katlanabilir misin gercekten :/ erkegini bilmemde kizlari çok mıy mıy olabiliyo
Mıy mıy olan hangisi? :D Yükselenimden dolayı olabilir belki iyi anlaşıyorum ikisiyle de
Balik falan ya bilmiyorum belki bana denk gelen arkadaslar oyleydi. ben biraz fazla hareketli ve sabirsizim yani oyle ağır ağır hareket eden insanlara kalbim dayanmaz hepte balik oluyolar
Olabilir :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar